To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego
z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1.
Numer ogłoszenia: 188617 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 137723 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku, ul. gen. J. Bema, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, fax 085 7479483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1, zgodnie z załącznikiem nr 1 Opis przedmiotu zamówienia. 2. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: dostawa 1 serwera, dostawa 16 komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, 2 komputerów przenośnych (notebook) z oprogramowaniem, 4 zasilaczy awaryjnych UPS, 4 monitorów LCD 17 cali, 1 monitora LCD 19 cali, 3 drukarek laserowych A4, 12 drukarek laserowych A4 (z dostępem do sieci), 1 drukarki atramentowej A3, 4 urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A4 (możliwość drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania; z dostępem do sieci), 2 urządzenia switch 24*10/100/1000, 1 kamery internetowej, 1 mikrofonu, 14 pamięci PenDrive. 3. Sprzęt winien mieć zapewnione poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: 1) dla sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 6 godzin, b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na żądanie użytkownika na czas naprawy sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt używany, d) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, e) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego, 2) dla serwera: a) czas przybycia serwisu na miejsce na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 24 godziny, b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy, d) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, e) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany), o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, zrealizowany przez wykonawcę w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. 5. Wykonawcy zaoferują sprzęt komputerowy podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE; kserokopie certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub deklaracje zgodności wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. 6. Stosując przepisy ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym wykonawca zostaje zobowiązany do odbioru zużytego sprzętu tego samego rodzaju co sprzęt kupowany, w ilości wskazanej przez zamawiającego nie większej niż ilość zakupionego sprzętu. 7. Odbiór zużytego sprzętu nastąpi do 60 dni od dnia podpisania umowy i zostanie potwierdzony protokolarnie. 8. Zamawiający zgłosi wykonawcy sprzęt podlegający wymianie na piśmie lub drogą fax najdalej w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.71.10 - Interfejsy sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.30.00 - Serwery plików Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.30.00 - Serwery plików 30.32.12.50 - 30.32.12.50 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70078 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
- CENTRUM INFORMATYKI ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70 078,00
- Oferta z najniższą ceną: 70 078,00 / oferta z najwyższą ceną: 70 078,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
- Prace remontowe w budynku zabytkowym przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku.
- Dostawa implantów do zaopatrywania ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.