eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Siedlce: dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH
Numer ogłoszenia: 186634 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143054 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH wykaz odczynników wg zał. nr 2 SIWZ tlenki, nadtlenki i wodorotlenki,podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne, nawozy azotowe i związki azotu, smar silikonowy,bibuła filtracyjna, odczynniki chemiczne,odczynniki laboratoryjne. Ilości podane w Formularzu Cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) są szacunkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości z zastrzeżeniem, iż w wyniku tych zmian nie może nastąpić przekroczenie maksymalnej wartości umowy, określonej w § 3 ust.1.Wszystkie odczynniki objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie dostarczał w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Siedlec) na własny koszt lub własnym transportem, w terminie do 7 dni od złożenia przez Zamawiającego w formie faksu lub e-mailem, jednostkowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu kart charakterystyki dla dostarczanych odczynników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 roku w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U nr 140 z 3.09. 2002 poz. 1171 z późn. zm.).Zamawiający zastrzega prawo dokonania korekty ilości poszczególnych asortymentów odczynników, które mogą ulec wzrostowi lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej brutto, w ramach wartości zawartej umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.Zamawiający informuje, że w przypadku nie zrealizowania wartości umowy, określonej w §3 ust. 1,może nastąpić wydłużenie terminu określonego w § 3 ust.5 nie dłużej jednak niż o 3 miesiące.Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia określony w pkt.II. 1 SIWZ, na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień jednostkowych podpisanych przez Kanclerza i Kwestora.Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży odczynników chemicznych zgodnie z cenami jednostkowymi brutto podanymi w formularzu cenowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. Składanie zamówień przez Zamawiającego, odbywać się będzie w dni robocze do godz.15.00 bezpośrednio u Wykonawcy, wysłane przez Zamawiającego w formie faksu lub e-mailem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 24.21.00.00 - Tlenki, nadtlenki i wodorotlenki 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 24.95.11.20 - Smar silikonowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDALIA Ireneusz Wolak Sp. Jawna, ul. Zubrzyckiego 10, 26-610 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122922,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115828,25

  • Oferta z najniższą ceną: 115828,25 / Oferta z najwyższą ceną: 124844,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.