eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Usługa spychania i zagęszczania odpadów komunalnych wraz z ich przesypką na składowisku odpadów we Włodawie w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Włodawa: Usługa spychania i zagęszczania odpadów komunalnych wraz z ich przesypką na składowisku odpadów we Włodawie w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 18934 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 529412 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów we Włodawie, ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 5725856, faks 82 5725856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa spychania i zagęszczania odpadów komunalnych wraz z ich przesypką na składowisku odpadów we Włodawie w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługa spychania i zagęszczania odpadów komunalnych wraz z ich przesypką na składowisku odpadów we Włodawie w 2013 roku. 2. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w zależności od pojawiającego się zapotrzebowania w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2013 r. 3. Zamawiający zapewnia materiał do przesypki odpadów komunalnych. Przesypkę należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulaminem składowiska, pozwoleniem zintegrowanym oraz Instrukcją Eksploatacji Składowiska. Dokumenty dostępne na terenie składowiska. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić: a) niezbędne maszyny i urządzenia potrzebne do realizacji zamówienia. Stan techniczny maszyn i urządzeń musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia; b) obsługę sprzętu przez operatorów posiadających stosowne uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie BHP, c) bieżące utrzymanie maszyn, konserwacje, drobne naprawy wynikające z normalnej eksploatacji w miejscu pracy maszyn, materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. d) ubezpieczenie OC związane z prowadzoną działalnością gospodarczą. 5. Zamawiający nie precyzuje konkretnych parametrów technicznych urządzeń, jednak Wykonawca powinien zwrócić uwagę na odpowiednią masę własną pojazdu, która jest jednym z kluczowych czynników prawidłowego zagęszczania odpadów komunalnych i musi wynosić minimum 6 ton. 6. Czas pracy maszyn podczas spychania i zagęszczania odpadów komunalnych będzie uzależniony od dnia tygodnia oraz częstotliwości dowożonych przez odpowiednie firmy odpadów. Zamawiający zakłada minimalną ilość godzin pracy w miesiącu - 50. Planowana maksymalna ilość roboczogodzin sprzętu w okresie obowiązywania umowy wynosi 600. Wykonawcy z tytułu niewypracowania założonej przez Zamawiającego maksymalnej liczby roboczogodzin nie przysługują żadne roszczenia. 7. Zamawiający uzgodni z Wykonawcą termin rozpoczęcia, częstotliwość przesypki w zależności od konieczności jej wykonania. Czas pracy dodatkowych maszyn zaangażowanych w jej realizację będzie każdego dnia uzgadniana z przedstawicielem Zamawiającego. 8. Powierzchnia kwatery wynosi 6264 m2, natomiast grubość warstwy, którą należy przesypać odpady zgodnie z pozwoleniem zintegrowanym oraz Instrukcją Eksploatacji Składowiska wynosi 0,2 m. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ofercie wskazał cenę wykonania usługi za 1 roboczogodzinę, która będzie podstawą do rozliczania każdego sprzętu tj. niezależnie od różnic w zużyciu paliwa, mocy, pojemności, parametrów technicznych itp. 10. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i otoczenia, która może mu pomóc w przygotowaniu oferty. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca. 11. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Budowlanych Tadeusz Horszczaruk, Orchówek, ul. Kolejowa 19, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116,24

  • Oferta z najniższą ceną: 116,24 / Oferta z najwyższą ceną: 190,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.