eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa artykułów promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Katowice: Dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 189609 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122790 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami i opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowe postanowienia dla zakresów: 1. Wszystkie oferowane artykuły promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w siwz. 2. Wykonanie projektów, układów graficznych powinno być zgodne z zakresami i opisem zawartym w siwz. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiednie wzory logotypów w dniu zawarcia umowy. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję tłoczeń, graweru, nadruku lub innej formy znakowania w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 4. Wzory logotypów dostępne są również na stronach internetowych: www.slaskie.pl (w zakładce Do pobrania); www.rpo.slaskie.pl (w zakładce Promocja RPO - logo RPO, Województwa Śląskiego i Unii Europejskiej). Logotypy Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora oraz Invest In Silesia do wglądu na stronach http://invest.slaskie.pl/ oraz http://www.invest-in-silesia.pl/. 5. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do ww. wzorów w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad artykułów promocyjnych, które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt. 8. Wraz z zawarciem umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do projektów i układów graficznych. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo- odbiorczym. 11. Do oferty Wykonawca (dla każdego zakresu odrębnie) musi dołączyć próbki artykułów promocyjnych w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość. Próbki powinny spełniać wymogi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek posiadających nadruk innej treści niż wskazana w siwz, umiejscowiony w innym miejscu aniżeli wskazano w siwz, jednakże naniesiony tą samą techniką, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zakresów. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w siwz. Dodatkowo dla zakresu V (torba papierowa lakierowana) i zakresu VII (torba bawełniana na materiały informacyjne) Zamawiający dopuszcza złożenie próbki o dowolnych wymiarach. Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań. 12. W przypadku nie dołączenia próbek lub niezgodności próbek z opisem przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zapisu pkt II.1.3) ppkt 11 oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Materiały promocyjne finansowane są: - ze środków własnych zabezpieczonych w budżecie Wydziału Gospodarki - w zakresie III i V; - w 85% przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego - w zakresie VIII.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Klip do notatek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Torba (papierowa lakierowana)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Consulting Agency Irina Chicherina, Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5350,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5350,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Etui na wizytówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU PANDA 2 Przedsiębiorstwo Branży Skórzanej Krzysztof Niedźwiedź, Skawa 727, 34-713 Skawa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3997,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8917,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.