eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa do Zamawiającego (zakup) jednorazowego asortymentu laboratoryjnego według 2 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Gdańsk: Dostawa do Zamawiającego (zakup) jednorazowego asortymentu laboratoryjnego według 2 zadań
Numer ogłoszenia: 189931 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krew.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Zamawiającego (zakup) jednorazowego asortymentu laboratoryjnego według 2 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Zamawiającego (zakup) jednorazowego asortymentu laboratoryjnego według 2 zadań: Zadanie 1. Probówka z PS poj. 3ml fi12mmxwys.55mm okrągłodenna bez znacznika, Probówka z PS poj. 4ml fi12mmxwys.75mm okrągłodenna bez znacznika, Probówka z PS poj. 11ml fi16mmxwys.100mm okrągłodenna bez znacznika, Korki zielone pasujące do probówek okrągłodennych z PS o objętości 3 i 4 ml, Korki bezbarwne pasujące do probówek okrągłodennych z PS 11ml, Końcówki plastykowe do pipet automatycznych o pojemności do 200 µl kolor żółty, Końcówki plastykowe do pipet automatycznych o pojemności do 1000 µl kolor niebieski, Pipeta jednomiarowa z PE (typ Pasteur) 3,5 ml z podziałką. Zadanie 2. Twarde, bezpieczne pojemniki plastykowe na odpady medyczne /zużyte materiały/ o pojemności około 5,0 litrów wysokość od 40,0 cm do 50,0 cm - w pokrywie szeroki prostokątny otwór w świetle o wymiarach długość 10cm / szerokość 5cm. Twarde, bezpieczne pojemniki plastykowe na odpady medyczne /zużyte materiały/ o pojemności od 2,0 do 2,5 litrów wysokość od 15,0 cm do 20,0 cm - w pokrywie szeroki prostokątny otwór w świetle o wymiarach długość 10cm / szerokość 5cm

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 25.22.61.00 - Korki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.83.20 - Zatyczki Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści 00/100 PLN) Zadanie 2: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym; wykażą niekaralność ubiegając się o niniejsze zamówienie dot. przestępstw przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstw skarbowych, przestępstw udziału w zorganizowanej grupie lub związku mającym na celu popełnienie przestępstw lub przestępstw skarbowych; wykażą nie-zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wykażą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; potwierdzą, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; wykażą znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykażą się posiadaniem polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do ich uzupełnienia i w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, spowoduje odrzucenie oferty. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Parametry techniczne - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krew.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat w siedzibie Zamawiajacego, adres jak w pkt.I.1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt.I.1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówka z PS poj. 3ml fi12mmxwys.55mm okrągłodenna bez znacznika, Probówka z PS poj. 4ml fi12mmxwys.75mm okrągłodenna bez znacznika, Probówka z PS poj. 11ml fi16mmxwys.100mm okrągłodenna bez znacznika, Korki zielone pasujące do probówek okrągłodennych z PS o objętości 3 i 4 ml, Korki bezbarwne pasujące do probówek okrągłodennych z PS 11ml, Końcówki plastykowe do pipet automatycznych o pojemności do 200 µl kolor żółty, Końcówki plastykowe do pipet automatycznych o pojemności do 1000 µl kolor niebieski, Pipeta jednomiarowa z PE (typ Pasteur) 3,5 ml z podziałką.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 25.22.61.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Twarde, bezpieczne pojemniki plastykowe na odpady medyczne /zużyte materiały/ o pojemności około 5,0 litrów wysokość od 40,0 cm do 50,0 cm - w pokrywie szeroki prostokątny otwór w świetle o wymiarach długość 10cm / szerokość 5cm. Twarde, bezpieczne pojemniki plastykowe na odpady medyczne /zużyte materiały/ o pojemności od 2,0 do 2,5 litrów wysokość od 15,0 cm do 20,0 cm - w pokrywie szeroki prostokątny otwór w świetle o wymiarach długość 10cm / szerokość 5cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.