eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Warszawa: Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r.
Numer ogłoszenia: 18904 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 520802 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania trzech różnych projektów graficznych zabudowy polskiego stoiska narodowego uwzględniających poniższe informacje, zwanych dalej projektami, w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2) wykonania zabudowy wystawienniczej o powierzchni 80 m2 zgodnie z jednym z ww projektów zaakceptowanym przez Zamawiającego, w terminie do dnia 17 stycznia 2012 r. do godz. 12:00. Zabudowa zostanie wykonana w Messe Berlin GmbH, Messedamm 22 14055 Berlin Germany, Pawilon 11.2. 3) zapewnienia wyposażenia stoiska zgodnie z jednym z ww projektów zaakceptowanym przez Zamawiającego, 4) zapewnienia 2 hostess władających językiem niemieckim i polskim w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 5) zapewnienia 20 kart wstępu na czas trwania targów, 6) zapewnienia 20 jednorazowych kart wstępu na czas trwania targów, 7) zapewnienia obsługi gastronomicznej spotkań organizowanych na stoisku w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r. W ramach projektu należy wykonać zabudowę 80 m2 powierzchni wystawienniczej, na którą składać się będzie: I. stoisko o powierzchni 80 m2 wykorzystywane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym: A. część konferencyjna o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2, B. zaplecze kuchenne o powierzchni co najmniej 15 m2, W związku z powyższym trzy projekty powinny spełniać następujące kryteria: Całe stoisko MRiRW, przestronne i otwarte dla odwiedzających, powinno być oświetlone, (oświetlenie grafik, napisów POLEN, logo Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Poznaj Dobrą Żywność z lampami na wysięgu, pod sufitem nad stoiskiem należy umieścić podwieszany napis Polen). Wykonanie zabudowy wystawienniczej o powierzchni 80 m2 z elementów: płyta MDF, system Maxima Light (elementy powinny być czyste, nowe, bez śladów zarysowań, bez śladów zużycia). Podłoga wyłożona wykładziną zgodną z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi, współgrająca kolorystycznie ze stoiskiem. W skład zabudowy stoiska wchodzić będą następujące elementy wyposażenia: 1) wyposażenie stoiska w co najmniej: a. 2 lady informacyjne nie mniejsze niż 120 cm, b. napisy na fryzie: Polen i Ministerium für Landwirtschaft und Ländliche Entwicklung, c. umieszczenie logotypów zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy: Wykaz logotypów i sloganów, d. 4 plastikowe hokery, e. 16 krzeseł plastikowych lub drewnianych, f. 6 witryn szklanych z półkami o wymiarach ok. 45 cm45 cm200 cm, g. 2 przeszklone lady chłodnicze (nie mniejsze niż 1,2 m), h. 1 zamrażarka wolno stojąca z drzwiami szklanymi o wymiarach ok. 80 cm80 cm200 cm, i. 4 stojaki na foldery, j. zaplecze z drzwiami zamykanymi na klucz, k. wydruki na ściany według propozycji Zamawiającego, l. 6 półek w kolorze zabudowy wg projektu Wykonawcy, m. 8 dużych kwiatów doniczkowych nie mniejszych niż 120 cm, n. 2 kanapy dwuosobowe nie mniejsze niż 140 cm + stół. o. kwiaty cięte wraz z wazonem (codziennie świeże), 2) wykonanie instalacji elektrycznej (gniazdo elektryczne 230V2kW jedna sztuka na każde 3m2 powierzchni wystawienniczej), zapewnienie napięcia elektrycznego 230 V, zapewnienie przyłącza całodobowego prądu wraz z pokryciem kosztów zużycia energii elektrycznej, 10 przedłużaczy (co najmniej 250 cm długość sznura), w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 3) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej i zapewnienie przyłącza wodociągowego ze zlewozmywakiem wraz z pokryciem kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków do sieci wodno - kanalizacyjnej, w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 4) wyposażenie stoiska w internet (WiFi) wraz z pokryciem kosztów związanych z korzystaniem z przesyłu i odbioru danych, w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 5) demontaż stoiska po zakończeniu Międzynarodowych Targów Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie, 6) sprzątania stoiska i wywóz śmieci w czasie trwania i po zakończeniu Międzynarodowych Targów Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie, 7) wpis do katalogu wystawców. A. Część konferencyjna o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2: Wyposażenie części konferencyjnej stoiska w co najmniej: stół konferencyjny na 12 osób, 12 krzeseł, dekoracje z kwiatów żywych na stole lub 3 kwiaty wolnostojące na stół, godło państwowe, szafka stojąca nie wyższa niż 80 cm zamykana na klucz. Część konferencyjna oddzielona od pozostałej części drzwiami przesuwanymi. B. Zaplecze kuchenne o powierzchni co najmniej 15 m2: Wyposażenie zaplecza kuchennego w co najmniej: regały na ramie aluminiowej lub stalowej od podłogi do wysokości 2 m, półki mniej więcej co 40 cm, lodówka ok. 200 litrów (lub dwie po 100 litrów), 4 kosze na śmieci, 50 worków na śmieci, 2 wolnostojące wieszaki na garderobę, 2 wieszaki na ubrania montowane na ścianie stoiska, 2 czajniki elektryczne, zastawa na 18 osób, płyn do mycia naczyń, zmywak do naczyń, płyn do mycia szyb, 40 rolek ręczników papierowych, 400 serwetek w kolorze białym o wymiarach 33x33 cm, 400 serwetek w kolorze czerwonym o wymiarach 33x33 cm, szafka stojąca nie wyższa niż 80 cm zamykana na klucz. Zaplecze kuchenne oddzielona od pozostałej części drzwiami pełnymi. Na obsługę gastronomiczną spotkań organizowanych na stoisku w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r. składa się: w terminie od dnia 18 stycznia do dnia 20 stycznia 2013 r.: - od godz. 10:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (półmiski z kanapkami z wędliną oraz z serem żółtym - w równych proporcjach) dla maksymalnie 25 osób, - od godz. 13:00 do godz. 16:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 25 osób: I danie - zupa, II danie - zestaw z mięsem, zestaw wegetariański do wyboru, surówki, - deser (porcja ciasta lub deser w pucharkach), - owoce na platerach, Dostarczenie w dniu 18.01.2012 r. do godz. 9:00 na stoisko zimnych napoi gazowanych i niegazowanych oraz soków: - woda mineralna niegazowana 0,5 l - 144 szt. - woda mineralna gazowana 0,5 l - 96 szt. - soki owocowe 1 l (jabłko, czarna porzeczka, wiśnia) - 50 szt. w terminie od dnia 21 stycznia do dnia 27 stycznia 2013 r.: - od godz. 10:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (półmiski z kanapkami z wędliną oraz z serem żółtym - w równych proporcjach) dla maksymalnie 10 osób, - od godz. 13:00 do godz. 15:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 10 osób: I danie - zupa, II danie zestaw z mięsem, zestaw wegetariański, surówki, - owoce na platerach,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200553,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147868,95

  • Oferta z najniższą ceną: 147868,95 / Oferta z najwyższą ceną: 165875,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.