eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Siedlce: dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH
Numer ogłoszenia: 143054 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych UPH wg wykazu odczynników wg zał. nr 2 SIWZ tlenki, nadtlenki i wodorotlenki, podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne, nawozy azotowe i związki azotu,smar silikonowy,bibuła filtracyjna,odczynniki chemiczne,odczynniki laboratoryjne Ilości podane w Formularzu Cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) są szacunkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości z zastrzeżeniem, iż w wyniku tych zmian nie może nastąpić przekroczenie maksymalnej wartości umowy, określonej w § 3 ust.1. Wszystkie odczynniki objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie dostarczał w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Siedlec) na własny koszt lub własnym transportem, w terminie do 7 dni od złożenia przez Zamawiającego w formie faksu lub e-mailem, jednostkowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu kart charakterystyki dla dostarczanych odczynników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 roku w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U nr 140 z 3.09. 2002 poz. 1171 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega prawo dokonania korekty ilości poszczególnych asortymentów odczynników, które mogą ulec wzrostowi lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej brutto, w ramach wartości zawartej umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Zamawiający informuje, że w przypadku nie zrealizowania wartości umowy, określonej w §3 ust. 1, może nastąpić wydłużenie terminu określonego w § 3 ust.5 nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia określony w pkt.II. 1 SIWZ, na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień jednostkowych podpisanych przez Kanclerza i Kwestora. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży odczynników chemicznych zgodnie z cenami jednostkowymi brutto podanymi w formularzu cenowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. Składanie zamówień przez Zamawiającego, odbywać się będzie w dni robocze do godz.15.00 bezpośrednio u Wykonawcy, wysłane przez Zamawiającego w formie faksu lub e-mailem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 24.21.00.00 - Tlenki, nadtlenki i wodorotlenki 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 24.95.11.20 - Smar silikonowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo osób osoby podpisujących dokumenty składające się na ofertę i upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w przypadku osób nie wymienionych w rejestrze lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 08-110 Siedlce ul. Konarskiego 2, pok.57, na wniosek Wykonawcy Zamawiajacy przesyła SIWZ pocztą po uprzednim zgłoszeniu na faks nr 25/6431941.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 08-110 Siedlce ul. Konarskiego 2,Kancelaria Ogólna pok.20/21 parter, /z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.