eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Warszawa: Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r.
Numer ogłoszenia: 520802 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Międzynarodowych Targach Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie odbywających się w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania trzech różnych projektów graficznych zabudowy polskiego stoiska narodowego uwzględniających poniższe informacje, zwanych dalej projektami, w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2) wykonania zabudowy wystawienniczej o powierzchni 80 m2 zgodnie z jednym z ww projektów zaakceptowanym przez Zamawiającego, w terminie do dnia 17 stycznia 2012 r. do godz. 12:00. Zabudowa zostanie wykonana w Messe Berlin GmbH, Messedamm 22 14055 Berlin Germany, Pawilon 11.2. 3) zapewnienia wyposażenia stoiska zgodnie z jednym z ww projektów zaakceptowanym przez Zamawiającego, 4) zapewnienia 2 hostess władających językiem niemieckim i polskim w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 5) zapewnienia 20 kart wstępu na czas trwania targów, 6) zapewnienia 20 jednorazowych kart wstępu na czas trwania targów, 7) zapewnienia obsługi gastronomicznej spotkań organizowanych na stoisku w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r. W ramach projektu należy wykonać zabudowę 80 m2 powierzchni wystawienniczej, na którą składać się będzie: I. stoisko o powierzchni 80 m2 wykorzystywane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym: A. część konferencyjna o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2, B. zaplecze kuchenne o powierzchni co najmniej 15 m2, W związku z powyższym trzy projekty powinny spełniać następujące kryteria: Całe stoisko MRiRW, przestronne i otwarte dla odwiedzających, powinno być oświetlone, (oświetlenie grafik, napisów POLEN, logo Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Poznaj Dobrą Żywność z lampami na wysięgu, pod sufitem nad stoiskiem należy umieścić podwieszany napis Polen). Wykonanie zabudowy wystawienniczej o powierzchni 80 m2 z elementów: płyta MDF, system Maxima Light (elementy powinny być czyste, nowe, bez śladów zarysowań, bez śladów zużycia). Podłoga wyłożona wykładziną zgodną z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi, współgrająca kolorystycznie ze stoiskiem. W skład zabudowy stoiska wchodzić będą następujące elementy wyposażenia: 1) wyposażenie stoiska w co najmniej: a. 2 lady informacyjne nie mniejsze niż 120 cm, b. napisy na fryzie: Polen i Ministerium für Landwirtschaft und Ländliche Entwicklung, c. umieszczenie logotypów zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy: Wykaz logotypów i sloganów, d. 4 plastikowe hokery, e. 16 krzeseł plastikowych lub drewnianych, f. 6 witryn szklanych z półkami o wymiarach ok. 45 cm45 cm200 cm, g. 2 przeszklone lady chłodnicze (nie mniejsze niż 1,2 m), h. 1 zamrażarka wolno stojąca z drzwiami szklanymi o wymiarach ok. 80 cm80 cm200 cm, i. 4 stojaki na foldery, j. zaplecze z drzwiami zamykanymi na klucz, k. wydruki na ściany według propozycji Zamawiającego, l. 6 półek w kolorze zabudowy wg projektu Wykonawcy, m. 8 dużych kwiatów doniczkowych nie mniejszych niż 120 cm, n. 2 kanapy dwuosobowe nie mniejsze niż 140 cm + stół. o. kwiaty cięte wraz z wazonem (codziennie świeże), 2) wykonanie instalacji elektrycznej (gniazdo elektryczne 230V2kW jedna sztuka na każde 3m2 powierzchni wystawienniczej), zapewnienie napięcia elektrycznego 230 V, zapewnienie przyłącza całodobowego prądu wraz z pokryciem kosztów zużycia energii elektrycznej, 10 przedłużaczy (co najmniej 250 cm długość sznura), w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 3) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej i zapewnienie przyłącza wodociągowego ze zlewozmywakiem wraz z pokryciem kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków do sieci wodno - kanalizacyjnej, w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 4) wyposażenie stoiska w internet (WiFi) wraz z pokryciem kosztów związanych z korzystaniem z przesyłu i odbioru danych, w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r., 5) demontaż stoiska po zakończeniu Międzynarodowych Targów Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie, 6) sprzątania stoiska i wywóz śmieci w czasie trwania i po zakończeniu Międzynarodowych Targów Spożywczych Grüne Woche 2013 w Berlinie, 7) wpis do katalogu wystawców. A. Część konferencyjna o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2: Wyposażenie części konferencyjnej stoiska w co najmniej: stół konferencyjny na 12 osób, 12 krzeseł, dekoracje z kwiatów żywych na stole lub 3 kwiaty wolnostojące na stół, godło państwowe, szafka stojąca nie wyższa niż 80 cm zamykana na klucz. Część konferencyjna oddzielona od pozostałej części drzwiami przesuwanymi. B. Zaplecze kuchenne o powierzchni co najmniej 15 m2: Wyposażenie zaplecza kuchennego w co najmniej: regały na ramie aluminiowej lub stalowej od podłogi do wysokości 2 m, półki mniej więcej co 40 cm, lodówka ok. 200 litrów (lub dwie po 100 litrów), 4 kosze na śmieci, 50 worków na śmieci, 2 wolnostojące wieszaki na garderobę, 2 wieszaki na ubrania montowane na ścianie stoiska, 2 czajniki elektryczne, zastawa na 18 osób, płyn do mycia naczyń, zmywak do naczyń, płyn do mycia szyb, 40 rolek ręczników papierowych, 400 serwetek w kolorze białym o wymiarach 33x33 cm, 400 serwetek w kolorze czerwonym o wymiarach 33x33 cm, szafka stojąca nie wyższa niż 80 cm zamykana na klucz. Zaplecze kuchenne oddzielona od pozostałej części drzwiami pełnymi. Na obsługę gastronomiczną spotkań organizowanych na stoisku w terminie od dnia 18.01.2013 r. do dnia 27.01.2013 r. składa się: w terminie od dnia 18 stycznia do dnia 20 stycznia 2013 r.: - od godz. 10:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (półmiski z kanapkami z wędliną oraz z serem żółtym - w równych proporcjach) dla maksymalnie 25 osób, - od godz. 13:00 do godz. 16:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 25 osób: I danie - zupa, II danie - zestaw z mięsem, zestaw wegetariański do wyboru, surówki, - deser (porcja ciasta lub deser w pucharkach), - owoce na platerach, Dostarczenie w dniu 18.01.2012 r. do godz. 9:00 na stoisko zimnych napoi gazowanych i niegazowanych oraz soków: - woda mineralna niegazowana 0,5 l - 144 szt. - woda mineralna gazowana 0,5 l - 96 szt. - soki owocowe 1 l (jabłko, czarna porzeczka, wiśnia) - 50 szt. w terminie od dnia 21 stycznia do dnia 27 stycznia 2013 r.: - od godz. 10:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (półmiski z kanapkami z wędliną oraz z serem żółtym - w równych proporcjach) dla maksymalnie 10 osób, - od godz. 13:00 do godz. 15:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 10 osób: I danie - zupa, II danie zestaw z mięsem, zestaw wegetariański, surówki, - owoce na platerach,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na zorganizowaniu udziału w targach rolno-spożywczych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub za granicą, obejmujących swoim zakresem co najmniej wykonanie zabudowy stoiska na targach. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania projektów graficznych i kompleksowej organizacji wystaw, targów. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Kancelaria pok. 253.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.