Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Warszawa: Wykonanie i instalacja Modelu Akwaporyny
Numer ogłoszenia: 188398 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Mokotowska 17, 00-640 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4920505, faks 022 4920500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury, prowadzonego przez m.st. Warszawa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i instalacja Modelu Akwaporyny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i instalacja na Dachu siedziby Centrum Nauki Kopernik Eksponatu Model Akwaporyny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.40.00 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych 39.37.00.00 - Instalacje wodne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 10 000 PLN (dziesięć tysięcy złotych). 2. W przypadku, gdy Wykonawca wpłaci wadium w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wpłaconego wadium na złote polskie, przy zastosowaniu średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) wykażą się wykonaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 dostawy polegającej na wykonaniu rzeczy (z instalacją lub bez) na podstawie indywidualnego projektu i o wartości nie niższej niż równowartość 350.000,00 złotych brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), i stanowiącą: - obiekt artystyczny w przestrzeni publicznej lub - przedmiot wykonany z wykorzystaniem elementów mechanicznych z wysoką dokładnością obróbki, b) dysponują Zespołem Ludzkim posiadającym kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania Zamówienia, przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami, które przy realizacji Zamówienia będą stanowiły obsadę, co najmniej dwóch poniżej wymienionych Ról Projektowych: - Konstruktor - oodpowiedzialny za dokumentację powykonawczą Eksponatu, wymagane wykształcenie wyższe (uzyskane w Polsce lub innym kraju) techniczne oraz doświadczenie minimum 2 lata w projektowaniu przedmiotów składających się z elementów mechanicznych z wysoką dokładnością obróbki; - Szef Realizacji - odpowiedzialny za wytworzenie, montaż i uruchomienie Eksponatu, wymagane doświadczenie minimum 2 lata w kierowaniu wytwarzaniem i instalacją obiektów tworzonych na podstawie indywidualnego projektu; Zamawiający zezwala, żeby jeden członek Zespołu Projektowego wykonywał więcej niż jedną rolę projektową. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe Zamówienie zostało wykonane przez Personel, który Wykonawca zgłosi w wykazie osób załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana członka zespołu Wykonawcy, może on zostać zastąpiony wyłącznie przez osobę posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, umiejętności i wykształcenie, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykażą, że w ciągu trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) osiągnęli w każdym roku przychód netto nie mniejszy niż równowartość 100.000 (sto tysięcy) złotych. W przypadku, gdy Wykonawca posiada przychody w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości średniorocznego przychodu Wykonawcy w innej walucie, na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na koniec każdego roku obrotowego, którego będzie dotyczyć podawana wielkość przychodu. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca składa wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (wg Załącznika nr 8 do SIWZ). 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat zawierający co najmniej 1 zamówienie o wartości odpowiadającej warunkowi ustalonemu w pkt III.2. 1.2. a) Ogłoszenia. Do wykazu wykonanych zamówień (wg Załącznika Nr 9 do SIWZ) należy załączyć dokumenty np. referencje, potwierdzające ich należyte wykonanie. 2.7. Wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca zawierający osoby, odpowiadające warunkowi ustalonemu w pkt III.2. 1.2. b) Ogłoszenia. Do pozycji wykazu (wg Załącznik Nr 10 do SIWZ) należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kwalifikacji przez osoby - np. w przypadku wykształcenia dyplom, a w przypadku doświadczenia życiorys zawodowy. 2.8. Część sprawozdania finansowego tj. rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do składania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt III.2. 1.3. a). Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2 - 2.8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2.1 należy przedstawić w formie oryginału. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 ma obejmować spełnianie warunków przez wszystkich Wykonawców, zaś dokumenty wymienione w punkcie 2 ppkt 2, 3, 4, 5 składa każdy z Wykonawców, a dokumenty o których mowa w ppkt 6, 7, 8 mogą być złożone przez Wykonawców łącznie. 4. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii, za wyjątkiem kopii pełnomocnictwa. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 5.1. w punkcie 2 ppkt 2, 3, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.2. w punkcie 2 ppkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.1. lit. a i c oraz ppkt 5.2. muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokument, o którym mowa w pkt 5.1. lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl/zamowienia_publiczne.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik
ul. Mokotowska 17 lokal 35
00-640 Warszawa, Polska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Centrum Nauki Kopernik pokój nr 02 ul. Mokotowska 17 lokal 35 00-640 Warszawa, Polska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie centrum wsi Bibianna
- Budowa kanalizacji sanitarnej między Podrzewiem a Dusznikami
- Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich
- Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową Żłobka w Kamieniu Pomorskim realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.