eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Organizacja pobytów letnich dla dzieci i młodzieży w 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Czeladź: Organizacja pobytów letnich dla dzieci i młodzieży w 2013r.
Numer ogłoszenia: 186244 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pobytów letnich dla dzieci i młodzieży w 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A: Kolonie profilaktyczne dla 45 dzieci w Beskidzie Śląskim CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego Organizacja koloni ma polegać na: 1. wyżywienie: 4 posiłki dziennie oraz suchy prowiant na wycieczki, woda do picia zgodnie z zapotrzebowaniem. 2. budynek musi być wolnostojący, murowany, zagospodarowany i pozbawiony jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu oraz ogrodzony. Nie dopuszcza się zakwaterowania w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (bursy, szkoły itp.) 3. uczestnicy kolonii muszą być zakwaterowani w pokojach maksimum czteroosobowych . Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych. 4. stołówka na terenie ośrodka; 5. węzły sanitarne w budynku z nieograniczonym dostępem do ciepłej i zimnej wody, 6. świetlica mieszcząca min. 40 osób, wyposażona w sprzęt RTV; 7. teren rekreacyjny w obrębie obiektu: boisko do gry w piłkę, miejsce na ognisko; 8. wychowawców oraz Kierowników kolonii posiadających niezbędne kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67z późn. zmianami) 9. opiekę medyczną - pielęgniarka na miejscu w ośrodku przez 24 godziny, lekarz - na wezwanie; 10. program rekreacyjno - profilaktyczny 11. przewóz dzieci w obie strony oraz obsługę autokaru 12. ubezpieczenie grup w pełnym zakresie; 13. Podczas pobytu na terenie ośrodka nie mogą przebywać inne grupy wypoczywające. Zadanie B: zorganizowanie pobytu dla 66 osób w Beskidzie Śląskim CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 1. Realizacja zamówienia polega na wykonaniu następującej usługi: 1.1. Zorganizowaniu pobytu 15 dniowego /w tym 14 noclegów/ dla grupy z Francji - region Beskidu Śląskiego. Liczebność grupy francuskiej 31 osoby ( w tym: 7 osób dorosłych, 24 dzieci) Pobyt rozpocznie się od obiadu w dniu 12.07.2013r. a zakończy się w dniu 26.07.2013r. po obiedzie. Dodatkowo organizator zapewnia nocleg w dniu 25.07.2013r. dla dwóch kierowców wraz z wyżywieniem - kolacja w dniu 25.07.2013r. oraz śniadanie, obiad i suchy prowiant na drogę w dniu 26.07.2013r. 1.2. Zorganizowaniu pobytu 10 dniowego /w tym 9 noclegów/ dla grupy z Łotwy - region Beskidu Śląskiego Liczebność grupy łotewskiej 17 osób ( w tym 2 osoby dorosłe, 15 dzieci) Pobyt rozpocznie się od obiadu w dniu 12.07.2013r. a zakończy się w dniu 21.07.2013r. po obiedzie. Dodatkowo organizator zapewnia nocleg w dniu 20.07.2013r. dla dwóch kierowców wraz z wyżywieniem - kolacja w dniu 20.07.2013r. oraz śniadanie, obiad i suchy prowiant na drogę w dniu 21.07.2013r. 1.3. Zorganizowaniu pobytu 15 dniowego /w tym 14 noclegów/ dla grupy z Polski - region Beskidu Śląskiego Liczebność grupy polskiej 18 osób ( w tym 3 osoby dorosłe, 15 dzieci) Pobyt rozpocznie się od obiadu w dniu 12.07.2013r. a zakończy się w dniu 26.07.2013r. po obiedzie. W/w grupy muszą być zakwaterowane w jednym budynku i objęte tym samym programem. 2. Wymagania ogólne 1. wyżywienie: 4 posiłki dziennie oraz suchy prowiant na wycieczki, woda do picia zgodnie z zapotrzebowaniem. 2. budynek musi być wolnostojący, murowany, zagospodarowany i pozbawiony jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu oraz ogrodzony. 3. uczestnicy pobytu muszą być zakwaterowani w pokojach maksimum czteroosobowych. Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych. 4. dla opiekunów i osób dorosłych oddzielne pokoje z łazienkami - maksymalnie dwuosobowe. 5. stołówka na terenie ośrodka; 6. węzły sanitarne w budynku z nieograniczonym dostępem do ciepłej i zimnej wody, 7. świetlica mieszcząca min. 60 osób, wyposażona w sprzęt RTV; 8. teren rekreacyjny w obrębie obiektu: boisko do gry w piłkę, miejsce na ognisko; 3. Organizator jest zobowiązany zapewnić ze swojej strony 1. opiekę medyczną dla wszystkich uczestników pobytu - pielęgniarka na miejscu w ośrodku przez 24 godziny, lekarz - na wezwanie 2. program rekreacyjno - krajoznawczy 3. ubezpieczenie grupy polskiej w pełnym zakresie; 4. Podczas pobytu na terenie ośrodka nie mogą przebywać inne grupy wypoczywające..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydany przez właściwego marszałka województwa (nie dotyczy agentów turystycznych w rozumieniu art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku wystawione przez właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora wypoczynku Kuratora oświaty, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu pobytowego. Nie spełnienie w/w warunku będzie stanowić podstawę do rozwiązania umowy z Wykonawcą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy oraz wykazu głównych usług, niezbędnych do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać: - dla Zadania A: minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kolonie, zimowiska, obozy trwające co najmniej 10 dni, w czasie których był realizowany program profilaktyki uzależnień dla dzieci z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym, o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00zł każda wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje). - dla Zadania B: minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kolonie, zimowiska, obozy, zielone szkoły trwające co najmniej 10 dni o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł. każda wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje). W przypadku składania oferty na oba zadania, Wykonawca winien wykazać minimum po 2 usługi potwierdzające odpowiednio spełnienie warunku odrębnie dla Zadania A i zadania B.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy oraz opisu obiektu, w którym będą zakwaterowani uczestnicy wypoczynku letniego. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje obiektem: - dla zadania A: spełniającym wymagania ogólne opisane w Charakterystyce przedmiotu zamówienia dla zadania A w ppkt 1.2 do 1.7; - dla zadania B: spełniającym wymagania ogólne opisane w Charakterystyce przedmiotu zamówienia dla zadania B w ppkt 2.2 do 2.8 .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i oświadczenia, że te osoby posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - dla zadania A: wychowawcy i kierownik kolonii, osoby, które będą odpowiadały za realizację programu rekreacyjno - profilaktycznego oraz pielęgniarki; - dla zadania B: pielęgniarki oraz osoby, które będą odpowiadały za realizację programu rekreacyjno - krajoznawczego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz winien zawierać: - dla Zadania A: minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kolonie, zimowiska, obozy trwające co najmniej 10 dni, w czasie których był realizowany program profilaktyki uzależnień dla dzieci z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym, o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00zł każda wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje). - dla Zadania B: minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kolonie, zimowiska, obozy, zielone szkoły trwające co najmniej 10 dni o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł. każda wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje). W przypadku składania oferty na oba zadania, Wykonawca winien wykazać minimum po 2 usługi potwierdzające odpowiednio spełnienie warunku odrębnie dla Zadania A i zadania B.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Program rekreacyjno - profilaktyczny dla Zadania A 2. Program rekreacyjno - krajoznawczy dla Zadania B

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy; 2 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, których zasobami będzie dysponował, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.; 3. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ust. 4 Ustawy). 6. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydany przez właściwego marszałka województwa (nie dotyczy agentów turystycznych w rozumieniu art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 z późn. zm.). 7. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku wystawione przez właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora wypoczynku Kuratora oświaty, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu pobytowego. Nie spełnienie w/w warunku będzie stanowić podstawę do rozwiązania umowy z Wykonawcą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji: a) wystąpienia siły wyższej, powodującej konieczność dokonania zmiany. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) wystąpienia nietypowych dla polskiego klimatu warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, c) wystąpienia masowych zachorowań wśród uczniów, powodujące niemożliwość ich uczestniczenia w wyjeździe we wskazanym terminie, c) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca. d) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, e) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy wynikających z konieczności dostosowania jej pierwotnej treści do zmienionych po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45 pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45 pok. Nr 118 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A - KOLONIE PROFILAKTYCZNE DLA 45 DZIECI W BESKIDZIE ŚLĄSKIM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOLONIE PROFILAKTYCZNE 14 - DNIOWE /W TYM 13 NOCLEGÓW/ W BESKIDZIE ŚLĄSKIM DLA 45 DZIECI - GRUPA POLSKA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B - ZORGANIZOWANIE POBYTU DLA 66 OSÓB W BESKIDZIE ŚLĄSKIM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZORGANIZOWANIE POBYTU DLA 66 OSÓB W BESKIDZIE ŚLĄSKIM W OKRESIE OD 12.07 DO 26.07.2013R..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.