eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malechowo › PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PĘKANINIE Z WYPOSAŻENIEM



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Malechowo: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PĘKANINIE Z WYPOSAŻENIEM
Numer ogłoszenia: 186623 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Malechowo, Malechowo 22 A, 76-142 Malechowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3184 213, faks 94 3184 305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PĘKANINIE Z WYPOSAŻENIEM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia uzupełniającego obejmuje: Wzmocnienie fundamentów, wykonanie wieńca żelbetowego, wykonanie izolacji poziomej posadzkowej oraz wykonanie nowej posadzki w starej części świetlicy, wykonanie nowego oświetlenia sali, wymianę instalacji c.o. (grzejniki i rury), wykonanie chodnika z kostki betonowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013, w ramach Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina, ul. Michała Żebrowskiego 42, 75-387 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72117,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88704,89

  • Oferta z najniższą ceną: 88704,89 / Oferta z najwyższą ceną: 88704,89

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z uwagi na to iż w trakcie prac ujawniono wady konstrukcyjne budynku, których nie można było przewidzieć. Konieczne jest wykonanie robót dodatkowych polegających na: 1. wzmocnieniu fundamentów, po dokonaniu odkrywek stwierdzono braki w spoinowaniu bloczków fundamentowych oraz pęknięcia ścian do ław. 2. po rozbiórce podbitki i odbiciu tynków stwierdzono brak wieńca na ścianach budynków-powodowało to liczne zarysowania ścian. 3. instalacja elektryczna oświetlenia sali w częściowo wykonana była z przewodów Cu w większości jednak z przewodów Al, zaszła konieczność wymiany całej instalacji oświetleniowej 4. istniejące grzejki c.o i rury po demontażu okazały się w 3/4 wyeksploatowane i konieczna jest ich wymiana 5. brak izolacji poziomej sali-konieczne wykonanie izolacji i wszystkich warstw posadzkowych- nastąpi zmiana poziomów sali. Dokumentacja projektowa nie przewidywała remontu wyżej wymienionych elementów, konieczne jest wykonanie robót uzupełniających, których wykonanie wpływa na wykonanie zamówienia podstawowego. Wyżej opisany stan faktyczny wyczerpuje przesłanki udzielenia zamówień dodatkowych na roboty budowlane, zgodnie artykułem art. 67 ust.1 pkt. 5 lit. b) 1)Nie można wydzielić tego zakresu prac i zlecić innej firmie wybranej w postępowaniu przetargowym. zakres prac obejmuje integralną część placu budowy i nie ma możliwości aby udostępnić go w trakcie realizacji innym wykonawcom. 2)Robót tych nie można było przewidzieć ponieważ dokumentacja była sporządzona przez uprawnionego projektanta, a stan wszystkich elementów oszacowano dopiero podczas robót. 3)Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, istnieje kolizja, bez rozwiązania której nie ma możliwości wykonania robót uzupełniających które należy wykonać aby zakończyć zamówienie podstawowe 4)Wartość udzielonych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym nie przekracza łącznie 50% zadania podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.