eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Remont pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Jastrzębie-Zdrój: Remont pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 188946 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126128 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego, ul. Harcerska 12, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 4717264, faks 32 4717264.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont posadzek pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie: -zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych , -zerwanie posadzek z masy lastrykowej, -rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, -czyszczenie powierzchni betonowych, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, -zbrojenie posadzek siatką stalową z prętów fi 6, -wykonanie izolacji przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, -wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, -ułożenie posadzek na zaprawie klejowej z płytek gres Qz 12 (40x40) lub o identycznych parametrach i kolorystyce zgodnie z wcześniej wykonanymi posadzkami korytarza, - wykonanie cokolików systemowych z płytek gres Qz 12 lub o identycznych parametrach i kolorystyce, - wykonanie dylatacji z blachy ze stali nierdzewnej o grubości 5mm, - transport i utylizacja gruzu i wykładzin PCV Zgodnie z załączonym przedmiarem robót wg załącznika nr 8 Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z załączonymi kosztorysami ślepymi (przedmiarami robót), przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. Wykonawca jest zobowiązany w kosztach własnych ująć: - Koszt zabezpieczenia terenu objętego robotami, wykonania odpowiednich zabezpieczeń bhp, ogrodzenia placu budowy i jego całodobowej ochrony, barier ochronnych. Szczególną uwagę należy zwrócić na bezpieczeństwo poruszających się w sąsiedztwie pieszych w tym dzieci i młodzieży. - Koszt zaplecza, projektów organizacji ruchu, technologii i organizacji robót. -Koszt zabezpieczenia wnętrz obiektu w trakcie wykonywania robót przed przeciekami i uszkodzeniami mechanicznymi. W razie jakichkolwiek zaniedbań i usterek, ich skutki ponosi Wykonawca robót i usuwa je na własny koszt. - Koszt wszelkich robót tymczasowych takich jak: rusztowania, rynny do gruzu, zabezpieczenia okien, posadzek, konstrukcji i inne nie wymienione wyżej roboty tymczasowe (nie będące przedmiotem odbioru przez Inspektora nadzoru) związane z przyjętą przez Wykonawcę technologią robót, porządkowe a także limitujące wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, - Koszty pomiarów, wytyczeń i badań, opracowań powykonawczych i wszystkich innych wymaganych do odbioru robót instalacyjnych i budowlanych wymaganych przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznych wykonania i odbioru robót. - Koszty nadzorów branżowych, przełączeń i odbiorów branżowych, odbiorów technicznych instalacji i urządzeń przez uprawnione organy, jeżeli będą konieczne. - Koszt konserwacji, serwisowania zabudowanych urządzeń i elementów wyposażenia wymagających podjęcia takich działań zgodnie z kartą techniczną, instrukcją użytkowania lub warunkami udzielonej gwarancji wraz z kosztem materiałów eksploatacyjnych w całym okresie gwarancyjnym (rękojmi). UWAGA: Uzyskane w drodze rozbiórek i demontaży materiały złomowe należy po akceptacji ich przez Inspektora nadzoru zbyć w składnicy złomu, a uzyskaną kwotę wpłacić na konto wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wykonywanie robót z materiałów własnych Wykonawcy. Wykonawca robót winien przed zabudową materiałów dostarczyć Zamawiającemu wymagane atesty, świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dotyczące wszystkich zastosowanych materiałów. W celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty wykonawcy mają możliwość dokonania wizji lokalnej. W tym celu zamawiający zastrzega sobie możliwość zwołania zebrania wykonawców po wcześniejszym zgłoszeniu takiego faktu osobie upoważnionej do kontaktowania się z wykonawcami. Zamawiający wyznaczy miejsce oraz termin spotkania, informując o tym fakcie wszystkich wykonawców, którzy pobrali specyfikację oraz zamieści na stronie internetowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Aleksander Tarnowski, ul. Zielona 6, 44-341 Skrbeńsko, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89119,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59153,17

  • Oferta z najniższą ceną: 59153,17 / Oferta z najwyższą ceną: 105919,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.