eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa urządzeń medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Kraków: dostawa urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 189365 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4252842, faks 012 4251228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń medycznych. Zamówienie składa się z 6 części: Część 1:wiertarka o napędzie akumulatorowym (ilość 2 sztuki) wraz z kompletem końcówek i piła oscylacyjna - strzałkowa, pistoletowa (ilość 1 sztuka). Część 2: urządzenie do krioterapii (ilość 1 sztuka) Część 3: system do biostymulacji laserowej ze skanerem (ilość 1 sztuka). Część 4: aparat oferujący wszystkie przebiegi terapeutyczne używane w elektroterapii (ilość 1 sztuka). Część 5: urządzenie do wykonywania zabiegów laseroterapii (ilość 1 sztuka) Część 6: stół rehabilitacyjny z regulacją ręczną (ilość 2 sztuki)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.16.00.00-9, 33.19.62.00-2, 33.15.82.00-4, 33.15.82.10-7, 33.12.80.00-3, 33.19.22.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wymagane prawem atesty/uzgodnienia świadczące o dopuszczeniu urządzenia medycznego do użytkowania w jednostkach służby zdrowia w UE i Polsce. Materiały zawierające m.in. informacje o parametrach technicznych (ze szczególnym uwzględnieniem parametrów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ), odnoszące się do oferowanych wyrobów (takie jak foldery, ulotki)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Parafowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr3) wraz z uzupełnionym załącznikiem. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie istotnych zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem ich nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać z następujących okoliczności: - gdy zmianie ulegnie ustawowa stawka podatku VAT w trakcie trwania umowy, - gdy zmianie ulegnie termin realizacji zamówienia, o którym mowa § 3 ust. 2. w

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 30-224 Kraków Budynek nr 4 Sekretariat czynny od godz. 7.30 do 15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 30-224 Kraków Budynek nr 4 Sekretariat czynny od godz. 7.30 do 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wiertarka o napędzie akumulatorowym (ilość 2 sztuki) wraz z kompletem końcówek i piła oscylacyjna - strzałkowa, pistoletowa (ilość 1 sztuka)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiertarka o napędzie akumulatorowym (ilość 2 sztuki) wraz z kompletem końcówek i piła oscylacyjna - strzałkowa, pistoletowa (ilość 1 sztuka). Szczegółową specyfikę przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenie do krioterapii (ilość 1 sztuka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do krioterapii (ilość 1 sztuka). Szczegółową specyfikę urządzenia określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: system do biostymulacji laserowej ze skanerem (ilość 1 sztuka)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system do biostymulacji laserowej ze skanerem (ilość 1 sztuka). Szczegółową specyfikę urządzenia określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.15.82.10-7, 33.12.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: aparat oferujący wszystkie przebiegi terapeutyczne używane w elektroterapii (ilość 1 sztuka)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat oferujący wszystkie przebiegi terapeutyczne używane w elektroterapii (ilość 1 sztuka). Szczegółową specyfikację techniczną urządzenia określa załącznik 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: urządzenie do wykonywania zabiegów laseroterapii (ilość 1 sztuka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do wykonywania zabiegów laseroterapii (ilość 1 sztuka).Szczegółową specyfikację techniczną urządzenia określa załącznik 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.12.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: stół rehabilitacyjny z regulacją ręczną (ilość 2 sztuki)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół rehabilitacyjny z regulacją ręczną (ilość 2 sztuki).Szczegółową specyfikację techniczną urządzenia określa załącznik 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-6, 33.19.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.