eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Wykonanie nakładek asfaltowych na podbudowie tłuczniowej na terenie Gminy Kobierzyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Kobierzyce: Wykonanie nakładek asfaltowych na podbudowie tłuczniowej na terenie Gminy Kobierzyce
Numer ogłoszenia: 186091 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, fax 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek asfaltowych na podbudowie tłuczniowej na terenie Gminy Kobierzyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek asfaltowych na podbudowie tłuczniowej o pow. łącznej ok. 50.000 m2 na terenie Gminy Kobierzyce, wg. zleceń Zamawiającego. Nakładkę należy wykonać na całej szerokości jezdni (ok. 4,5 m). Oczyszczenie nawierzchni jezdni wykonać przez zebranie warstwy zanieczyszczeń. Uzupełnienie nierówności mieszanką 0-31,5 mm. Przeprowadzić regulację studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych i innych znajdujących się w pasie drogowym. Technologia: wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej (warstwa ścieralna 5 cm, asfaltobeton 0/12,8). Wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Uzgodnić i wykonać na czas budowy organizację ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 36.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 robotę w zakresie wykonania nakładki asfaltowej o długości co najmniej 1000 m; potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadające uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych) oraz aktualna przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie niższej jak 300.000 zł, gdzie informacja na ten temat ma zostać wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, a także są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia n/p art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1; - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 2. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 3. - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący: : minimum 1 robotę w zakresie wykonania nakładki asfaltowej o długości co najmniej 1000 m ; potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie - załącznik nr 4; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - dokumenty - uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa)- załącznik nr 6; - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub informacja o zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wysokość w/w środków finansowych lub zdolności kredytowej była nie niższa jak 300.000 zł - załącznik nr 7; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 8; - oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy P. z. p. -załącznik nr 9 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - zaparafowany projekt umowy z dopiskiem akceptacja i pieczęcią firmową Wykonawcy - załącznik nr 10 (formularz wg. wzoru Zamawiającego), - Formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać nie dotyczy - załącznik nr 11 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - Dowód wpłaty wadium - w wysokości 36.000 zł - załącznik nr 12;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odebrać odpłatnie ( po złożeniu wniosku) w siedzibie Zamawiającego pok. 51 , cena SIWZ - 24,40 zł z lub pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pok. 25 - w terminie do dnia 29.08.2008 r. do godz. 13.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego do wyznaczonego terminu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.