eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Chełm: Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm
Numer ogłoszenia: 186045 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165929 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm. 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 3. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) sporządzenie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 3) właściwe zabezpieczenie prowadzonych robót, 4) zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego, 5) wyznaczenie i zabezpieczenie miejsca, w którym gromadzony będzie materiał Zamawiającego pochodzący z rozbiórki, 6) załadunek, transport do miejsca przechowywania oraz nieodpłatne przechowywanie materiałów Zamawiającego pochodzących z rozbiórki wykonanej przez Wykonawcę robót lub ich wbudowywanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 7) zapewnienie obsługi geodezyjnej robót, których Wykonawca nie jest w stanie wyznaczyć w terenie własnymi siłami, 8) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej przy wykonaniu nowych elementów oraz przy zmianie rodzaju nawierzchni jezdni i chodników, 9) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego, 10) ubezpieczenia przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych. 11) przekazywanie Zamawiającemu (co najmniej 1 raz w tygodniu) informacji o robotach przewidywanych do realizacji w tygodniu następnym (dotyczy remontów cząstkowych nawierzchni i napraw dróg gruntowych).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Towarowa 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69997,05

  • Oferta z najniższą ceną: 69997,05 / Oferta z najwyższą ceną: 69997,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.