eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Ułożenie chodnika w ulicy Królowej Jadwigi w Sokolnikach Lesie - Gmina Ozorków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Ozorków: Ułożenie chodnika w ulicy Królowej Jadwigi w Sokolnikach Lesie - Gmina Ozorków
Numer ogłoszenia: 189574 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków, ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, tel. 042 2771444, fax 042 2771449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie chodnika w ulicy Królowej Jadwigi w Sokolnikach Lesie - Gmina Ozorków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ułożenie chodnika i wjazdów w ul. Królowej Jadwigi w m. Sokolniki Las, o łącznej długości 550 m i szerokości 1,25 m z uwzględnieniem niżej wym. robót: - chodnik na ciągu pieszym z kostki brukowej grubości 6 cm szarej -na podsypce cementowo-piaskowej, - chodnik na wjazdach z kostki brukowej grubości 8 cm czerwonej -na podbudowie tłuczniowej grubości 15 cm; - ustawienie obrzeży o wym. 20 x 6 cm na długości 1100 m; - ręczne plantowanie terenu wokół chodnika.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.61 - Przejścia dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: WARUNEK-1 Posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie art. 22 ust. 1 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawo zamówień publicznych. WARUNEK-2 Posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) osoba kierująca realizacją zamówienia posiada prawo do wykonywania zamówienia tj. posiada uprawnienia budowlane w specjalności robót drogowych, minimum 1 rok po uzyskaniu uprawnień, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisana jest na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi, b) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze stanowiącą przedmiot zamówienia, c) posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętu tj. koparko-spycharka - 1 szt., zagęszczarka powierzchniowa - 1 szt., samochód samowyładowawczy - 1 szt., piła do cięcia kostki i obrzeży - 1 szt. WARUNEK - 3 Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK-1 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku: 1.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655)-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK-2 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku: 1.Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że osoba kierująca realizacją niniejszego zamówienia posiada prawo do wykonywania zamówienia tj. posiada uprawnienia budowlane w specjalności robót drogowych, minimum 1 rok po uzyskaniu uprawnień, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ważne w dniu składania oferty zaświadczenie, iż jest członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). 2.Wykaz, sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( minimum jedna robota o podobnym przedmiocie-charakterze zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na Wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość. 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia w pełni sprawnych jednostek sprzętu tj. koparko-spycharka - 1 szt., zagęszczarka powierzchniowa - 1 szt., samochód, samowyładowczy - 1 szt., piła do cięcia kostki i obrzeży - 1 szt. WARUNEK-3 Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ozorkowie, 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14, pokój nr 23.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Gminy w Ozorkowie, ul. Wigury 14, pokój nr 9 lub przesłać drogą pocztową na wymieniony adres..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.