eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa wejścia do kaplicy przy ul. Cmentarnej i wykonanie elewacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Opole: Przebudowa wejścia do kaplicy przy ul. Cmentarnej i wykonanie elewacji.
Numer ogłoszenia: 186292 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511922, fax 077 4549844, 4511802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wejścia do kaplicy przy ul. Cmentarnej i wykonanie elewacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pod nazwą ,,Projekt budowlany remontu wejścia oraz elewacji kaplicy cmentarnej przy ul. Cmentarnej w Opolu - Półwsi specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i załączonym przedmiarem. 2.Rodzaj prac: roboty remontowo - budowlane. 3.Zakres rzeczowy: - przebudowa głównego wejścia do kaplicy wraz z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych, - naprawa schodów zewnętrznych, - remont dachów, - wymiana rur spustowych i rynien - remont instalacji odgromowej, - wykonanie elewacji. 4.Zadanie obejmuje dodatkowo: - wykonanie dokumentacji powykonawczej - organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy - oznakowanie budowy - przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. 5.Warunki dla wykonawcy: - sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126); - okres gwarancji - 3 lata. 6.Lokalizacja: Cmentarz Komunalny w Opolu ul. Cmentarna, działka 46/15, KM 28, Obręb Półwieś. 7.W ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania dokumentację projektową wraz z przedmiarami i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia należy używać materiałów wymienionych w przedmiarze robót lub równoważnych pod względem technicznym, funkcjonalnym i jakościowym. Ciężar dowodu równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. 9. Termin wykonania zamówienia: do 10 tygodni od dnia przekazania placu budowy z zastrzeżeniem § 2 pkt 3 wzoru umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 11. Zamawiający nie określa, które części zamówienia można powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.23.10 - Roboty w zakresie ochrony oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 1500 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, d) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych zewnętrznych o wartości tej roboty nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 4. W celu potwierdzenia dysponowania (na umowę o prace lub umowę cywilnoprawną) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składana oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w Wydziale Inwestycji Miejskich - pok. 118a po uprzednim dokonaniu wpłaty 56,00 zł w kasie Urzędu Miasta Opola Pl. Wolności 7-8, pok. 110 w godz. 8.00 - 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Inwestycji Miejskich w pok. 117b do godz. 10:00 , Pl. Wolności 7-8, Opole 45-018.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.