eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drygały › Dostawa samochodu pick-up do przewozu 5 osób ze skrzynią ładunkową .

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Drygały: Dostawa samochodu pick-up do przewozu 5 osób ze skrzynią ładunkową .
Numer ogłoszenia: 188569 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, fax 087 4240570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu pick-up do przewozu 5 osób ze skrzynią ładunkową ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu pick-up do przewozu 5 osób ze skrzynią ładunkową .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących przedmiot zamówienia, oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż warunek jest spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a) Wykonał co najmniej 1 dostawę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (poprzez dostawę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę fabrycznie nowego samochodu półciężarowego . 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu dotyczą: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. oświadczeń zawierających informacji określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 oraz art. 44 ustawy z dn.29 stycznia 2004r - PZP (Dz. U. z 2006r Nr 164, poz.1163 z późn. zmianami) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda : a) Wykazu dostaw lub potwierdzenia wykonanej co najmniej 1 dostawy lub w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (poprzez dostawę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę fabrycznie nowego samochodu półciężarowego ). Wykaz ten musi zawierać określenie przedmiotu zamówienia, wartość (brutto) dostawy, datę wykonania dostawy, odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż dostawa została wykonana należycie (np. faktury, protokoły odbioru, listy referencyjne itp.). 3. W celu potwierdzenia , ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów : a) opisów oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu dostawy w zakresie marki , typu modelu przedmiotu zamówienia oraz jego parametrów techniczno-użytkowych , określonych w pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drygały , Drygały , ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Nadleśnictwa Drygały , Drygały , ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.