eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do sieci internet dla potrzeb Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-02

Ogłoszenie nr 18690 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.

Warszawa: Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do sieci internet dla potrzeb Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373094-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 1255-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa, krajowy numer identyfikacyjny 010344708, ul. Inflancka  4, 00-189  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 224525400, faks 224525584, e-mail zampubl@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do sieci internet dla potrzeb Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BP.ZO.SZP.0160.7.2016.DN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do sieci internet dla potrzeb Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, obejmujący w szczególności: a)nielimitowaną łączność głosową w standardzie GSM 850/900/1800/1900, b)nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, c)nielimitowaną łączność tekstową (SMS) oraz multimedialną (MMS),d)transmisję danych - do wykorzystania pakiet co najmniej 5 GB dla każdej aktywnej karty sim Zamawiającego. Transmisja wykonywana w standardzie LTE nie ma być wliczana do limitu, po wyczerpaniu limitu transferu danych, jego prędkość spadnie do prędkości określonej przez operatora. Za transfer po przekroczeniu limitu nie będą naliczane dodatkowe opłaty, e)dostęp do zasobów Internetu (WAP, przeglądanie stron www),f) niewymienione usługi takie jak np. roaming będą rozliczane wg. cennika najtańszej taryfy Biznesowej Operatora usługi. Wykonawca dołączy do oferty cennik i warunki oferty 2. Przedmiot zamówienia dotyczy przejęcia dotychczas używanych przez Zamawiającego 45 kart SIM wraz z numerami i dostawą dodatkowych 20 sztuk kart SIM wraz przydzielonymi numerami telefonów w sieci operatora, przy czym 3 sztuki kart SIM będzie aktywowanych w pierwszym roku trwania umowy niniejszej umowy, a pozostałe 17 sztuk będzie mogło być wielokrotnie aktywowane/dezaktywowane, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni blokowanie usług typu premium, jak i płatnych usług poprzez BOK, 4. Wykonawca zapewni zarządzanie wszystkimi aktywnymi kartami SIM zdalnie, w tym zarządzanie kodami PUK, PIN oraz ograniczanie parametrów wybranych usług,5. Wykonawca zapewni świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet dla komputerów przenośnych i innych urządzeń multimedialnych wraz z kartami SIM, z limitem przesyłu danych minimum 8 GB każdy, z maksymalną dostępną prędkością na danym terenie. Transmisja wykonywana w standardzie LTE nie ma być wliczana do limitu, po wyczerpaniu limitu transferu danych jego prędkość spadnie do prędkości określonej przez operatora. Za transfer danych po przekroczeniu limitu nie będą naliczane dodatkowe opłaty, 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do elektronicznego systemu/panelu administracyjnego, umożliwiającego bezpieczną i samodzielną obsługę konfiguracji konta Zamawiającego, poprzez aplikację internetową działającą w trybie on-line. Realizacja oraz wizualizacja wprowadzonych zmian prezentowana będzie na bieżąco. Usługa dostępna będzie całodobowo, dla określonej osoby wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za udostępnienie tego systemu. 7. Wykonawca zapewni udostępnienie możliwości bezpłatnego kontaktu z BOK użytkowników aktywnych kart sim w celu sprawdzenia np. stanu wykorzystania limitu danych, salda numeru bez możliwości włączania usług płatnych i typu premium i innych zmian na koncie abonenckim.8. W przypadku, gdy zawarcie umowy będzie wiązało się ze zmianą operatora usług, Wykonawca zapewni przeniesienie na nowe karty SIM dotychczasowych numerów komórkowych z sieci ORANGE w ramach posiadanych 45 numerów abonenckich Zamawiającego, używanych u obecnego operatora, przy czym specyfikację numerów zawiera załącznik numer 2 do umowy. Wykonawca zagwarantuje przeniesienie numerów telefonów od dotychczasowego operatora w terminie 1 dnia od dnia podpisania umowy. Przeniesienie numerów, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy, nie może spowodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłuższej niż 24 godziny i odbędzie się w dniu wolnym od pracy, 9. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu, elektroniczne lub przy pomocy dedykowanego konsultanta, bezpłatne zarządzanie wszystkimi aktywnymi kartami SIM, między innymi w niżej podanym zakresie:a)włączanie/wyłączanie usług,b)sprawdzenie bilingu dla dowolnej karty SIM z aktywnych kart, znajdujących się w puli numerów Zamawiającego, c)ograniczenie parametrów wybranych usług, np. ilości GB transmisji danych dla konkretnego numeru,10. Czas reakcji Wykonawcy w dni robocze, od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii usług głosowych GSM lub/i usługi "elektronicznego systemu/panelu" nie może przekroczyć 4 godzin, a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż jeden dzień roboczy. W przypadku zgłoszenia awarii usług głosowych GSM lub/i usługi "elektronicznego systemu/panelu" w dzień ustawowo wolny od pracy, czas reakcji Wykonawcy nastąpi w dniu następującym po dniu wolnym od pracy i nie może przekroczyć godz. 12.00,a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż jeden dzień roboczy, 4.11. Wykonawca wskaże imiennie osobę upoważnioną do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego tzw. "opiekuna klienta",12. Wykonawca zapewni dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych z wykorzystaniem własnej sieci telekomunikacyjnej,13. Wykonawca zapewni zasięg sieci telefonii komórkowej obejmujący minimum 92% terytorium RP, w szczególności na terenie następujących budynków siedzib zamawiającego: Warszawa, ul. Inflancka 4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV: 64212000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10920.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Orange Polska S.A.,  ,  Al. Jerozolimskie 160,  02-326,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13431.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13431.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57564.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.