To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Tczew: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie
Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie
Numer ogłoszenia: 187403 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158567 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew, Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7759343, faks 58 7759355.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie. Wyposażenie meblowe obejmuje: krzesła konferencyjne, stojaki na ulotki, systemy wystawiennicze 6 panelowe, potykacze, fotele głębokie, sofy, żaluzje drewniane. Szczegółowe rodzaje, ilości, gabaryty, charakterystyki materiałowe wyposażenia przedstawiono w załączniku Nr 1a pn. Wyposażenie meblowe stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 do SIWZ. Usytuowanie żaluzji drewnianych, ich wymiary należy dostosować do przedstawionych aluminiowych ścianek przeszklonych na rysunku nr 2 wycinek rzutu parteru - usytuowanie ścianek przeszklonych (NS 1.4, NS 1.2), rysunku nr 24 - schemat ścianki przeszklone, rysunku nr 6 - przekrój A-A przedstawionych w załączniku Nr 1b pn. Żaluzje (rysunek nr 2- rzut parteru, rysunek nr 6 - przekrój A-A, rysunek 24 - ścianki przeszklone stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 do SIWZ. Kolorystyka elementów meblowych winna być jednolita w całym obiekcie i dostosowana do istniejącego wyposażenia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów żaluzji jak również kolorystykę tapicerki przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich niezbędnych prac pomiarowych związanych z montażem żaluzji. Wykonawca w cenie oferty ujmie dostawę przedmiot umowy do Domu Przedsiębiorcy w Tczewie własnym transportem. 1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować, wnieść i zamontować wyposażenie biurowe w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik Nr 1a, Nr 1b Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ). 1.2 Wykonawca zobowiązuje się, w cenie oferty, do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wchodzących w skład wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru końcowego pisemnej gwarancji Wykonawcy na oferowane wyposażenie. 1.4 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. 2 Zadanie nr 2 - 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie. Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego obejmuje: komputery, monitory LCD, kserokopiarki, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowa charakterystyka, ilości, parametry techniczne i jakościowe wyposażenia została przedstawiona w załączniku Nr 2a pn. Sprzęt biurowy i sprzęt informatyczny stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty ujmie dostawę przedmiot umowy do Domu Przedsiębiorcy w Tczewie własnym transportem. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować wnieść i zainstalować i skonfigurować sprzęt informatyczny w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik Nr 2a Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ). 2.3 Wykonawca zobowiązuje się, w cenie oferty, do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wchodzących w skład wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. 2.4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru końcowego pisemnej gwarancji Wykonawcy na oferowane wyposażenie, instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń, kar gwarancyjnych producentów urządzeń, wymaganych przepisami certyfikatów i testów dostarczonego wyposażenia. 2.5 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. 3. Zadanie nr 1 i zadanie nr 2 - 3.1 Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy (licząc od dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy) na okres: 24 miesięcy - zgodnie z punktem 5.4 Opisu Przedmiotu Zamówienia SIWZ. 3.2 Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, zainstalowanie, skonfigurowanie), świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie wykonawcy i projekcie umowy. 3.3 Wyposażenie meblowe, sprzęt biurowy i informatyczny objęte przedmiotem niniejszego zamówienia musi być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.19.14.00 - Niszczarki 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; projekt pn. Dom Przedsiębiorcy w Tczewie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe AS Pomorzanka Andrzej Szarmach, Ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31869,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38839,71
Oferta z najniższą ceną: 38839,71 / Oferta z najwyższą ceną: 38839,71
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe AS Pomorzanka Andrzej Szarmach, Ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43089,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52053,60
Oferta z najniższą ceną: 52053,60 / Oferta z najwyższą ceną: 52053,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Pierwszy etap robót budowlanych i prac konserwatorskich prowadzonych w zabytkowym XIX-wiecznym wiatraku typu holenderskiego w Tczewie wraz z dokumentacją
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. "Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie"
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Wykonanie spinki wodociągowej Mieścin-Dąbrówka Tczewska"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Wykonanie spinki wodociągowej Zabagno-Wędkowy"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawy foteli biurowych
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.