eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tolkmicko › Roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Łęczu im. Morskiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Tolkmicko: Roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Łęczu im. Morskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 188098 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Łęczu , Łęcze 29, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 231 32 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://splecze.superszkolna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Łęczu im. Morskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe zewnętrznej części istniejącego i funkcjonującego obiektu budowlanego (SP w Łęczu) - termomodernizacja dachu wraz z robotami towarzyszącymi. Dane ogólne o obiekcie budowlanym: konstrukcja obiektu - tradycyjna, murowana, modułowa; liczba kondygnacji - 1; kubatura - 6394,8 m3; rok budowy - 1962. W ujęciu ogólnym na przedmiot zamówienia składają się następujące roboty budowlano-remontowe: całkowita przebudowa instalacji odgromowej obiektu szkoły - 1 kpl. / 492 m zwodów poziomych i pionowych oraz uziomów; roboty dekarskie - rozbiórki pokrycia z papy - 114,5 m2; pokrywcze roboty dekarskie - termomodernizacja - ocieplenie płytami laminowanymi ze styropianu gr. 14 cm - 1 225 m2; roboty towarzyszące ociepleniu stropodachu wentylowanego - 1 kpl; oczyszczenie przestrzeni stropodachu wentylowanego - 1kpl/400 m2; termoizolacja przestrzeni stropodachu wentylowanego wełną mineralną gr. 14 cm - 200 m2; ocieplenie przestrzeni stropodachu wentylowanego metodą wdmuchiwania granulatu z wełny mineralnej - 200 m2/30 m3; wymiana stolarki okiennej - termomodernizacja - 7,2 m2; wentylacja grawitacyjna i hybrydowa - 1 kpl. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują następujące dokumenty: Szczegółowe wytyczne techniczne realizacji przedmiotu zamówienia [ZAŁĄCZNIK NR B-1 do nn. SIWZ z częścią graficzną w formie ZAŁĄCZNIKÓW B-1.1 i B-1.2)] Przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK B-2 do nn. SIWZ). Przedmiary robót (ZAŁĄCZNIK B-2 do SIWZ) stanowią materiał pomocniczy przy wycenie przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wymiana stolarki okiennej oraz roboty elewacyjne naprawcze, roboty pokrywcze, dekarskie i instalacyjne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art.45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 05 8303 0006 0050 0500 2697 0077 w Banku Spółdzielczym w Malborku O/Tolkmicko W przypadku, gdy wadium wnoszone będzie w innej formie niż w pieniądzu to oryginał dokumentu wniesienia wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego Szkoła Podstawowa w Łęczu im. Morskiego Oddziału Straży Granicznej sekretariat, a jego kopię dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona potwierdzenia spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR A-3 do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie, jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wskazanie wykonania w sposób należyty, w zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na termomodernizacji struktury zewnętrznej istniejącego i zasiedlonego budynku zamieszkania zbiorowego i/lub istniejącego i funkcjonującego budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda (słownie dwieście tysięcy złotych 00/100) gdzie: -termomodernizacja struktury zewnętrznej budynku polega na łącznym wykonaniu: docieplenia stropodachu wentylowanego i/lub stropodachu niewentylowanego oraz wymiany zewnętrznej stolarki budowlanej (okien i/lub drzwi) -zgodnie z §3 pkt.5) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie -zgodnie z §3 pkt.6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej kierownikiem robót, posiadającym: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego, tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.. Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. 2008, Nr 63, poz. 394.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych 00/100). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wskazać co najmniej dwie roboty budowlane polegające na termomodernizacji struktury zewnętrznej istniejącego i zasiedlonego budynku zamieszkania zbiorowego i/lub istniejącego i funkcjonującego budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda (słownie dwieście tysięcy złotych 00/100) gdzie: -termomodernizacja struktury zewnętrznej budynku polega na łącznym wykonaniu: docieplenia stropodachu wentylowanego i/lub stropodachu niewentylowanego oraz wymiany zewnętrznej stolarki budowlanej (okien i/lub drzwi) -zgodnie z §3 pkt.5) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie -zgodnie z §3 pkt.6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR A-3 do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta winna zawierać: a) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR A-1 do SIWZ OFERTA musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pieczątka i podpis lub czytelny podpis). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) wypełniony FORMULARZ CENOWY, którego wzór stanowi ZĄŁĄCZNIK NR A-2 do SIWZ i który musi być sporządzony zgodnie z wymaganiami pkt. XII. SIWZ FORMULARZ CENOWY musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pieczątka i podpis lub czytelny podpis). c) Dowód wniesienia wadium d) Kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony zgodnie z wymaganiami pkt. XII nn. SIWZ. Dodatkowo Wykonawca składa wraz z ofertą 1) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa - jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, 2) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) wymagane dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, jeżeli na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) Przedłużenie terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn uzasadnionych uwarunkowaniami realizacyjnymi procesu budowlanego niezależnymi od Wykonawcy. Przy czym nie uważa się wpływ warunków atmosferycznych za czynnik zakłócający realizację procesu budowlanego, które przy składaniu ofert muszą być normalnie brane pod uwagę jako zjawiska typowe. Wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze nawałnic i katastrof - których zaistnienie, zagrożenia i skutki powinny być szczegółowo potwierdzone przez strony kontraktu. Zamawiający zastrzega sobie prawo arbitralnego i niepodważalnego decydowania o wprowadzaniu i zakresie zmian umownego terminu zakończenia realizacji zamówienia. b) Zmiana ceny umownej przedmiotu zamówienia z powodu: -ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia -wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w opisie przedmiotu zamówienia, uzasadnionych względami techniczno-technologicznymi i/lub funkcjonalno-użytkowymi. 3)Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splecze.superszkolna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Łęczu im. Morskiego Oddziału Straży Granicznej Łęcze 29, 82-340 Tolkmicko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Łęczu im. Morskiego Oddziału Straży Granicznej; Łęcze 29, 82-340 Tolkmicko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.