eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Tczew: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie
Numer ogłoszenia: 158567 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew , Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7759343, faks 58 7759355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie. Wyposażenie meblowe obejmuje: krzesła konferencyjne, stojaki na ulotki, systemy wystawiennicze 6 panelowe, potykacze, fotele głębokie, sofy, żaluzje drewniane. Szczegółowe rodzaje, ilości, gabaryty, charakterystyki materiałowe wyposażenia przedstawiono w załączniku Nr 1a pn. Wyposażenie meblowe stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 do SIWZ. Usytuowanie żaluzji drewnianych, ich wymiary należy dostosować do przedstawionych aluminiowych ścianek przeszklonych na rysunku nr 2 wycinek rzutu parteru - usytuowanie ścianek przeszklonych (NS 1.4, NS 1.2), rysunku nr 24 - schemat ścianki przeszklone, rysunku nr 6 - przekrój A-A przedstawionych w załączniku Nr 1b pn. Żaluzje (rysunek nr 2- rzut parteru, rysunek nr 6 - przekrój A-A, rysunek 24 - ścianki przeszklone stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 do SIWZ. Kolorystyka elementów meblowych winna być jednolita w całym obiekcie i dostosowana do istniejącego wyposażenia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów żaluzji jak również kolorystykę tapicerki przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich niezbędnych prac pomiarowych związanych z montażem żaluzji. Wykonawca w cenie oferty ujmie dostawę przedmiot umowy do Domu Przedsiębiorcy w Tczewie własnym transportem. 1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować, wnieść i zamontować wyposażenie biurowe w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik Nr 1a, Nr 1b Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ). 1.2 Wykonawca zobowiązuje się, w cenie oferty, do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wchodzących w skład wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru końcowego pisemnej gwarancji Wykonawcy na oferowane wyposażenie. 1.4 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. 2 Zadanie nr 2 - 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie. Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego obejmuje: komputery, monitory LCD, kserokopiarki, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowa charakterystyka, ilości, parametry techniczne i jakościowe wyposażenia została przedstawiona w załączniku Nr 2a pn. Sprzęt biurowy i sprzęt informatyczny stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty ujmie dostawę przedmiot umowy do Domu Przedsiębiorcy w Tczewie własnym transportem. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować wnieść i zainstalować i skonfigurować sprzęt informatyczny w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik Nr 2a Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ). 2.3 Wykonawca zobowiązuje się, w cenie oferty, do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wchodzących w skład wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. 2.4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru końcowego pisemnej gwarancji Wykonawcy na oferowane wyposażenie, instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń, kar gwarancyjnych producentów urządzeń, wymaganych przepisami certyfikatów i testów dostarczonego wyposażenia. 2.5 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. 3. Zadanie nr 1 i zadanie nr 2 - 3.1 Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy (licząc od dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy) na okres: 24 miesięcy - zgodnie z punktem 5.4 Opisu Przedmiotu Zamówienia SIWZ. 3.2 Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, zainstalowanie, skonfigurowanie), świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie wykonawcy i projekcie umowy. 3.3 Wyposażenie meblowe, sprzęt biurowy i informatyczny objęte przedmiotem niniejszego zamówienia musi być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.51.54.40-1, 30.19.35.00-3, 39.51.61.00-3, 30.21.30.00-5, 30.19.14.00-8, 30.23.60.00-2, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał min.: a) dla zadania nr 1 - 1 dostawę mebli o wartości łącznie z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); b) dla zadania nr 2 - 1 dostawę sprzętu biurowego i/lub informatycznego o wartości łącznie z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, a w szczególności że jego przychody netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż: a) dla zadania nr 1 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100); b) dla zadania nr 2 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100); UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2, w odniesieniu do warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca, musi udokumentować, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy do oferty informację wg Formularza nr 4 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. 4. Wykonawca załączy do oferty pełnomocnictwo, czyli dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru. 5. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia muszą spełniać łącznie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tczewie, Biuro Zamówień Publicznych, p.50. Opłata za wydanie SIWZ - 25 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; projekt pn. Dom Przedsiębiorcy w Tczewie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie meblowe obejmuje: krzesła konferencyjne, stojaki na ulotki, systemy wystawiennicze 6 panelowe, potykacze, fotele głębokie, sofy, żaluzje drewniane. Szczegółowe rodzaje, ilości, gabaryty, charakterystyki materiałowe wyposażenia przedstawiono w załączniku Nr 1a pn. Wyposażenie meblowe stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 do SIWZ. Usytuowanie żaluzji drewnianych, ich wymiary należy dostosować do przedstawionych aluminiowych ścianek przeszklonych na rysunku nr 2 wycinek rzutu parteru - usytuowanie ścianek przeszklonych (NS 1.4, NS 1.2), rysunku nr 24 - schemat ścianki przeszklone, rysunku nr 6 - przekrój A-A przedstawionych w załączniku Nr 1b pn. Żaluzje (rysunek nr 2- rzut parteru, rysunek nr 6 - przekrój A-A, rysunek 24 - ścianki przeszklone stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 do SIWZ. Kolorystyka elementów meblowych winna być jednolita w całym obiekcie i dostosowana do istniejącego wyposażenia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów żaluzji jak również kolorystykę tapicerki przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich niezbędnych prac pomiarowych związanych z montażem żaluzji. Wykonawca w cenie oferty ujmie dostawę przedmiot umowy do Domu Przedsiębiorcy w Tczewie własnym transportem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować, wnieść i zamontować wyposażenie biurowe w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik Nr 1a, Nr 1b Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się, w cenie oferty, do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wchodzących w skład wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.51.54.40-1, 30.19.35.00-3, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego na potrzeby Domu Przedsiębiorcy zlokalizowanego przy ul. Obrońców Westerplatte 3 w Tczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu biurowego i informatycznego obejmuje: komputery, monitory LCD, kserokopiarki, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowa charakterystyka, ilości, parametry techniczne i jakościowe wyposażenia została przedstawiona w załączniku Nr 2a pn. Sprzęt biurowy i sprzęt informatyczny stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty ujmie dostawę przedmiot umowy do Domu Przedsiębiorcy w Tczewie własnym transportem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować wnieść i zainstalować i skonfigurować sprzęt informatyczny w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik Nr 2a Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wchodzących w skład wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, w cenie oferty, do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wchodzących w skład wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.19.14.00-8, 30.23.60.00-2, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.