To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Raków: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO
NA TERENIE GMINY RAKÓW
W LATACH 2011 - 2013
Numer ogłoszenia: 188733 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147725 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3535018, 3535030, faks 041 3535018, 3535030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY RAKÓW W LATACH 2011 - 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację oświetlania ulicznego w ilości 793 punktów świetlnych.: Zakres prac związanych z jednym stanowiskiem słupowym (punktem oświetleniowym): a) wymiana niesprawnych źródeł światła na żarówki o nie gorszych parametrach oraz czasookresie świecenia min. 12.000 godzin, b) regulacja położenia źródła światła względem kloszy i odbłyśników. c) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników przynajmniej raz w roku w okresie od 01 kwietnia do 30 września każdego roku w czasie obowiązywania umowy , d) wymiana uszkodzonych kloszy i osprzętu w oprawach oświetleniowych, e) przegląd, konserwacja i wymiana wyeksploatowanych złączy kablowych na słupach oświetleniowych, f) uzupełnienie powłok lakierniczych, metalowych elementów słupów i wysięgników, g) prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników, h) uzupełnienie i konserwacja zamknięć skrzynek, obejm mocujących skrzynki itp., i) wymiana niesprawnych bezpieczników, aparatury złączeniowej i sterującej. Zakres prac związanych z uszkodzonymi elementami oświetlenia ulicznego: a) w przypadku dewastacji wymiana (naprawa) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych NN, b) zabezpieczenie i demontaż w porozumieniu z Zamawiającym urządzeń tj., słupów oświetleniowych, opraw, szaf oświetleniowych itp., uszkodzonych w wyniku klęsk żywiołowych lub kolizji drogowych. Wymiana uszkodzonych elementów nastąpi w ramach oddzielnego zlecenia. W przypadku uszkodzeń na skutek kolizji drogowych, gdzie sprawca zostanie zidentyfikowany, kosztami wymiany uszkodzonych elementów zostanie obciążony sprawca zdarzenia. Ściągnięcie należności leży w gestii Właściciela sieci. Zakres prac pozostałych: a) przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, b) wymiana niesprawnych urządzeń sterujących, c) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych NN, wymiana uszkodzonych izolatorów, d) regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, e) lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, f) naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlania ulicznego w sieci podwieszonej, g) pomiary eksploatacyjne /rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciw porażeniowej w przypadku uszkodzenia uziemienia/, h) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlania ulicznego w formie książki eksploatacyjnej oddzielnie dla każdej stacji trafo w tym zapisów dot. wykonanych prac konserwacyjnych, i) bieżąca kontrola uziemień a w przypadku uszkodzeń poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych, j) innych nie wymienionych a mających bezpośredni wpływ na działanie oświetlenia ulicznego lub bezpośrednio związanych z funkcjonowaniem tego oświetlenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOBOX S.A., Wiśniówka 75, 26-050 Zagnańsk, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2775,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2419,00
Oferta z najniższą ceną: 2419,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2419,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RAKÓW
więcej: przetargi RAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.