eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą na placu manewrowym SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 w Krakowie zgodnie z opracowaniem pt.Zagospodarowanie placu manewrowego zielenią wraz z komunikacją pieszą i elementami małej architektury zlokalizowanego na działce nr 228/2 przy al. Modrzewiowej 22 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Kraków: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą na placu manewrowym SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 w Krakowie zgodnie z opracowaniem pt.: Zagospodarowanie placu manewrowego zielenią wraz z komunikacją pieszą i elementami małej architektury zlokalizowanego na działce nr 228/2 przy al. Modrzewiowej 22 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 186209 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4252842, faks 012 4251228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą na placu manewrowym SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 w Krakowie zgodnie z opracowaniem pt.: Zagospodarowanie placu manewrowego zielenią wraz z komunikacją pieszą i elementami małej architektury zlokalizowanego na działce nr 228/2 przy al. Modrzewiowej 22 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą na placu manewrowym SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 w Krakowie zgodnie z opracowaniem pt.: Zagospodarowanie placu manewrowego zielenią wraz z komunikacją pieszą i elementami małej architektury zlokalizowanego na działce nr 228,2 przy al. Modrzewiowej 22 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odebrania robót oraz wzór umowy, będące załącznikiem do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.20-6, 45.11.27.10-5, 45.11.27.11-2, 45.23.32.20-7, 45.11.27.10-5, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium jest wymagane. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1: 3.000 zł słownie: trzy tysiące 00/100 zł; część 2: 6.000 zł słownie sześć tysięcy Szczegóły dotyczące formy wnoszenia wadium określa SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - prawidłowo ukończyli zgodnie z zasadami sztuki budowlanej: A. Dla Części 1 co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w zakres, których mają wchodzić: roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowej chodników, płyt chodnikowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. B. Dla Części 2 co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w zakres, których mają wchodzić: wykonanie nowych chodników, zagospodarowanie terenu zielenią, montaż małej architektur o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują: Dotyczy Części 1 i 2 Zamówienia: - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - osobą posiadającą uprawnienia WKZ do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych lub posiadającą co najmniej dwuletnią praktykę na budowie przy nadzorowaniu prac w obiektach zabytkowych nieruchomych, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Dotyczy tylko Części 2 Zamówienia: - osobą posiadającą uprawnienia WKZ do wykonywania do wykonywania prac konserwatorskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w zakresie zieleni wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum - Dla Części 1: 250.000,00 zł. - Dla Części 2: 500.000,00 zł. - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: - Dla Części 1: 250.000,00 zł - Dla Części 2: 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

K. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. L. Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony w oparciu o przedmiar robót, projekt techniczny oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. M. Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem funkcji jaką mają pełnić, uprawnień, podstawy dysponowania nimi. N. Dowód wniesienia wadium O. Parafowany i podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. P. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać m.in. z następujących okoliczności: - gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynikająca z ustawowej zmiany stawki podatku VAT. - w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, o której mowa § 5 ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 30-224 Kraków Budynek nr 4 Sekretariat czynny od godz. 7.30 do 15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji al. Modrzewiowa 22 30-224 Kraków Budynek nr 4 Sekretariat czynny od godz. 7.30 do 15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka nawierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Rozbiórka nawierzchni, w zakres której wchodzi m.in.: - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - rozebranie istniejących nawierzchni z płyt chodnikowych, - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie ław pod krawężnikami z betonu, - ręczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 20 cm, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km, - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km grunt kat. III, - wywiezienie rozebranej podbudowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.12.20-6, 15.11.27.10-5, 45.11.27.11-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nowej nawierzchni i obiektów małej architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowej nawierzchni i obiektów małej architektury, w zakres której wchodzi m.in.: - wykonanie nowych chodników i oberży, - zagospodarowanie terenu zielenią, - montaż małej architektury: - montaż fontanny, - montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, donice ozdobne z piaskowaca, słupki oświetleniowe), - część elektryczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.11.27.10-5, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.