eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Likwidacja barier architektonicznych poprzez remont szybu windowego oraz wymianę dźwigu na nowy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w budynku administracyjnym Powiatu Gorlickiego w Gorlicach ul. Michalusa 18.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Gorlice: Likwidacja barier architektonicznych poprzez remont szybu windowego oraz wymianę dźwigu na nowy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w budynku administracyjnym Powiatu Gorlickiego w Gorlicach ul. Michalusa 18.
Numer ogłoszenia: 186621 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139397 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier architektonicznych poprzez remont szybu windowego oraz wymianę dźwigu na nowy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w budynku administracyjnym Powiatu Gorlickiego w Gorlicach ul. Michalusa 18..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu istniejącego szybu windowego zlokalizowanego wewnątrz budynku administracyjnego Powiatu Gorlickiego, usytuowanego w Gorlicach przy ul. Michalusa 18. Remont o której mowa wyżej, związany jest też z wymianą jednego z dwóch istniejących dźwigów zamontowanych w dwóch niezależnych szybach windowych. Projektuje się, że w przebudowywanym szybie w miejsce dotychczasowego dźwigu ma być zamontowany nowy dźwig elektryczny, o udźwigu Q = 6,3 kN. Nowy dźwig ma obsługiwać 5 poziomów w/w budynku administracyjnego: piwnice, parter, I, II, III piętro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUPH OTECH Sp.zo.o., ul. Dukielska 83, 38-300 GORLICE, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232481,35

  • Oferta z najniższą ceną: 232481,35 / Oferta z najwyższą ceną: 320076,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.