To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-11
Gniezno: Świadczenie usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług
Numer ogłoszenia: 18691 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260755 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług (zwanego dalej VAT) za lata 2007-2014, w tym zwrotu nadpłaty w podatku VAT, a także innych postępowaniach związanych z powyższym przedmiotem, jak również w postępowaniach o udzielenie indywidualnych interpretacji podatkowych, uzasadnionych interesem Zamawiającego i celem niniejszego zadania, a także uprzednie doradztwo prawne i podatkowe w zakresie zastępstwa procesowego, o którym mowa powyżej, w tym przeprowadzenie kompleksowej analizy zasadności i podstaw żądania zwrotu podatku VAT za lata 2007-2014, jak również analizy podstawowych obszarów działalności Zamawiającego, celem optymalizacji rozliczeń podatku VAT, dotyczących wydatków bieżących i majątkowych, z uwzględnieniem wzajemnych rozliczeń z tytułu dostaw i usług pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Powiatu Gnieźnieńskiego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach zastępstwa procesowego, Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do podpisywania i składania we właściwym organie podatkowym korekt deklaracji w podatku VAT, wniosków o stwierdzenie nadpłaty lub innych pism służących zwrotowi podatku VAT, zastępowania Zamawiającego przed organami podatkowymi we wszelkich postępowaniach podatkowych wynikłych z powyższych czynności, jak również w toku kontroli wynikłych z podjętych w imieniu Zamawiającego czynności, a także zastępowanie Zamawiającego w powyższych sprawach przed sądami administracyjnymi wszystkich instancji, przy czym zakres zastępstwa zależeć będzie od wyników analizy oraz decyzji Zamawiającego. Przedmiot umowy obejmuje zdarzenia i transakcje, które miały miejsce w przeszłości (2007-2014), są dokonywane obecnie, będą realizowane w budżecie obecnym oraz przyszłym, przy czym usługa zastępstwa procesowego realizowana będzie w odniesieniu do rozliczeń za okres 2007-2014. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach: I. etap obejmuje: a) analizę rozliczeń Zamawiającego w zakresie podatku VAT za okres od 01.01.2007 r. do 31.12.2014 r., b) sporządzenie w oparciu o analizę pisemnego raportu z przeprowadzonej analizy rozliczeń podatku VAT, który ma zawierać m.in.: określenie okresu objętego analizą, określenie ilości i rodzaju zbadanych dokumentów, opis stwierdzonych faktów, w tym możliwe obszary odzyskania przez Zamawiającego podatku VAT wraz z analizą ryzyka, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikowalności i niekwalifikowalności wydatków finansowanych z udziałem środków zewnętrznych, wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwoty podatku VAT, z podziałem na obszary, zalecenia dotyczące działalności Zamawiającego zoptymalizowanej pod kątem podatku VAT. II. etap obejmuje: a) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, korekt deklaracji w podatku VAT za przeszłe okresy rozliczeniowe (za lata 2007-2014), wniosków o stwierdzenie nadpłaty itp. w celu skutecznego odzyskania podatku VAT w poszczególnych obszarach (zadaniach), b) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego w każdej wątpliwej sprawie w celu skutecznego odzyskania podatku VAT w poszczególnych obszarach (zadaniach), c) reprezentowanie Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, w postępowaniach o wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego w zakresie podatku VAT oraz innych postępowaniach podatkowych związanych z przedmiotem umowy, w tym postępowaniach o stwierdzenie nadpłaty, przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, w celu obrony stanowiska Zamawiającego wynikającego ze złożonych w jego imieniu korekt deklaracji w podatku VAT lub innych pism służących odzyskaniu podatku VAT oraz związanych z wdrożeniem wszelkich rekomendacji Wykonawcy, d) doradztwo prawne w zakresie bieżących rozliczeń w tym formie pisemnych wyjaśnień i opinii. Szczegółowy zakres, przebieg i warunki wykonania niniejszej usługi zostały opisane w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 79.22.20.00 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych P.J. Sowisło&Topolewski Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Kościańska 48A, 60-112 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130407,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96240,48
Oferta z najniższą ceną: 96240,48 / Oferta z najwyższą ceną: 288721,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz budowa dwóch studni przelewowych wraz z odwodnieniem liniowym na parkingu pod budynkiem Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Termomodernizacja i przebudowa budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dobudowa windy oraz zagospodarowanie terenu w WSCKZIU w Gnieźnie"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- Dostawa komputerów
- Kształcenie praktyczne u pracodawców hiszpańskich dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna i finansowa Projektu pn. "Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina Światowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty",
- "Świadczenie usług doradztwa podatkowego"
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.