Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1.
Numer ogłoszenia: 137723 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, fax 085 7479483.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1, zgodnie z załącznikiem nr 1 Opis przedmiotu zamówienia. 2. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: dostawa 1 serwera, dostawa 16 komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, 2 komputerów przenośnych (notebook) z oprogramowaniem, 4 zasilaczy awaryjnych UPS, 4 monitorów LCD 17 cali, 1 monitora LCD 19 cali, 3 drukarek laserowych A4, 12 drukarek laserowych A4 (z dostępem do sieci), 1 drukarki atramentowej A3, 4 urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A4 (możliwość drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania; z dostępem do sieci), 2 urządzenia switch 24*10/100/1000, 1 kamery internetowej, 1 mikrofonu, 14 pamięci PenDrive. 3. Sprzęt winien mieć zapewnione poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: 1) dla sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 6 godzin, b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na żądanie użytkownika na czas naprawy sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt używany, d) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, e) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego, 2) dla serwera: a) czas przybycia serwisu na miejsce na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 24 godziny, b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy, d) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, e) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany), o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, zrealizowany przez wykonawcę w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. 5. Wykonawcy zaoferują sprzęt komputerowy podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE; kserokopie certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub deklaracje zgodności wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. 6. Stosując przepisy ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym wykonawca zostaje zobowiązany do odbioru zużytego sprzętu tego samego rodzaju co sprzęt kupowany, w ilości wskazanej przez zamawiającego nie większej niż ilość zakupionego sprzętu. 7. Odbiór zużytego sprzętu nastąpi do 60 dni od dnia podpisania umowy i zostanie potwierdzony protokolarnie. 8. Zamawiający zgłosi wykonawcy sprzęt podlegający wymianie na piśmie lub drogą fax najdalej w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.71.10 - Interfejsy sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.30.00 - Serwery plików Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.30.00 - Serwery plików 30.32.12.50 - 30.32.12.50 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda dostawa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3. Sposób oceny spełniania warunków: ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ). 2. DOKUMENTY: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dokumentu: a) wykazu wykonanych dostaw (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie sprzętu komputerowego, na kwotę o wartości minimum 40 000,00 zł brutto dla każdej z tych dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. opinie, referencje) - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 6 do SIWZ. 3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, pkt 2, ppkt 1), lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 113..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Szczygla w Białymstoku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj"związane z inwestycją o nazwie: "Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi woj. Nr 681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Budowa: fontanny, maszynowni, chodnika, przyłącza elektroenergetycznego nN, przyłącza kanalizacji deszczowej(...) oraz rozbiórka: fontanny, maszynowni w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku(...)
- Postępowanie na świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
- Adaptery do przygotowania cytostatyków
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów - Oddział Chirurgii Onkologicznej i Chirurgii Ogólnej w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawę sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu komputerowego dla garnizonu opolskiego
- Odnowienie rocznego pakietu opieki technicznej do posiadanej przez użytkownika licencji oprogramowania Ansys Zemax OptiStudio Pro
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Analiza zagospodarowania wód w zlewni "Wylotu C" wraz z modelem hydrologicznym i hydraulicznym oraz opracowaniem danych przestrzennych do systemu GIS.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.