eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZYSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ CZĘŚCI PARTERU URZĘDU MIASTA ORAZ CZĘŚCI PARTERU I PIĘTRA BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY NR 2 W GORLICACH NA POTRZEBY URZĘDU W RAMACH ZADANIAADAPTACJA BUDYNKU PRZY PLACU KOŚCIELNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Gorlice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZYSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ CZĘŚCI PARTERU URZĘDU MIASTA ORAZ CZĘŚCI PARTERU I PIĘTRA BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY NR 2 W GORLICACH NA POTRZEBY URZĘDU W RAMACH ZADANIA: ADAPTACJA BUDYNKU PRZY PLACU KOŚCIELNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO
Numer ogłoszenia: 185745 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274056 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice, ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3551252, faks 18 3551212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZYSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ CZĘŚCI PARTERU URZĘDU MIASTA ORAZ CZĘŚCI PARTERU I PIĘTRA BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY NR 2 W GORLICACH NA POTRZEBY URZĘDU W RAMACH ZADANIA: ADAPTACJA BUDYNKU PRZY PLACU KOŚCIELNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przystosowaniu pomieszczeń części parteru Urzędu Miejskiego oraz części parteru i części pierwszego piętra budynku byłej Szkoły nr 2 w Gorlicach na potrzeby urzędu, których zakres obejmuje między innymi: a) roboty rozbiórkowe b) wymianę posadzek c) wymianę części tynków wewnętrznych d) wymianę stolarki drzwiowej e) wykonanie otworu drzwiowego w korytarzu urzędu f) wykonanie ścianek działowych g) roboty malarskie i wykończeniowe h) demontaż i montaż instalacji wod-kan i) demontaż i montaż instalacji c.o. j) przebudowa instalacji elektrycznych k) wykonanie zabezpieczenia p. poż budynku byłej Szkoły nr 2 - ścianki wydzieleń p. poż - montaż kurtyn i drzwi p. poż - instalacja hydrantowa - instalacja sygnalizacji p. poż i oddymiania. 1.2 Ze względów organizacyjnych przedmiotowe roboty należy wykonać w dwóch etapach: a) etap I robót - wykonanie robót budowlanych w budynku byłej Szkoły nr 2, b) etap II robót - wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Miasta. Rozpoczęcie etapu II robót nastąpi po wykonaniu i odbiorze I etapu robót i po uzyskaniu niezbędnych zezwoleń na użytkowanie pomieszczeń wykonanych w I etapie. Roboty wykonywane będą w trakcie funkcjonowania obiektu urzędu. Używanie urządzeń generujących hałas, oraz roboty wyburzeniowe i wszelkie inne roboty powodujące utrudnienia w prawidłowym funkcjonowaniu urzędu wykonywać należy po godzinach pracy Urzędu. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) Projekty budowlane i budowlano - wykonawcze stanowiące zał. nr 1 - 5 do SIWZ - przy czym z całego zakresu robót określonych w projektach wykonawca wykona tylko roboty wymienione w zał. nr 6 do SIWZ - Zakres robót do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia, b) Zakres robót do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 i 8 do SIWZ, d) Wzór umowy - zał. nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa BUDGLIM Stanisław Przybyło Spółka Jawna, ul. Ściegiennego 13, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 941571,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 748489,65

  • Oferta z najniższą ceną: 748489,65 / Oferta z najwyższą ceną: 1286084,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.