eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Kraków: Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 18885 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie każdorazowo określał w odrębnych zleceniach szczegółowy zakres prac oraz termin ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt stanu zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, środków czystości, środków transportowych, łącznościowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje: - pielęgnację terenów zielonych poprzez: a) koszenie traw, pielęgnacja i cięcia krzewów, żywopłotów w celu utrzymania ich należytego stanu i estetyki wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych (selektywna zbiórka odpadów roślinnych), b) plewienie oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie przedmiotowych terenów - sprzątanie terenów zielonych poprzez: a) grabienie trawników, skwerów i klombów, w celu usunięcia zanieczyszczeń i liści wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych, b) sprzątanie nieczystości i śmieci ze wskazanego terenu i ich złożenie do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki na odpadu komunalne usytuowane na terenie nieruchomości), w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Uchwała Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) w tym zasadami selektywnej zbiórki odpadów, a w przypadku braku na terenie nieruchomości pojemników na odpady komunalne (nieruchomość niezamieszkała oraz nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne) wywóz uprzątniętych odpadów na miejsce unieszkodliwienia, c) usuwanie z terenów połamanych gałęzi, wiatrołomów i wiatrowałów wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie przedmiotowych terenów - sprzątanie terenów utwardzonych poprzez: a) w okresie zimowym oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota oraz usuwanie śliskości i gołoledzi (z wyłączeniem używania soli), brak konieczności wywozu śniegu, b) sprzątanie, zamiatanie zanieczyszczeń i śmieci ze wskazanego terenu i ich złożenie do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki na odpadu komunalne usytuowane na terenie nieruchomości), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Uchwała Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) w tym zasadami selektywnej zbiórki odpadów, a w przypadku braku na terenie nieruchomości pojemników na odpady komunalne (nieruchomość niezamieszkała oraz nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne) wywóz uprzątniętych odpadów na miejsce unieszkodliwienia, c) usuwanie traw, chwastów wyrastających ze szczelin wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie przedmiotowych terenów - likwidację dzikich wysypisk poprzez: uprzątniecie i wywóz z miejsc wskazanych przez Zamawiającego rzeczy nietypowych, nieczystości, gruzu, mebli itp. zgromadzonych w znacznym skupisku, ich złożenie w punkcie unieszkodliwiania, odzysku lub recyklingu. Usługa obejmuje uprzątniecie terenu, załadunek, transport i złożenie w punkcie odbioru odpadów. - przycinkę - cięcie drzew wykonywania przycinki lub cięcia drzew w sposób profesjonalny, zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz z obowiązującymi przepisami m. in. zgodnie z art. 82 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (z późn. zm.) Dz. U. z 2013 poz. 627, z użyciem specjalistycznego sprzętu, przez osoby posiadające uprawnienia z zakresu pielęgnacji drzew, wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych . Każdorazowo po wykonaniu usługi związanej z powstaniem odpadów biodegradowalnych (koszenie, przycinka drzew i krzewów itp.) a także innych odpadów oraz likwidacja dzikich wysypisk Wykonawca powinien do protokołu potwierdzającego wykonanie prac określonych przedmiotową umową dołączyć kartę przekazania odpadów do odpowiedniego punktu unieszkodliwiania, odzysku lub recyklingu odpadów. Prawidłowość wykonania cięć drzew będzie oceniana zgodnie z aktualnymi normami jakościowymi Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew (PTCHD) W przypadku uszkodzenia drzewa lub krzewu podczas realizacji przedmiotu umowy, a także w przypadku wadliwego wykonywania czynności, które mogą wpłynąć na pogorszenie stanu zdrowotnego drzewa lub wpływają na estetykę drzewa, Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 10 zł za każdy centymetr obwodu drzewa mierzonego na wys. 1,30m Wykonawca, który przy wykonywaniu przedmiotu umowy naruszy wymagania określone ustawą o ochronie przyrody ponosi odpowiedzialność zgodnie z art.88 ust.1 Ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 poz. 627) W okresie od stycznia do października 2014 r. wykonano: - sprzątanie terenu utwardzonego: ok. 17 500 m2 - sprzątanie terenu zielonego: ok. 96 500 m2 - pielęgnacja terenu zielonego: ok. 158 500 m2 - likwidacja dzikich wysypisk: ok. 490 m3 - przycinka drzew: 67 sztuk Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną na czas realizacji zamówienia, umowę zawartą z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych RIPOK na odbiór odpadów o kodzie 20 02 01 i 20 03 07 oraz złożyć oświadczenie, że każdorazowo po wykonaniu usługi wymagającej przekazania odpadów do RIPOK Wykonawca dostarczy kartę przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania odpadów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 5.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodach minimum 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) oraz 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) lub - zaświadczenia o wpisie do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodach min. 20 02 01 oraz 20 03 07. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi związane z pielęgnacją zieleni miejskiej. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) co najmniej 1 osobą przewidzianą do koordynowania realizacji całego zamówienia (osoba do kontaktów) posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie, uzyskane w ostatnich 5 latach przed terminem składania ofert, w koordynowaniu usług sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych zielonych oraz pielęgnacji terenów zielonych, b) co najmniej 1 osobą przewidzianą do nadzorowania wykonywania prac dotyczących pielęgnacji terenów zielonych posiadającą, co najmniej wykształcenie średnie w zakresie ogrodnictwa, rolnictwa lub inne uprawnienia dotyczące pielęgnacji zieleni, c) co najmniej 1 osobą przewidzianą do wykonywania cięcia drzew posiadającą ukończony kurs chirurgów drzew minimum II stopnia, albo legitymującą się wykształceniem kierunkowym / ogrodnicze lub leśne - średnie zawodowe lub wyższe/. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 2 usługi związane z pielęgnacją zieleni miejskiej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas realizacji usługi od dnia otrzymania zlecenia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków. os. Złotej Jesieni 14 - Referat Zamówień Publicznych i Umów (pok.79). Cena SIWZ w wersji papierowej 6,00 zł. (nie ma obowiązku pobrania).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8.00-15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Na podstawie art. 24 ust. 2a Ustawy przewiduje się możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.