eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Przebudowa drogi powiatowej nr 2800D Mierczyce - Skała - Luboradz - etap II w km 1+550-4+296 intensywne opady deszczu 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Jawor: Przebudowa drogi powiatowej nr 2800D Mierczyce - Skała - Luboradz - etap II w km 1+550-4+296 intensywne opady deszczu 2013 r.
Numer ogłoszenia: 186711 - 2016; data zamieszczenia: 23.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132481 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2800D Mierczyce - Skała - Luboradz - etap II w km 1+550-4+296 intensywne opady deszczu 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Objęty projektowaniem odcinek drogi to II etap wyremontowanej w 2015 r. drogi relacji Mierczyce - Skała - Luboradz przebiegający w przeważającej części po terenach rolnych Liczne, duże i długie nachylenia podłużne sprzyjają erozji wodnej jezdni, poboczy i rowów w trakcie gwałtownych opadów deszczu. Droga łączy siedziby dwóch gmin tj. gminy Mściwojów i gminy Wądroże Wielkie. Ponadto odcinek objęty projektowaniem stanowi skrót do drogi wojewódzkiej nr 374 prowadzącej do Świdnicy i Wałbrzycha. W związku z czym występuje tam zwiększony ruch pojazdów zwłaszcza samochodów osobowych. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,10 - 4,50 m., ułożoną w latach 70-tych ubiegłego stulecia. W istniejącej nawierzchni jezdni nie występują urządzenia odwadniające, co powoduje długotrwałe zaleganie wody z opadów i potęgowanie procesu degradacji. Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac: Ścinka i umocnienie poboczy, udrożnienie rowów, remont przepustów, remont zjazdów, wzmocnienie skarpy, wycinka krzaków, remont wyspy dzielącej, utwardzenie nawierzchni przystanku autobusowego, wykonanie nowej nakładki z masy bitumicznej, warstwy ścieralnej, warstwy wiążącej i warstwy wyrównawczej, oznakowanie poziome - linie krawędziowe Przyjmuje się następujące parametry drogi: klasa drogi Z, szerokość nawierzchni jezdni 4,30 m, długość remontowanego odcinka 2.746 km, szerokość poboczy 0,75 m, obciążenie nawierzchni 80 kN/oś, kategoria ruchu KR - 2. Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Na prostych odcinkach spadek poprzeczny daszkowy 2%, na łukach poziomych jednostronny spadek 2 ÷ 4 % w kierunku rowu i ścieków Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych zaprojektowano następującą technologię naprawy jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 4,0 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51 kg/m2. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 4,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, warstwa odsączająca z pospółki o grubości - 10 cm. Zawyżone pobocza gruntowe ściąć do wysokości istniejącej niwelety nawierzchni. Po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, pobocza należy uzupełnić na szerokości 0,75 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98.W km 0+126 - 0+231 strona prawa pobocze należy utwardzić kostką granitową oraz ułożyć ścieki betonowe trójkątne. Na ściętej skarpie ułożyć płyty betonowe ażurowe. Na skrzyżowaniu drogi nr 2800D z drogą wojewódzką nr 363 wykonać wyspę dzielącą z kostki granitowej. Nawierzchnię przy przystanku autobusowym utwardzić kostką betonową koloru grafitowego. Odwodnienie przebudowywanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych. W ramach inwestycji pozostałe rowy przydrożne zostaną oczyszczone, wyprofilowane i odmulone. Skarpy schodzące w niektórych miejscach do krawędzi pobocza należy ściąć w celu uzyskania terenu do odbudowy rowu. Występujące na skarpach zakrzaczenie należy wyciąć. Wskazane przepusty pod drogą oraz na zjazdach należy przebudować lub oczyścić. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących przepustów. Ścianki czołowe przepustów wykonać z betonu na grubości 30 cm na ławie betonowej. Na ściankach zewnętrznych wykonać obmurówkę z kostki granitowej 18x20 wtopioną w masę betonową. Kostka stanowi materiał inwestora, do odbioru z bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Zębowicach (9 km). Ścianki wykonać na projektowanych przepustach oraz na przepuście do oczyszczenia w km 2+714. Roboty oznakować zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Wykonanie projektu organizacji ruchu tymczasowego należy do Wykonawcy robót. W rejonie planowanej inwestycji punkty osnowy geodezyjnej należy zachować w stanie nienaruszonym lub wznowić po zakończeniu robót przy udziale uprawnionego geodety. Po zakończeniu inwestycji wykonawca ma obowiązek dostarczyć inwestorowi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kolaudantem powykonawczym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERGER BAU POLSKA sp. z o.o., ul. Szczecińska 11, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 989664,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 761701,77

  • Oferta z najniższą ceną: 761701,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1076328,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.