eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Akacjowej w Nowym Dworze Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Nowy Dwór Mazowiecki: Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Akacjowej w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 187013 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181297 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 5122240, faks 22 5122101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Akacjowej w Nowym Dworze Mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Akacjowej w Nowym Dworze Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej: www.bip.nowydwormaz.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRANAR Sp. z o. o., ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104011,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127934,42

  • Oferta z najniższą ceną: 127934,42 / Oferta z najwyższą ceną: 127934,42

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Kierując się przepisami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 Poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą, przedstawia propozycję przeprowadzenia w/w postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. W dniu 22 października 2010 roku Gmina Nowy Dwór Mazowiecki w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zawarła umowę nr ZP.342/51/2010 z Wykonawcą: GRANAR Sp. z o. o., ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770 Warszawa (zamówienie podstawowe). Wartość powołanego zamówienia (umowy) została ustalona na kwotę 658 106,83 złotych brutto. 50% tej kwoty stanowi kwotę 329 053,42 złotych (słownie: trzysta dwadzieścia dziewięć tysięcy sto sześć złotych czterdzieści dwa grosze). Wartość zamówienia dodatkowego, które jest przedmiotem niniejszego postępowania została ustalona na podstawie kosztorysów inwestorskich na kwotę 104 011,72 złotych netto, co stanowi równowartość 27 093,44 Euro. Powyższa kwota nie przekracza 50% realizowanego zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia dodatkowego stało się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Po wykonaniu robót ziemnych korytowania pod warstwy konstrukcyjne projektowanej drogi natrafiono na stare wysypisko śmieci i gruzów które należało wybrać i dokonać wymiany gruntu. Ponadto stwierdzono, że odkryty po korytowaniu grunt z uwagi na jego strukturę jest niemożliwy do wymaganego stopnia zagęszczenia i w związku z tym po konsultacji z projektantem stwierdzono konieczność jego stabilizacji cementem. Poza tym z uwagi na powstałą zbyt stromą skarpę od strony posesji byłego LOK-u w celu zachowania bezpieczeństwa zdecydowano o konieczności obłożenia jej płytami ażurowymi i zabezpieczenia barierami ochronnymi sp-05. Opisany powyżej stan faktyczny wyczerpuje przesłanki, określone w art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. b) ustawy, do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.