eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadań pn. Przygotowanie terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz zadanie pn. Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Polkowice: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadań pn. Przygotowanie terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz zadanie pn. Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 189364 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170648 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 14 90, faks 076 840 14 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadań pn. Przygotowanie terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz zadanie pn. Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadań pn. Przygotowanie terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz pn. Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, który będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestorskiego na przedmiotowych zadaniach w 2013 r. - 2014 r. zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i norami oraz postanowieniami niniejszej umowy. 2. W ramach zadań zleconych Inwestorowi Zastępczemu zakłada się realizację prac dla czterech ZADAŃ: 2.1 ZADANIE I - Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej dla osiedlowych punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych - utwardzenie terenu, usytuowanie pojemników naziemnych odebranych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.1.1 ZADANIE I obejmuje następujące lokalizacje: a) Gmina Chocianów - 80 lokalizacji pojemników naziemnych, b) Gmina Jerzmanowa i Pęcław - 63 lokalizacji pojemników naziemnych, w tym 38 lokalizacji dla Gminy Jerzmanowa i 25 dla Gminy Pęcław, c) Gmina Gaworzyce i Radwanice - 70 lokalizacji pojemników naziemnych, w tym 31 lokalizacji dla Gminy Gaworzyce i 39 lokalizacji dla Gminy Radwanice d) Gmina Polkowice - 48 lokalizacji pojemników naziemnych, e) Gmina Grębocice - 47 lokalizacji pojemników naziemnych, f) Gmina Przemków - 82 lokalizacji pojemników naziemnych, 2.1.2 Dokumentacje projektowe wskazujące m. in. dokładne wskazanie miejsc utwardzenia terenu pod pojemniki oraz specyfikacje techniczną (wymiary) pojemników naziemnych zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 1.1.3 Wykonanie utwardzenia terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych obejmuje: roboty ziemne, utwardzenie terenu , przewóz pojemników z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (ZGZM), usytuowanie pojemników odebranych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.1.4 Utwardzenie terenu obejmuje obszar o wielkości od 18,75m2 do 23,75m2 i obejmuje wykonanie następujących czynności: korytowanie terenu, wykonanie podbudowy, wykonanie obrzeży betonowych, utwardzenie terenu, usytuowanie tablicy informacyjnej. 2.2 ZADANIE II - Zakup tablic informacyjnych pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 2.2.1 Liczba tablic zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 2.2.2 Miejsca usytuowania tablic, w wymienionych w ZADANIU I lokalizacjach, zostaną wskazane w przekazanych przez Zamawiającego dokumentacjach projektowych niezbędnych do zrealizowania ZADANIA I. 2.2.3 W celu ujednolicenia informacji zawartych na tablicach informacyjnych Zamawiający przekaże po podpisaniu umowy z Inwestorem Zastępczym, szczegółowe wytyczne dotyczące wymiarów tablic oraz treści jakie mają zawierać. 2.2.4 Tablice informacyjne po ich zakupie zostaną przekazane wykonawcy lub wykonawcom ZADANIA I celem wbudowania zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz podmiotowi lub podmiotom wskazanym przez Zamawiającego. 2.3 ZADANIE III - Zorganizowanie zastępczego Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów 2.3.1 W ramach zastępczego Centralnego PSZOK, dla mieszkańców z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, planuje się zbiórkę następujących frakcji odpadów komunalnych: przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytych opon. 2.3.2 Planowany zastępczy PSZOK miałby funkcjonować od dnia 1 lipca 2013 roku do czasu utworzenia Centralnego PSZOK zlokalizowanego na działce nr 180/10, obręb 3 Polkowice. Otwarcie Centralnego PSZOK, zgodnie z harmonogramem planowanej inwestycji, zaplanowane zostało na grudzień 2014 roku. Informacje potrzebne do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Inwestorowi Zastępczemu po podpisaniu umowy. 2.4 ZADANIE IV - Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj 2.4.1 Prace projektowe. - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego (5 egzemplarzy) na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego dla budowy centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, - uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - uzyskać informację o wpływach eksploatacji górniczej (uzgodnienie dokumentacji technicznej na szkody górnicze), - wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egzemplarze), - wykonanie przedmiarów i kosztorysów opracowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, - odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej sześciu konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, - złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - opracowania, o których mowa będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: MS Word, MS Excel, PDF, norma pro *kst. *ath. lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego. 2.4.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej dla budowy centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów. 1. Koszt realizacji zadań objętych zastępstwem inwestorskim dla przedmiotowego zadania nie może przekroczyć kwoty przewidzianej na ten cel w budżecie ZGZM, tj. kwoty: 10.192.794,02 zł brutto, w tym: - na realizację ZADANIA I : 1 988 860,19 zł brutto, - na realizację ZADANIA II : 617 460,00 zł brutto, - na realizację ZADANIA III : 184.500,00 zł brutto, - na realizację ZADANIA IV : 7.401.973,83 zł brutto. 2. Przewiduje się możliwość wzrostu wskazanych w ust. 1 kwot o 10 % ich wartości. Z tytułu zwiększenia wysokości wskazanych w ust. 1 kwot, Inwestorowi Zastępczemu nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie. Szczegółowe informacje znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych INWESTOR Sp. z o.o., ul. Stawna 4 f, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 466133,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 560603,67

  • Oferta z najniższą ceną: 560603,67 / Oferta z najwyższą ceną: 560603,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.