eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjno - informacyjnej dla projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej W-Z (odc. Cm. Wolski - Dw. Wileński)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Warszawa: Przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjno - informacyjnej dla projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej W-Z (odc. Cm. Wolski - Dw. Wileński)
Numer ogłoszenia: 185821 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 532 61 40, fax 022 877 23 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjno - informacyjnej dla projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej W-Z (odc. Cm. Wolski - Dw. Wileński).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przygotowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń i informacji w prasie codziennej ukazującej się na terenie województwa mazowieckiego - 7 ogłoszeń prasowych, każde o powierzchni nie mniejszej niż 94,5 cm2, o jednej treści, w 7 wskazanych w SIWZ dziennikach; 2) Przygotowanie materiałów na imprezy okolicznościowe oraz dla informowania grup docelowych kompleksowej promocji projektu, w tym: a) Przygotowanie, drukowanie i dostarczenie ulotek informacyjno - promocyjnych - łącznie 1 000 sztuk, b) Wykonanie i dostawa smyczy (zawieszek na szyję) - łącznie 1.500 sztuk, c) Wykonanie i dostawa kubków porcelitowych wraz z opakowaniami - łącznie 1.500 sztuk, d) Wykonanie i dostawa cukierków typu krówka - łącznie 200 kg, e) Wykonanie i dostawa notatników A5 - łącznie 1.500 sztuk, f) Wykonanie i dostawa długopisów - łącznie 1.500 sztuk, g) Wykonanie i dostawa koszulek typu polo - łącznie 250 sztuk; 3) Raportowanie - 1 raport końcowy złożony w terminie 5 dni przed upływem terminu realizacji umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji Oryginalny kod CPV: 74.40.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), a w szczególności którzy: 1) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną kampanię informacyjno-promocyjną, obejmującą co najmniej trzy kategorie działań zawartych w przedmiocie zamówienia (np. ogłoszenia prasowe, wykonanie i dostawa ulotek informacyjno-promocyjnych, wykonanie i dostawa kubków porcelitowych), 2) dysponują, co najmniej trzema osobami, z których każda posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji kampanii informacyjno - promocyjnych. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w ppkt. 1) i 2) muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie formularza oferty oraz złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza oferty). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 2 do formularza oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3 do formularza oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tw.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek 9, pokój 5 (tel./fax 022 532-61-17)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa (budynek nr 9, pokój nr 5)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.