eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Modernizacja systemu EPO ( Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru ) w sposób umożliwiający jego integrację z systemem operatora pocztowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Białystok: Modernizacja systemu EPO ( Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru ) w sposób umożliwiający jego integrację z systemem operatora pocztowego
Numer ogłoszenia: 185445 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny , ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7430470, faks 085 7329001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu EPO ( Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru ) w sposób umożliwiający jego integrację z systemem operatora pocztowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu EPO (Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru) w sposób umożliwiający jego integrację z systemem operatora pocztowego. Dotychczasowa funkcjonalność EPO zakładała, iż całość działalności operacyjnej związanej z dostarczaniem przesyłek sądowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru jest ewidencjonowana w systemie. Zamawiający widzi uzasadnioną potrzebę delegowania czynności związanych stricte z procedowaniem procesu doręczenia w organizacji operatora do systemu zewnętrznego, który operator eksploatuje. Jednocześnie wymaga się aby dotychczasowa funkcjonalność pozostała niezmieniona, umożliwiając tym samym realizację doręczeń w sekretariatach sądów w jednostkach zamkniętych oraz za pośrednictwem sądowej służby doręczeniowej. 2)Do zakresu zadań Wykonawcy, wynikających z określonego w punkcie 1 przedmiotu zamówienia wchodzą: 1. Wytworzenie w ramach systemu EPO modułu komunikacji z systemem operatora pocztowego realizującego funkcjonalności opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ - Modernizacja systemu EPO o interfejs B2B- Opis przedmiotu zamówienia 2. Wprowadzenie zmian w systemie EPO umożliwiających zachowanie istniejącej funkcjonalności wszystkich jego modułów przy zapewnieniu możliwości procedowania przesyłek w systemie teleinformatycznym operatora w części mu właściwej. Zmiany powinny uwzględniać asynchroniczny charakter komunikacji z operatorem pocztowym. Szczegółowy wykaz wymagań został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Modernizacja systemu EPO o interfejs B2B- Opis przedmiotu zamówienia (Wymagania dla modyfikacji istniejących modułów EPO w związku z wprowadzeniem modułu integracji z systemem operatora pocztowego) 3. Przeprowadzenie testów integracyjnych rozwiązania we współpracy z operatorem pocztowym wskazanym przez Zamawiającego 4. Produkcyjne wdrożenie rozwiązania na infrastrukturze wskazanej przez Zamawiającego z uwzględnieniem osadzenia interfejsów komunikacyjnych (w obu kierunkach) na szynie ESB. 5. Osadzenie istniejących usług sieciowych do komunikacji z sądami na szynie ESB. 6. Przeprowadzenie instalacji rozwiązania na pozostałych środowiskach Zamawiającego, tj: a) testowym b) szkoleniowym c) rozwojowym - wraz ze wszystkimi narzędziami i składnikami infrastruktury niezbędnymi do generacji wersji wynikowej rozwiązania oraz prowadzenia testów podstawowych (przez programistów). 7. Wykonanie, lub aktualizacja istniejącej dokumentacji, w tym w szczególności: 1. Specyfikacji funkcjonalnej (analitycznej) 2. Dokumentacji wymagań niefunkcjonalnych 3. Dokumentacji powykonawczej dla środowiska produkcyjnego 4. Architektury systemu EPO 5. Podręcznika Administratora 6. Podręcznika Użytkownika 7. Procedur administracyjnych i utrzymaniowych Istniejąca dokumentacja systemu jest zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ - Modernizacja systemu EPO o interfejs B2B- Opis przedmiotu zamówienia (Podręcznik Administratora systemu EPO). W wersji edytowalnej zostanie przekazana Wykonawcy bezzwłocznie po podpisaniu umowy. 8. Przeprowadzenie spotkań powdrożeniowych dla administratorów oraz struktury wsparcia Zamawiającego 9. Przekazanie kodów źródłowych zmodyfikowanego systemu EPO 10. Asysta techniczna wraz ze wsparciem Zamawiającego w okresie jednego miesiąca bezpośrednio po produkcyjnym uruchomieniu rozwiązania polegająca na: a) codziennym monitorowaniu stanu systemu b) bezzwłocznym wprowadzaniu zmian w zakresie objętym projektem w związku z wykrytymi lub zgłoszonymi nieprawidłowościami w pracy systemu c) wykonywaniu innych czynności zmierzających do przywrócenia prawidłowego działania systemu w przypadku wystąpienia awarii d) optymalizacji funkcjonowania systemu e) przyjmowaniu telefonicznych lub przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zgłoszeń od Zamawiającego w godzinach 8-16 w dni robocze. 11. Objęcie rozwiązania 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz uwarunkowania realizacji zadań z tym związanych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Modernizacja systemu EPO o interfejs B2B- Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 4 000,00 zł złotych (słownie:cztery tysiące złotych). 2)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział w Białymstoku nr 08 1010 1049 0093 3513 9120 000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. G-241-20/14 oraz numerem NIP Wykonawcy. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok w kasie czynnej w dniach urzędowania sądu w godz.8.00 - 14.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określono szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określono szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określono szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określono szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określono szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.sa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok Pokój 146.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok Pokój 146.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.