eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Lubasz: Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008
Numer ogłoszenia: 186811 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 142381 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, Krucz, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2551825, fax 067 2551878.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowośco prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sortów mundurowych leśnika -umundurowania- dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008. Nazwa sortymentu Ilość pkt j.m. Ilość Mundur wyjściowy męski, damski 40 Kpl 13 Płaszcz męski, damski 45 Szt. 2 Kurtka zimowa męska, damska 40 Szt. 8 Koszula biała męska, damska 6 krótki rękaw Szt. 23 długi rękaw 6 Szt. 19 Krawat 3 Szt. 19 Kapelusz: 9 Szt. męski 5 damski 1 Czapka mundurowa 7 Szt. 2 Szalik 2 Szt. 8 Skarpety 1 Para 95 Półbuty 10 Para 25 Rękawice męskie, damskie 6 Para 3 Wizerunek orła 0 Szt. 2 Wizerunek gałązki modrzewia 0 Szt. 1 Dystynkcje 5 Para 5 Kurtka do munduru codziennego 30 Szt. 11 Bluza z polaru 17 Szt. 19 Spodnie 15 Para wyjściowe 11 moro letnie 31 zimowe 5 Spódnica 15 Szt. 1 Sweter 10 Szt. 27 Kamizelka 12 Szt. 13 Koszula khaki męska, damska 6 Szt. krótki rękaw 27 długi rękaw 32 Czapka zimowa 5 Szt. 3 Peleryna p. deszczowa 18 Szt. 2 Półbuty do munduru codziennego 10 Para 15 Oznaki identyfikacyjne 0 Para 1 Mundur terenowy letni 37 Kpl 9 Mundur terenowy zimowy 50 Kpl 4 Czapka letnia do munduru terenowego 2 Szt. 10 Czapka zimowa do munduru terenowego 5 Szt. 1 Trzewiki terenowe: SYMPATEX 20 para 22 GORE-TEX 40 para 18 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy, d) elementy umundurowania będą odbierane w siedzibie Wykonawcy przez przedstawicieli zamawiającego , e) Wykonawca zapewni liczoną od daty odbioru rękojmię na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie, f) w trakcie realizacji dostawy Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania jednostkowych sortów mundurowych w ilościach innych niż wymienione w popisie przedmiotu zamówienia; w związku z powyższym rozliczanie za przedmiot zamówienia obywać będzie się na podstawie cen jednostkowych przy zastrzeżeniu, że nie zostanie przekroczona umowna wartość zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 19.00.00.00 - Skóra wyprawiona, wyroby ze skóry oraz obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19012,21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Technicznego Rolnictwa SILVAPOL S.A., ul. Węglowa 1/3, 60-122 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53989.00
  • Oferta z najniższą ceną: 53989.00 / oferta z najwyższą ceną: 53989.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.