eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Przemków: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
Numer ogłoszenia: 18928 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 484826 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego. Usługa obejmuje: - odśnieżanie ciągów dróg, - zwalczanie śliskości pośniegowej nawierzchni dróg oraz gołoledzi (poprzez posypywanie), - wywożenie zalegającego śniegu z terenów zabudowanych, - dyżury domowe oraz utrzymanie sprzętu do zwalczania skutków zimy w stałej gotowości, - załadunku piaskarek mieszanką piaskowo-solną na placu składowania. Zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych ma na celu ograniczenie niebezpieczeństwa związanego z zakłóceniami ruchu drogowego wywołanego zimowymi warunkami atmosferycznymi. Zakres zadań odnośnie zimowego utrzymania dróg (ZUD), warunki utrzymania dróg według standardów ZUD, jak wykaz dróg objętych zamówieniem- wskazujący ich lokalizację zawarte zostały w załączniku nr 9 do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na 5 części, tj.: Zadanie 1) Zatrudnienie wraz z obsługą: - 2 szt. środków transportowych o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarek Wykonawcy) z piaskarkami Wykonawcy oraz jako nośników pługów odśnieżnych Zamawiającego. - 1 szt. nośnika (ciągnik rolniczy) z pługiem odśnieżnym Wykonawcy, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1001D, 1011D, 1013D, 1024D, 1127D, 1128D, 1129D, 1130D, 1131D, 1132D, 1133D, 1134D, 1135D, 1136D, 1141D, 1018D, 1150D, 1151D, 1152D, 1153D, 1201D i 1202D, 1184D, 1185D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~119,4 km. - usuwanie wraz z wywożeniem zalegającego śniegu z terenów zabudowanych (gmina Gaworzyce i Grębocice) - na odległość ok. 5 km. W ramach zadania przewidywany jest również dyżur domowy Wykonawcy oraz ewentualny dyżur Wykonawcy w siedzibie PZDP. Zadanie 2) Zatrudnienie wraz z obsługą: - 1 szt. środka transportowego o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarki Zamawiającego) z piaskarką Zamawiającego oraz jako nośnika pługa odśnieżnego Zamawiającego, - 1 szt. nośnika (ciągnik rolniczy) z pługiem odśnieżnym Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1219D, 1126D, 1137D, 1154D, 1155D, 1234D, 2272D, 1176D, 1177D, 1178D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~46,4 km. W ramach zadania przewidywany jest również dyżur domowy Wykonawcy oraz ewentualny dyżur Wykonawcy w siedzibie PZDP. Zadanie 3) Zatrudnienie wraz z obsługą: - 1 szt. środka transportowego o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarki Zamawiającego) z piaskarką Zamawiającego oraz jako nośnika pługa odśnieżnego Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1016D, 1124D, 1125D, 1138D, 1143D, 1148D, 1149D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~38,5 km. - usuwanie wraz z wywożeniem zalegającego śniegu z terenów zabudowanych (gmina Chocianów) - na odległość ok. 5 km. W ramach zadania przewidywany jest również dyżur domowy Wykonawcy oraz ewentualny dyżur Wykonawcy w siedzibie PZDP. Zadanie 4) Zatrudnienie wraz z obsługą: - 2 szt. ciężkiego sprzętu - ładowarka kołowa i równiarka - lub inny rodzaj ciężkiego sprzętu spełniający wszystkie funkcje jak wyżej wymienione - do odśnieżania i wyrównania ciągów dróg powiatowych na obszarze powiatu Polkowickiego - na wszystkich drogach, o których mowa w zadaniu 1, 2 i 3, tj. o łącznej długości ~204,3 km. Zadanie 5) Zatrudnienie wraz z obsługą: - 2 szt. ciężkiego sprzętu - spycharka gąsienicowa i koparko-ładowarka - lub inny rodzaj ciężkiego sprzętu spełniający wszystkie funkcje jak wyżej wymienione - do załadunku piaskarek na placu składowania PZDP znajdującego się w m. Grębocice oraz do odśnieżania ciągów dróg powiatowych (również w ciężkich warunkach pogodowych - jak spycharka gąsienicowa) na obszarze powiatu Polkowickiego - na wszystkich drogach, o których mowa w zadaniu 1, 2 i 3, tj. o łącznej długości ~204,3 km. 3.1 Pozostałe warunki zamówienia: a) zamówienie polegające na świadczeniu usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych obejmuje okres od 01.01.2014 r. do 30.04.20134 r. b) ilość godzin zimowego utrzymania dróg odnośnie każdego zadania będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego - wynikających z warunków pogodowych, c) Zamawiający zapewnia Wykonawcom materiały szorstkie do posypywania dróg, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane nieprawidłową realizacją zamówienia lub zaniechaniem prac, f) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, g) Wykonawca przy realizacji zamówienia powinien dysponować pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, operatorzy powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa- uprawniające do realizacji zadania- za co całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca, h) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego z osobami uczestniczącymi w zimowym utrzymaniu w trakcie świadczonych usług ZUD, i) zakres i technologie wykonywanych prac przy ZUD odnośnie poszczególnych zadań wynika z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg (zał. nr 7 do SIWZ), j) pojazdy wykonujące na drogach prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny, zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami), być wyposażone i wysyłać żółty sygnał błyskowy i powinny odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury (Dz. U. 2013 poz. 951 z późniejszymi zmianami) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, k) pozostałe warunki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa wzór umowy oraz załącznik nr 9 do SWIZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Ciężarowy Łukasz Zielonka, Kłobuczyn 141, 59-180 Gaworzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248704,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 192180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307340,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P&M&D BUD Wojciech Korbut, ul. Wesoła 11a/3, 59-140 Chocianów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120038,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92448,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P&M&D BUD Wojciech Korbut, ul. Wesoła 11a/3, 59-140 Chocianów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121036,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91320,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P&M&D BUD Wojciech Korbut, ul. Wesoła 11a/3, 59-140 Chocianów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51768,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Obsługi Rolnictwa FARMER, ul. Wspólna 12, 59-150 Grębocice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31837,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22386,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22386,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22386,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.