eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Kraków: Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 32093 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18885 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie każdorazowo określał w odrębnych zleceniach szczegółowy zakres prac oraz termin ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt stanu zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, środków czystości, środków transportowych, łącznościowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje: - pielęgnację terenów zielonych poprzez: a) koszenie traw, pielęgnacja i cięcia krzewów, żywopłotów w celu utrzymania ich należytego stanu i estetyki wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych (selektywna zbiórka odpadów roślinnych), b) plewienie oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie przedmiotowych terenów - sprzątanie terenów zielonych poprzez: a) grabienie trawników, skwerów i klombów, w celu usunięcia zanieczyszczeń i liści wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych, b) sprzątanie nieczystości i śmieci ze wskazanego terenu i ich złożenie do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki na odpadu komunalne usytuowane na terenie nieruchomości), w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Uchwała Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) w tym zasadami selektywnej zbiórki odpadów, a w przypadku braku na terenie nieruchomości pojemników na odpady komunalne (nieruchomość niezamieszkała oraz nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne) wywóz uprzątniętych odpadów na miejsce unieszkodliwienia, c) usuwanie z terenów połamanych gałęzi, wiatrołomów i wiatrowałów wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie przedmiotowych terenów - sprzątanie terenów utwardzonych poprzez: a) w okresie zimowym oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota oraz usuwanie śliskości i gołoledzi (z wyłączeniem używania soli), brak konieczności wywozu śniegu, b) sprzątanie, zamiatanie zanieczyszczeń i śmieci ze wskazanego terenu i ich złożenie do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki na odpadu komunalne usytuowane na terenie nieruchomości), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Uchwała Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) w tym zasadami selektywnej zbiórki odpadów, a w przypadku braku na terenie nieruchomości pojemników na odpady komunalne (nieruchomość niezamieszkała oraz nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne) wywóz uprzątniętych odpadów na miejsce unieszkodliwienia, c) usuwanie traw, chwastów wyrastających ze szczelin wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie przedmiotowych terenów - likwidację dzikich wysypisk poprzez: uprzątniecie i wywóz z miejsc wskazanych przez Zamawiającego rzeczy nietypowych, nieczystości, gruzu, mebli itp. zgromadzonych w znacznym skupisku, ich złożenie w punkcie unieszkodliwiania, odzysku lub recyklingu. Usługa obejmuje uprzątniecie terenu, załadunek, transport i złożenie w punkcie odbioru odpadów. - przycinkę - cięcie drzew wykonywania przycinki lub cięcia drzew w sposób profesjonalny, zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz z obowiązującymi przepisami m. in. zgodnie z art. 82 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (z późn. zm.) Dz. U. z 2013 poz. 627, z użyciem specjalistycznego sprzętu, przez osoby posiadające uprawnienia z zakresu pielęgnacji drzew, wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych . Każdorazowo po wykonaniu usługi związanej z powstaniem odpadów biodegradowalnych (koszenie, przycinka drzew i krzewów itp.) a także innych odpadów oraz likwidacja dzikich wysypisk Wykonawca powinien do protokołu potwierdzającego wykonanie prac określonych przedmiotową umową dołączyć kartę przekazania odpadów do odpowiedniego punktu unieszkodliwiania, odzysku lub recyklingu odpadów. Prawidłowość wykonania cięć drzew będzie oceniana zgodnie z aktualnymi normami jakościowymi Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew (PTCHD) W przypadku uszkodzenia drzewa lub krzewu podczas realizacji przedmiotu umowy, a także w przypadku wadliwego wykonywania czynności, które mogą wpłynąć na pogorszenie stanu zdrowotnego drzewa lub wpływają na estetykę drzewa, Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 10 zł za każdy centymetr obwodu drzewa mierzonego na wys. 1,30m Wykonawca, który przy wykonywaniu przedmiotu umowy naruszy wymagania określone ustawą o ochronie przyrody ponosi odpowiedzialność zgodnie z art.88 ust.1 Ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 poz. 627) W okresie od stycznia do października 2014 r. wykonano: - sprzątanie terenu utwardzonego: ok. 17 500 m2 - sprzątanie terenu zielonego: ok. 96 500 m2 - pielęgnacja terenu zielonego: ok. 158 500 m2 - likwidacja dzikich wysypisk: ok. 490 m3 - przycinka drzew: 67 sztuk Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną na czas realizacji zamówienia, umowę zawartą z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych RIPOK na odbiór odpadów o kodzie 20 02 01 i 20 03 07 oraz złożyć oświadczenie, że każdorazowo po wykonaniu usługi wymagającej przekazania odpadów do RIPOK Wykonawca dostarczy kartę przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania odpadów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. Agro - Ogród, ul. Grażyny 11/28, 31-217 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179874,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.