eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › BIEŻĄCE UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE TERYTORIALNYM GMINY KRYNICA - ZDRÓJ Z WYKONANIEM CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ, NAPRAWĄ, UTRZYMANIEM (EKSPLOATACJĄ) URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Krynica: BIEŻĄCE UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE TERYTORIALNYM GMINY KRYNICA - ZDRÓJ Z WYKONANIEM CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ, NAPRAWĄ, UTRZYMANIEM (EKSPLOATACJĄ) URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY
Numer ogłoszenia: 185621 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4715320, 4725500, fax 018 4725501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE TERYTORIALNYM GMINY KRYNICA - ZDRÓJ Z WYKONANIEM CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ, NAPRAWĄ, UTRZYMANIEM (EKSPLOATACJĄ) URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: BIEŻĄCE UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE TERYTORIALNYM GMINY KRYNICA - ZDRÓJ Z WYKONANIEM CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ, NAPRAWĄ, UTRZYMANIEM (EKSPLOATACJĄ) URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY. Przedmiot zamówienia obejmuje: bieżące utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń sieciowych i odbiorczych do stałego oświetlenia ulic, mostów, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców na obszarze terytorialnym Gminy Krynica - Zdrój, będących własnością Gminy. Zakres prac obejmuje wszelkie czynności związane z konserwacją, naprawą, utrzymaniem (eksploatacją) urządzeń oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia, ilość punktów świetlnych, wykaz urządzeń elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego oraz linii napowietrznych przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: - w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia: rodzajem: uznaje się wykonanie min. 1 zamówienia polegającego na wykonywaniu czynności związanych z konserwacją oświetlenia ulicznego; - dysponuje (własność, dzierżawa, użyczenie, leasing itp.) co najmniej 1 podnośnikiem samochodowym (zwyżką) z izolowanym koszem; - dysponuje minimum 2 pracownikami, spełniającymi wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz minimum 1 pracownikiem należącym do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa Prawo Budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, za¬pewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi w oparciu o dokumenty i oświadczenia jakie wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie wg zasady /spełnia/ - /nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: świadectwa kwalifikacyjne stwierdzające uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji oraz dokumenty stwierdzające, że osoba(y), która(e) będzie(ą) uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada(ją) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa Prawo Budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego 7 pokój nr 3 - parter /dziennik podawczy/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.