eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Remont sali gimnastycznej przy Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Sikorskiego w Międzyrzecu Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Międzyrzec Podlaski: Remont sali gimnastycznej przy Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Sikorskiego w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 186543 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im.Gen.Wł.Sikorskiego, ul. Lubelska 57/59, 21-350 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 0-83 3714766, 604413212, fax 0-83 3714776.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo-sikorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej przy Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Sikorskiego w Międzyrzecu Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót malarskich (z równaniem, gruntowaniem i położeniem gładzi gipsowej oraz malowaniem), obudową kaloryferów, wymianą instalacji oświetleniowej w budynku sali gimnastycznej przy Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Sikorskiego w Międzyrzecu Podlaskim ; ul. Lubelska 57/59

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przetargu nieograniczonego 1. Przystępujący do przetargu nieograniczonego Oferent powinien dysponować bazą sprzętową zapewniającą możliwość wykonania zamówienia. 2. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (prowadzenie działalności gospodarczej co najmniej przez okres ostatnich 5 lat), oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (zatrudnia co najmniej 5 pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia). 5. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował rozpoczął i zakończył w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Informację banku prowadzącego rachunek Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków lub zdolność kredytową w wysokości określonej we specyfikacji. 7. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót ostatnich 5 lat załącznik nr 5 wraz z referencjami potwierdzającymi, iż roboty z ostatnich lat zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 5. Informację banku prowadzącego rachunek Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków lub zdolność kredytową w wysokości określonej w specyfikacji. 6. Oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji. 7. Kosztorys ofertowy wg załącznika nr 3 do specyfikacji Dokumenty, mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo-sikorski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Sikorskiego 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Lubelska 57/59.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Sikorskiego 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Lubelska 57/59.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.