eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Lubasz: Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008
Numer ogłoszenia: 142381 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, Krucz 28, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2551825, fax 067 2551878.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sortów mundurowych leśnika -umundurowania- dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2008. Nazwa sortymentu Ilość pkt j.m. Ilość Mundur wyjściowy męski, damski 40 Kpl 13 Płaszcz męski, damski 45 Szt. 2 Kurtka zimowa męska, damska 40 Szt. 8 Koszula biała męska, damska 6 krótki rękaw Szt. 23 długi rękaw 6 Szt. 19 Krawat 3 Szt. 19 Kapelusz: 9 Szt. męski 5 damski 1 Czapka mundurowa 7 Szt. 2 Szalik 2 Szt. 8 Skarpety 1 Para 95 Półbuty 10 Para 25 Rękawice męskie, damskie 6 Para 3 Wizerunek orła 0 Szt. 2 Wizerunek gałązki modrzewia 0 Szt. 1 Dystynkcje 5 Para 5 Kurtka do munduru codziennego 30 Szt. 11 Bluza z polaru 17 Szt. 19 Spodnie 15 Para wyjściowe 11 moro letnie 31 zimowe 5 Spódnica 15 Szt. 1 Sweter 10 Szt. 27 Kamizelka 12 Szt. 13 Koszula khaki męska, damska 6 Szt. krótki rękaw 27 długi rękaw 32 Czapka zimowa 5 Szt. 3 Peleryna p. deszczowa 18 Szt. 2 Półbuty do munduru codziennego 10 Para 15 Oznaki identyfikacyjne 0 Para 1 Mundur terenowy letni 37 Kpl 9 Mundur terenowy zimowy 50 Kpl 4 Czapka letnia do munduru terenowego 2 Szt. 10 Czapka zimowa do munduru terenowego 5 Szt. 1 Trzewiki terenowe: SYMPATEX 20 para 22 GORE-TEX 40 para 18 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy, d) elementy umundurowania będą odbierane w siedzibie Wykonawcy przez przedstawicieli zamawiającego , e) Wykonawca zapewni liczoną od daty odbioru rękojmię na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie, f) w trakcie realizacji dostawy Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania jednostkowych sortów mundurowych w ilościach innych niż wymienione w popisie przedmiotu zamówienia; w związku z powyższym rozliczanie za przedmiot zamówienia obywać będzie się na podstawie cen jednostkowych przy zastrzeżeniu, że nie zostanie przekroczona umowna wartość zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 19.00.00.00 - Skóra wyprawiona, wyroby ze skóry oraz obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; uprawnienia, koncesje, zezwolenia; 2. mają doświadczenie co najmniej 1 zamówienie w realizacji zamówień jako dostawca umundurowania do jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych o wartości co najmniej 50 000 złotych w ciągu ostatniego roku, ; 3. dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; 4. dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.); 7. wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem certyfikatu wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesięcy od daty wystawienia upoważnienia dystrybutora do posługiwania się w/w certyfikatem. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale VIII SIWZ; z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił; b) nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta uznana będzie za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale VII SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm. wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesięcy od daty wystawienia upoważnienia producenta dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem oraz wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług na rzecz lasów państwowych. 5. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ; 6. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie konsorcjum Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211 rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie por. art. 86 ust. 4 ustawy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krucz

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Krucz, Krucz 28, 64-720 Lubasz.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Krucz. Na wniosek Wykonawcy otrzyma On pisemne potwierdzenie złożenia oferty..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.