To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Krosno: Usługa czynności segregacji ręcznej niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów wstępnie posegregowanych -u źródła- oraz usługa prac porządkowych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie
Numer ogłoszenia: 18839 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4093 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa czynności segregacji ręcznej niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów wstępnie posegregowanych -u źródła- oraz usługa prac porządkowych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi czynności segregacji ręcznej niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów wstępnie posegregowanych -u źródła oraz prace porządkowe na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie, przy ul. Białobrzeskiej 108 przez niewykwalifikowanych pracowników fizycznych (rozumieć przez to należy również osoby, którymi Wykonawca dysponuje na podstawie innego niż umowa o pracę stosunku zobowiązaniowego), pracujących: 1) w rozkładzie pracy zmianowej (trzy zmiany) od poniedziałku do piątku w ilości zapewniającej od 20 do 27 - krotności pełnego wymiaru czasu pracy (8 godzin dziennie) w każdym miesiącu, 2) w systemie jednozmianowym w sobotę w ilości zapewniającej od 7 do 9 - krotności pełnego wymiaru czasu pracy (8 godzin dziennie) w każdym miesiącu. Dodatkowo od 1 stycznia 2015 r. w ramach (ilości) świadczenia ww. usług zakres może zostać rozszerzony o czynność sprzątania pomieszczeń socjalnych oraz biurowych Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w ilości 1-krotności pełnego wymiaru czasu pracy (8 godzin dziennie) - ok. 300 m2 powierzchni do codziennego sprzątania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zniesienia pracy w porze nocnej. Miesięczne zapotrzebowanie na ilość godzin ww. usług przeliczonej odpowiednio na ilość stanowisk pracy zgłaszać będzie do Wykonawcy każdorazowo kierownik ZUO lub upoważniony pracownik. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości godzin usług (27-20) krotności pełnego miesięcznego wymiaru czasu pracy. Zamawiający informuje, że ww. stanowiska podlegają przepisom Rozporządzenia w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów, koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Koszty wyposażenia osób w odzież, obuwie robocze oraz wszystkie niezbędne ochrony indywidualne w odpowiedniej klasie ochronnej przy segregacji odpadów ponosi Wykonawca (np. rękawice, okulary ochronne itp.). Wykonawca odpowiedzialny jest również za zapewnienie odpowiednio prania, konserwacji i odkażania przydzielonej odzieży roboczej. Zamawiający może udostępnić miejsce do zorganizowania prania odzieży roboczej oraz zapewnić nieodpłatnie odpowiednie media( tj. prąd, woda). Zamawiający dysponuje kontenerem socjalnym z wyposażeniem 11 szafek bhp (szafki podwójne z przeznaczeniem na odzież czystą i brudną). Wymagania dotyczące osób: Aktualne badania lekarskie, szczepienia WZW typu A i B, tężec, dur brzuszny, szkolenie w zakresie BHP i ppoż. (Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za brak badań, szczepień lub szkoleń. Zamawiający nie zapewnia środków czystości, odzieży roboczej - jej utrzymania (prania, konserwacji, odkażania,) środków ochrony indywidualnej w odpowiedniej klasie ochronnej przy segregacji odpadów. Koszt środków czystości oraz odzieży ochronnej Wykonawca winien doliczyć do oferty. Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem świadczenia usługi przedłoży Zamawiającemu : kserokopie badań lekarskich określających brak przeciwwskazań do pracy w ZUO oraz kserokopie szkoleń w zakresie bhp osób przy pomocy których będą wykonywane usługi stanowiące opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy realizacji usług nie zapewnia odzieży ochronnej i środków czystości. Szacowana liczba godzin w ramach realizacji zamówienia wynosi max 57 888..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451526,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 628715,78
Oferta z najniższą ceną: 628715,78 / Oferta z najwyższą ceną: 847480,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. J. Lelewela i ul. A. J. Ostaszewskiego w Krośnie
- Przebudowa, rozbudowa sali gimnastycznej przy I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi ul. Piotra Skargi 2 w Krośnie - opracowanie dokumentacji projektowej
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawy surowic, krążków antybiotykowych, odczynników do hodowli komórkowej, testów diagnostycznych, certyfikowanych materiałów odniesienia oraz szczepów
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czajków
- "Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.