eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zakup oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Elbląg: Zakup oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 187615 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121729 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Wkłady drukujące Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zarządzania projektami oraz dodatkowe materiały eksploatacyjne do drukarek. 2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1. MS Project - oprogramowanie wspomagające zarządzanie projektami, pracą, zasobami, czasem i finansami przedsięwzięcia 3 szt. tj. Oprogramowanie I z Zakresu dostawy Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - Oprogramowanie MS Project 2010 PL Standard (Box) wspomagające zarządzanie projektami, pracą, zasobami, czasem i finansami przedsięwzięcia. Współpracujące z systemami Windows XP, Windows 2003, Vista, Windows 7 oraz umożliwiające pełną integrację z systemami Windows Server - Windows SharePoint, MS Project Server. - ilość 3 lub równoważne pod względem całkowitej funkcjonalności. 2. MS Visio - tworzenie diagramów 2 szt. tj. Oprogramowanie II z Zakresu dostawy Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - Oprogramowanie MS Viso 2010 Standard (Box0 do tworzenia złożonych diagramów. Współpracujące z systemami Windows XP, Windows 2003, Vista, Windows 7 oraz umożliwiające pełną integrację z systemami Windows Serwer - Windows SharePoint Services. - ilość 2 lub równoważne pod względem całkowitej funkcjonalności. 3. Toner o zwiększonej pojemności do drukarki - KonicaMinolta PagePro 4650EN-d, wydajność 18 000 stron przy 5% pokryciu10 szt tj. Toner I z Zakresu dostawy Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - Toner o zwiększonej pojemności do drukarki KonicaMinolta PagePro 4650EN-d, z trwale naniesionym logo producenta drukarki, do której jest przeznaczony, gwarantujący poprawny wydruk, zalecany przez producenta, niepowodujący utraty gwarancji urządzenia, z logo producenta drukarki na opakowaniu. Symbol producenta: A0FN022 - ilość 10 lub równoważny pod względem całkowitej funkcjonalności. 4. Zestaw serwisowy do drukarki KonicaMinolta PagePro 4650EN-d tj. Zestaw serwisowy do drukarki I z Zakresu dostawy Załącznik Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - Zestaw serwisowy (Maintenance Kit 220V ) do drukarki KonicaMinolta PagePro 4650EN-d z trwale naniesionym logo producenta drukarki, do której jest przeznaczony. Symbol producenta: A0FM0Y1 - ilość 5 lub równoważny pod względem całkowitej funkcjonalności. 5. Toner o zwiększonej pojemności do drukarki - Brother HL-5350DN, wydajność 8 000 stron przy 5% pokryciu 15 szt. tj. Toner II z Zakresu dostawy Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - Toner o zwiększonej pojemności do drukarki Brother HL-5350DN, z trwale naniesionym logo producenta drukarki, do której jest przeznaczony, gwarantujący poprawny wydruk, zalecany przez producenta, niepowodujący utraty gwarancji urządzenia, z logo producenta drukarki na opakowaniu. Symbol producenta: TN3280 - ilość 15 lub równoważny pod względem całkowitej funkcjonalności. 6. Zestaw serwisowy do drukarki Brother HL-5350DN tj. Zestaw serwisowy do drukarki II z Zakresu dostawy Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - Bęben do drukarki Brother HL-5350DN z trwale naniesionym logo producenta drukarki, do której jest przeznaczony o wydajności do 25 000 wydruków. Symbol producenta DR3200 - ilość 5 lub równoważny pod względem całkowitej funkcjonalności. 7. Pen Drive 32 GB 2 szt. lub równoważny pod względem całkowitej funkcjonalności. Pamięć flash - Szybka pamięć flash USB w wytrzymałej / metalowej obudowie o pojemności 32 GB wyposażona w interfejs USB 3.0 kompatybilna z USB 2.0 Przykładowa pamięć flash spełniająca wymagania: PQI CoolDrive U368 - ilość 2 Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 sala szkoleniowa Wydział Innowacji i Informatyki. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta na elementy dostawy wymienione w Sekcji II.1.3) pkt 2. ogłoszenia o zamówieniu. 5. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie Przedmiot oferowany (zmienić jeśli równoważny) w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej Załącznik do Formularza - OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, wskazał i opisał przedmioty, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w Sekcji III.5) inne dokumenty pkt 2 ogłoszenia o zamówieniu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych przedmiotów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo opisów i próbek tj. opisów użytego oprogramowania testującego, próbek oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w Sekcji III.5) inne dokumenty pkt 3 ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.33.10.00-7, 30.19.21.13-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOGIN SP.Z O.O., UL. CHROMIKA 5A, 40-238 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31065,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30258,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30258,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35621,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.