eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2007/2008, które zostały podzielone na zadania CPV 90212000-6, CPV 90213000-3, CPV. 90211000.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Ropczyce: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2007/2008, które zostały podzielone na zadania CPV 90212000-6, CPV 90213000-3, CPV. 90211000.
Numer ogłoszenia: 189448 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, fax (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2007/2008, które zostały podzielone na zadania CPV 90212000-6, CPV 90213000-3, CPV. 90211000..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: GMINA ROPCZYCE OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. WSTĘP 1.1. Przedmiot zamówienia . Przedmiotem niniejszego Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia są wymagania techniczne dla usług świadczonych w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2007/2008 w okresie od 01.11.2007r. do 31.03.2008r. CPV 90212000-6, CPV 90213000-3, CPV 90211000 Zakres stosowania . Niniejszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obowiązuje przy wykonywaniu i odbiorze usług prowadzonych w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ropczyce w zadaniach od nr 1 do nr 14. 2. PRACE PRZYGOTOWAWCZE. 2.1. Warunki organizacyjne. 2.1.1 Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 2 godzin od wezwania. 2.1.2 Pojazdy samochodowe oraz ciągniki używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał błyskowy barwy żółtej. 3. Szczegółowy opis zadania Nr 1 tj. Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych na łącznej długości 16 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 000 m2 na terenie miasta. Zadanie obejmuje: 1)odśnieżanie dróg (ulic) o szerokości 4,0 - 6,0 m. własnym sprzętem wg załączonego wykazu 2)zwalczanie śliskości na drogach j.w. własną mieszanką piaskowo - solną 3)odśnieżanie i piaskowanie chodników, placów i parkingów zgodnie z podanym wykazem a w przypadku przerwania akcji zimowej oczyszczanie chodników, placów i parkingów jak w sezonie letnim 4)po zakończeniu zimowego utrzymania dróg uporządkowanie zalegającego materiału uszarstniającego zarówno przy krawężniku jak też na chodnikach, placach i parkingach 5)wywóz nieczystości ( opróżnianie koszy ulicznych ) 6)wywóz śniegu w okresie mocnych opadów 7) utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej w okresie prowadzonej akcji zimowego      utrzymania 8) oczyszczenie osadników kratek ściekowych z piasku po zakończeniu akcji zimowego      utrzymania Do zwalczania śliskości należy przyjąć 3 % mieszankę piaskowo - solną natomiast na odcinkach gdzie spadki podłużne przekroczą 4% lub występują niebezpieczne skrzyżowania z drogami albo niebezpieczne łuki poziome należy użyć mieszanki z materiałami uszarstniającymi . Odśnieżanie dróg należy wykonywać na całej szerokości jezdni, tylko w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych dopuszcza się występowanie luźnego śniegu do 4 godz. W formularzu oferty należy podać kwotę ryczałtową wynikającą z całości zamówienia tj. za okres 5 m.-cy ( netto i brutto ) natomiast w załączniku do oferty należy podać kwotę ryczałtową zimowego utrzymania za 1 m.-c w rozbiciu na stawki za : odśnieżanie 1 km drogi piaskowanie 1 km drogi zimowe utrzymanie chodników, placów i parkingów wg wykazu za 1 m.-c zamienne oczyszczanie chodników, placów i parkingów wg wykazu jak w sezonie letnim wraz z wywozem nieczystości za 1 m.-c Miesięczne rozliczenie kwoty ryczałtowej do fakturowania odbywać się będzie na podstawie rzeczywistej ilości przepracowanych dni ( w odniesieniu do 30 dni ) odpowiednio do rodzaju świadczonej usługi potwierdzonej przez Zamawiającego . Technologia i zakres oczyszczania winny spełniać wymogi ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 r. ( Dz. U. Nr 132 poz. 622 ) oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku ustalony w Uchwale Nr XXXIX/474/2006 Rady Miejskiej z dnia 24 marca 2006 r. 4. Szczegółowy opis zadania Nr 2 tj. Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie drogi gminnej relacji Brzezówka od E4 w kierunku ul. Wyszyńskiego w Ropczycach na odcinku o długości 4,8 km Zadanie obejmuje: 1. odśnieżanie drogi o szerokości 6,0 m. na odcinku o długości 4,8 km własnym sprzętem wg załączonego wykazu 2. zwalczanie śliskości na drodze j.w. własną mieszanką piaskowo - solną Do zwalczania śliskości należy przyjąć 3% mieszankę piaskowo - solną natomiast na odcinkach gdzie spadki podłużne przekroczą 4% lub występują niebezpieczne skrzyżowania z drogami albo niebezpieczne łuki poziome należy użyć mieszanki z materiałami uszarstniającymi . Odśnieżanie dróg należy wykonywać na całej szerokości jezdni, tylko w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych dopuszcza się występowanie luźnego śniegu do 4 godz. W załączniku do oferty należy podać kwotę za zimowego utrzymanie 4,8 km w rozbiciu na stawki za : Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości za 1 godzinę pracy Miesięczne rozliczenie kwoty do fakturowania odbywać się będzie na podstawie rzeczywistej ilości przepracowanych godzin ( miesięcznie ) potwierdzonych przez Zamawiającego . Szczegółowy opis dla zadań o Nr 3 do Nr 14 Zadanie Nr 3 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce-Brzyzna. Zadanie Nr 4 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie. Zadanie Nr 5 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała Zadanie Nr 6 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada Zadanie Nr 7 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka Zadanie Nr 8 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin Zadanie Nr 9 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce-Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj. Zadanie Nr 10 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce ładowarką Ł-200. Zadanie Nr 11 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym Zadanie Nr 12 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową Zadanie Nr 13 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową Zadanie Nr 14 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową Zamówienie obejmuje wykonywanie usługi w zależności od panujących warunków atmosferycznych - na telefoniczne wezwanie Zamawiającego (upoważnionych: pracownika Urzędu Miejskiego Referat GKiM lub sołtysa bądź przewodniczącego osiedla). Rozliczenie wykonanej usługi do fakturowania będzie dokonywane po zakończeniu danego miesiąca, wg zaoferowanych stawek za 1 rob./godz. zgodnie z zapisem w karcie drogowej potwierdzonej przez zamawiającego. Wykonywanie usług dotyczące zadań od Nr 3 do Nr 14 przyjmuje się następująco: Praca przy odśnieżaniu dróg gminnych oraz wewnętrznych ciągnikiem wyposażonym w dwa napędy z pługiem jedno lub dwustronnym jak również przy dmuchawie ciągnikowej. Do zwalczania śliskości zimowej wykonawca będzie dysponował własnym materiałem tj. mieszanką     piaskowo-solną, drobnym żużlem paleniskowym lub innym materiałem przydatnym do zwalczania śliskości zimowej. Wykonawca będzie wykonywał usługę na telefoniczne wezwanie we wszystkie dni tygodnia . W przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do świadczenia usługi, wykonawca może na czas naprawy za zgodą zamawiającego powierzyć wykonanie prac osobom trzecim, które również wykonują tożsame prace. W przypadku nie wykonania usługi w żądanym dniu z przyczyn leżących po stronie wykonawcy lub w przypadku nienależytego wykonania usługi, zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym. Zamawiający przeprowadzi wyrywkową kontrolę świadczonych usług. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych zmian wykonawca ponosi kary określone w umowie. Przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalne jest zasypywanie śniegu na drogi boczne i wjazdy, przed skrzyżowaniami z drogami, śnieg powinien być usunięty na pobocze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:a) spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z udziału w postepowaniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych,c)przyjmą termin płatności do 30 dni od dnia przekazania faktury, d)dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:- wykonawca przedłoży wykaz posiadanego rodzaju sprzetu technicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi tj.kserokopia dowodu rejestracyjnego (w zadaniu od Nr 3 do Nr 9 wymagany jest ciągnik o dwóch napędach wyposażony w pług jedno lub dwustronny natomiast do napędu dmuchawy ciągnikowej w zadaniu Nr 12-13 wymagany jest ciągnik o dwóch napędach)- wykonawca przedłoży wykaz osób przy pomocy których będzie realizował zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi ( wraz z kserokopia uprawnień do kierowania i obsługi dla danego rodzaju pojazdów i sprzętu do odśnieżania) 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez stwierdzenie, czy Wykonawca złożył wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2. Ofertę cenową 3. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich stosownych uprawnień do kierowania i obsługi dla danego rodzaju pojazdów i sprzętu do odśnieżania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Referat GKiM pokoj Nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Urzad Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 pokój Nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr l Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 16 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 000 m2 na terenie miasta Ropczyce. CPV 90212000-6, CPV 90213000-3, 90211000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 16 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 000 m2 na terenie miasta Ropczyce..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem drogi gminnej relacji Brzezówka od E4 w kierunku ul. Wyszyńskiego w Ropczycach na odcinku o długości 4,8 km. CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem drogi gminnej relacji Brzezówka od E4 w kierunku ul. Wyszyńskiego w Ropczycach na odcinku o długości 4,8 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce-Brzyzna. CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce-Brzyzna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie. CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka CPV 90212000-6,CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce-Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj. CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce-Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce ładowarką Ł-200. CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce ładowarką Ł-200..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową CPV 90212000-6, CPV 90213000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.