eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim są XVI Światowe Letnie Igrzyska Polonijne, którego gospodarzem jest miasto Kielce w dniach 3 - 10.08.2013 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Kielce: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim są XVI Światowe Letnie Igrzyska Polonijne, którego gospodarzem jest miasto Kielce w dniach 3 - 10.08.2013 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej
Numer ogłoszenia: 186128 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim są XVI Światowe Letnie Igrzyska Polonijne, którego gospodarzem jest miasto Kielce w dniach 3 - 10.08.2013 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim są XVI Światowe Letnie Igrzyska Polonijne, którego gospodarzem jest miasto Kielce w dniach 3 - 10.08.2013 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej na niżej określonych zasadach: 1.Używanie nazwy własnej miasta Kielce jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych - Kielce 2013 w nazwie drużyny, 2.Umieszczenie herbu miasta Kielce jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych - Kielce 2013 na oficjalnej stronie internetowej Korony Kielce, 3.Umieszczenie w wydawanych przy okazji meczów Korony Kielce Programach Meczowych informacji promocyjnych na temat Miasta Kielce jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych Kielce 2013, 4.Kreowanie w mediach pozytywnego wizerunku Kielc jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych - Kielce 2013 i jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju , upowszechniania sportu i rekreacji - w trakcie wywiadów, konferencji prasowych, telewizyjnych itp. w tym również poprzez udział zawodników Korona Kielce w spotkaniach przed i pomeczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych, 5.Umieszczenie znaku graficznego, logo Igrzysk oraz tekstu: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych- na autobusie klubowym podróżującym po Polsce z drużyną Korony Kielce grającą w najwyższej klasie rozgrywkowej piłki nożnej, 6.Produkcja i umieszczenie elektronicznego baneru reklamowego na oficjalnej stronie internetowej klubu Korona Kielce www.korona-kielce.pl, która posiada znakomite statystyki odwiedzalności zarówno przez kielczan jak i osoby z Europy i Świata. Baner: znak graficzny/logo igrzysk, tekst: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych wraz z odnośnikiem do strony internetowej Urzędu Miasta Kielce dotyczącej Igrzysk www.igrzyskapolonijne.kielce.eu, zawierającej niezbędne informacje na temat Igrzysk. Propozycje miejsc umieszczenia banerów: 7.Umieszczenie i produkcja baneru reklamowego o wymiarach 15 m x 1m na zewnątrz stadionu w miejscu doskonale widocznym od ul. Ściegiennego, informującego o dacie igrzysk wraz ze znakiem graficznym/logotypem Igrzysk i tekstem: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 8.Produkcja i umieszczenie dwóch podwójnych band reklamowych, każda o w wymiarach 4,5 m x 1 m i umieszczenie przy murawie boiska w strefach widocznych dla kamer telewizyjnych z logo i terminem Igrzysk, 9.Produkcja baneru wielkoformatowego o wymiarach 10 m x 12 m wraz ze stelażem i montażem za bramką w miejscu bardzo dobrze widocznym dla kamer telewizyjnych i kibiców zgromadzonych na stadionie z logotypem Igrzysk i informacją: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 10.Produkcja stu koszulek ze znakiem graficznym/logotypem Igrzysk oraz eksponowanie ich przez piłkarzy pierwszego zespołu Korony Kielce na rozgrzewkach przed wszystkimi meczami w ramach rozgrywek Ekstraklasy, rozgrywanymi w Kielcach i na wyjazdach zgodnie z terminarzem rozgrywek w terminach obowiązywania umowy. Na koszulkach logo Igrzysk wraz z informacją: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 11.Produkcja spotu video oraz emisja na telebimie umiejscowionym na zewnątrz stadionu przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach. Spot planszowy informujący o terminach, miejscach prowadzonych konkurencji, znakiem graficznym Igrzysk i informacją: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 12.Projekt, wydruk ulotek w ilości 20 tys. z pełnym informatorem dotyczącym Igrzysk. Kolportaż ulotek na wszystkich meczach Korony Kielce rozgrywanych w Kielcach, 13.Reklama w formacje A5 w Programach Meczowych kolportowanych na meczach w strefach VIP, w lożach oraz na wszystkich sektorach włącznie z sektorami dla gości drużyny przyjezdnej, 14.Produkcja spotu audio oraz emisja na meczach Korony Kielce min. cztery razy podczas jednego spotkania, 15.Informacje słowne/ciekawostki na temat Igrzysk przekazywane przez Spikera na meczach Korony Kielce rozgrywanych na stadionie przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korona S.A., ul. Ściegiennego 8, 25-033 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 800000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zawodnicy Klubu Sportowego Korona Spółka Akcyjna jako jedynego klubu piłkarskiego w mieście Kielcach biorą udział w najwyższej klasie krajowych rozgrywek ligowych T - Mobile ekstraklasa. Jest to niewątpliwie olbrzymia szansa dla naszego miasta gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych aby Klub Sportowy Korona S.A. w ramach rozgrywek ligowych w roku 2013 sezon: 2012 2013 - II runda i 2013 2014 I - runda promował nasze miasto w kraju. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Promocja miasta Kielce gospodarza Igrzysk poprzez jedną z wiodących dyscyplin sportowych w naszym mieście gwarantuje możliwość kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do przybycia do miasta Kielce w charakterze turystycznym bądź też z zamiarem uczestnictwa w Igrzyskach. Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna od lat, z dużymi sukcesami promuje miasto Kielce. W roku 2013 (sezon: 2012-2013 - II runda i 2013-2014 I runda) KS Korona S.A. będzie świadczył usługi promocyjne na rzecz miasta Kielce poprzez: 1. Używania nazwy własnej miasta Kielce jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych - Kielce 2013 w nazwie drużyny, 2. Umieszczenie herbu miasta Kielce jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych - Kielce 2013 na oficjalnej stronie internetowej Korony Kielce, 3. Umieszczenie w wydawanych przy okazji meczów Korony Kielce Programach Meczowych informacji promocyjnych na temat Miasta Kielce jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych Kielce 2013, 4. Projekt, wydruk ulotek w ilości 20 tys. z pełnym informatorem dotyczącym Igrzysk. Kolportaż ulotek na wszystkich meczach Korony Kielce rozgrywanych w Kielcach, 5. Reklama w formacje A5 w Programach Meczowych kolportowanych na meczach w strefach VIP, w lożach oraz na wszystkich sektorach włącznie z sektorami dla gości drużyny przyjezdnej, 6. Produkcja spotu audio oraz emisja na meczach Korony Kielce min. cztery razy podczas jednego spotkania, 7. Umieszczenie znaku graficznego, logo Igrzysk oraz tekstu: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych - na autobusie klubowym podróżującym po Polsce z drużyną Korony Kielce grającą w najwyższej klasie rozgrywkowej piłki nożnej, 8. Produkcja i umieszczenie elektronicznego baneru reklamowego na oficjalnej stronie internetowej klubu Korona Kielce www.korona-kielce.pl, która posiada znakomite statystyki odwiedzalności zarówno przez kielczan jak i osoby z Europy i Świata. Baner: znak graficzny/logo igrzysk, tekst: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych wraz z odnośnikiem do strony internetowej Urzędu Miasta Kielce dotyczącej Igrzysk www.igrzyskapolonijne.kielce.eu, zawierającej niezbędne informacje na temat Igrzysk. 9. Umieszczenie i produkcja baneru reklamowego o wymiarach 15 m x 1m na zewnątrz stadionu w miejscu doskonale widocznym od ul. Ściegiennego, informującego o dacie igrzysk wraz ze znakiem graficznym logotypem Igrzysk i tekstem: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 10. Produkcja i umieszczenie dwóch podwójnych band reklamowych, każda o w wymiarach 4,5 m x 1 m i umieszczenie przy murawie boiska w strefach widocznych dla kamer telewizyjnych z logo i terminem Igrzysk, 11. Produkcja baneru wielkoformatowego o wymiarach 10 m x 12 m wraz ze stelażem i montażem za bramką w miejscu bardzo dobrze widocznym dla kamer telewizyjnych i kibiców zgromadzonych na stadionie z logotypem Igrzysk i informacją: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 12. Produkcja stu koszulek ze znakiem graficznym/logotypem Igrzysk oraz eksponowanie ich przez piłkarzy pierwszego zespołu Korony Kielce na rozgrzewkach przed wszystkimi meczami w ramach rozgrywek Ekstraklasy, rozgrywanymi w Kielcach i na wyjazdach zgodnie z terminarzem rozgrywek w terminach obowiązywania umowy. Na koszulkach logo Igrzysk wraz z informacją: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 13. Produkcja spotu video oraz emisja na telebimie umiejscowionym na zewnątrz stadionu przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach. Spot planszowy informujący o terminach, miejscach prowadzonych konkurencji, znakiem graficznym Igrzysk i informacją: KIELCE - gospodarz XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych, 14. Informacje słowne/ciekawostki na temat Igrzysk przekazywane przez Spikera na meczach Korony Kielce rozgrywanych na stadionie przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach. 15. Kreowania w mediach pozytywnego wizerunku Kielc jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych - Kielce 2013 jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju, upowszechniania sportu i rekreacji - w trakcie wywiadów, konferencji prasowych, telewizyjnych itp. w tym również poprzez udział zawodników Korona Kielce w spotkaniach przed i pomeczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych, Należy również zaznaczyć, iż mecze rozgrywane przez zawodników KS Korona S.A. są transmitowane zarówno przez polskie jak i zagraniczne stacje telewizyjne. Transmisje meczów w ramach rozgrywek Ekstraklasy: piątek (18.00) Transmisja: CANAL+ Sport HD, nSport HD, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD (20.45) Transmisja: CANAL+ Family HD sobota (13.30) Transmisja: CANAL+ Family HD, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD (15.45) Transmisja: CANAL+ Family HD, nSport HD, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD (18.00) Transmisja: CANAL+ Family HD niedziela (14.30) Transmisja: CANAL+ Family HD, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD (17.00) Transmisja: CANAL+ Family HD poniedziałek (18.30) Transmisja: CANAL+ Family HD, Eurosport 2 HD Mecze pokazywane są w 22 krajach, a swoim zasięgiem docierają do 16 mln gospodarstw. Programy z podsumowaniem każdej kolejki meczowej (od piątku do poniedziałku) emitowane są również na Polsacie w Magazynie Ekstraklasy oraz TVP w programach Gol. Promocja Kielc jako gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych Kielce 2013 przeprowadzona za pośrednictwem Korony S.A. gwarantuje sukces w komunikacji tego wydarzenia. oraz zapewni dodarcie do osób zainteresowanych sportem w całej Polsce i za granicą. Posiadając możliwości graficzne, poligraficzne oraz nośniki reklamowe i medialne Korona S. A. jest gwarantem, aby to ważne dla Kielc przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem. W związku z powyższym miasto Kielce, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez telewizję postanowiło do 10 sierpnia 2013 r. powierzyć promowanie miasta Kielce gospodarza XVI Światowych Letnich Igrzysk Polonijnych przez Klub Sportowy Korona S.A. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a u Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.