eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › REMONT POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ NR 6 IM. KRÓLA JANA III SOBIESKIEGO W JASTRZĘBIU-ZDROJU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Jastrzębie-Zdrój: REMONT POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ NR 6 IM. KRÓLA JANA III SOBIESKIEGO W JASTRZĘBIU-ZDROJU
Numer ogłoszenia: 126128 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego , ul. Harcerska 12, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 4717264, faks 32 4717264.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6sobieski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ NR 6 IM. KRÓLA JANA III SOBIESKIEGO W JASTRZĘBIU-ZDROJU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont posadzek pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie: -zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych , -zerwanie posadzek z masy lastrykowej, -rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, -czyszczenie powierzchni betonowych, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, -zbrojenie posadzek siatką stalową z prętów fi 6, -wykonanie izolacji przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, -wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, -ułożenie posadzek na zaprawie klejowej z płytek gres Qz 12 (40x40) lub o identycznych parametrach i kolorystyce zgodnie z wcześniej wykonanymi posadzkami korytarza, - wykonanie cokolików systemowych z płytek gres Qz 12 lub o identycznych parametrach i kolorystyce, - wykonanie dylatacji z blachy ze stali nierdzewnej o grubości 5mm, - transport i utylizacja gruzu i wykładzin PCV Zgodnie z załączonym przedmiarem robót wg załącznika nr 8 Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z załączonymi kosztorysami ślepymi (przedmiarami robót), przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. Wykonawca jest zobowiązany w kosztach własnych ująć: - Koszt zabezpieczenia terenu objętego robotami, wykonania odpowiednich zabezpieczeń bhp, ogrodzenia placu budowy i jego całodobowej ochrony, barier ochronnych. Szczególną uwagę należy zwrócić na bezpieczeństwo poruszających się w sąsiedztwie pieszych w tym dzieci i młodzieży. - Koszt zaplecza, projektów organizacji ruchu, technologii i organizacji robót. -Koszt zabezpieczenia wnętrz obiektu w trakcie wykonywania robót przed przeciekami i uszkodzeniami mechanicznymi. W razie jakichkolwiek zaniedbań i usterek, ich skutki ponosi Wykonawca robót i usuwa je na własny koszt. - Koszt wszelkich robót tymczasowych takich jak: rusztowania, rynny do gruzu, zabezpieczenia okien, posadzek, konstrukcji i inne nie wymienione wyżej roboty tymczasowe (nie będące przedmiotem odbioru przez Inspektora nadzoru) związane z przyjętą przez Wykonawcę technologią robót, porządkowe a także limitujące wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, - Koszty pomiarów, wytyczeń i badań, opracowań powykonawczych i wszystkich innych wymaganych do odbioru robót instalacyjnych i budowlanych wymaganych przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznych wykonania i odbioru robót. - Koszty nadzorów branżowych, przełączeń i odbiorów branżowych, odbiorów technicznych instalacji i urządzeń przez uprawnione organy, jeżeli będą konieczne. - Koszt konserwacji, serwisowania zabudowanych urządzeń i elementów wyposażenia wymagających podjęcia takich działań zgodnie z kartą techniczną, instrukcją użytkowania lub warunkami udzielonej gwarancji wraz z kosztem materiałów eksploatacyjnych w całym okresie gwarancyjnym (rękojmi). UWAGA: Uzyskane w drodze rozbiórek i demontaży materiały złomowe należy po akceptacji ich przez Inspektora nadzoru zbyć w składnicy złomu, a uzyskaną kwotę wpłacić na konto wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wykonywanie robót z materiałów własnych Wykonawcy. Wykonawca robót winien przed zabudową materiałów dostarczyć Zamawiającemu wymagane atesty, świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dotyczące wszystkich zastosowanych materiałów. W celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty wykonawcy mają możliwość dokonania wizji lokalnej. W tym celu zamawiający zastrzega sobie możliwość zwołania zebrania wykonawców po wcześniejszym zgłoszeniu takiego faktu osobie upoważnionej do kontaktowania się z wykonawcami. Zamawiający wyznaczy miejsce oraz termin spotkania, informując o tym fakcie wszystkich wykonawców, którzy pobrali specyfikację oraz zamieści na stronie internetowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej opisanych przypadkach: a)konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu: - zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w §2 ust. 2 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowane w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, - wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych potwierdzonych protokołem konieczności, - zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, -rezygnacji z wykonania części robót przez Zamawiającego, b)konieczność wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które realizowane będą w oparciu o protokoły robót zamiennych/protokoły konieczności robót dodatkowych spisane przy udziale, Zamawiającego i Wykonawcy, c)rezygnacji z wykonania części robót przez Zamawiającego, d)zmiana zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, lub zmiana podwykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, e)zmiana zakresu wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 ust.2 w przypadku wystąpienia robót zaniechanych, zamiennych i dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie umowne zostanie zmienione o wartości wynikające z protokołów konieczności. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą z uzasadnieniem proponowanej zmiany. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs6sobieski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego ul. Harcerska 12 44-335 Jastrzębie-Zdrój Koszt wydruku 10,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego ul. Harcerska 12 44-335 Jastrzębie - Zdrój Sekretariat dyrektora pok. nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.