eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Budowa boisk sportowych w placówkach oświatowych na terenie miasta Jelenia Góra boisko do siatkówki - Szkoła Podstawowa Nr 3, ul . PCK boisko wielofunkcyjne - Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Moniuszki boisko do koszykówki ,bieżnia lekkoatletyczna, skocznia w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Jelenia Góra: Budowa boisk sportowych w placówkach oświatowych na terenie miasta Jelenia Góra : boisko do siatkówki - Szkoła Podstawowa Nr 3, ul . PCK boisko wielofunkcyjne - Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Moniuszki boisko do koszykówki ,bieżnia lekkoatletyczna, skocznia w dal-Gimnazjum Nr2, ul. Sudecka
Numer ogłoszenia: 185142 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi "Oświata", ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7522591, fax 075 640970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jelenia-gora.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych w placówkach oświatowych na terenie miasta Jelenia Góra : boisko do siatkówki - Szkoła Podstawowa Nr 3, ul . PCK boisko wielofunkcyjne - Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Moniuszki boisko do koszykówki ,bieżnia lekkoatletyczna, skocznia w dal-Gimnazjum Nr2, ul. Sudecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w placówkach oświatowych na terenie miasta Jelenia Góra, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3, ul . PCK - boisko do siatkówki o powierzchni 286 m2 z nawierzchnią syntetyczną typu sztuczna trawa Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Moniuszki - boisko wielofunkcyjne o powierzchni 968 m2 z nawierzchnią syntetyczną typu sztuczna trawa Gimnazjum Nr 2, ul. Sudecka - boisko do koszykówki o powierzchni 448 m2 z nawierzchnią syntetyczną typu sztuczna trawa , - bieżnia lekkoatletyczna o powierzchni 525 m2 z trójwarstwową nawierzchnią syntetyczną -poliuretanowo-gumową , bezspoinową - w technologii natrysku , przepuszczalną dla wody, ułożoną na podbudowie z kruszywa, - skocznia w dal - rozbieg o powierzchni 38 m2 z trójwarstwową nawierzchnią syntetyczną -poliuretanowo-gumową , bezspoinową - w technologii natrysku , przepuszczalną dla wody, ułożoną na podbudowie z kruszywa, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Szkoła Podstawowa Nr 3, ul . PCK 14a 2.1.1. - niwelacja terenu , roboty ziemne- korytowanie; 2.1.2 - wykonanie podbudowy pod boisko: grunt rodzimy, warstwa odsączająca z piasku lub pospółki - gr.10 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego ( fr.31,5 - 63mm) - gr.10 cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr.0 - 31,5mm) - gr.5 cm, warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr.0 - 4mm) - gr.4 cm; 2.1.3. - wykonanie drenażu gałązkowego: pod płytą boiska - z rur drenarskich z filtrem, Dz 126mm, i=0,5%, z odprowadzeniem wód rurami PVC fi 160 , i=1,5% ( ok.50 mb) PVC fi 200 , i=1,5% ( ok.100mb) poprzez nowe 2 studnie PCV fi 1000 do istniejącej studni, ilość studni pośrednich - 3 narożne PVC fi 425 ; 2.1.4. - położenie 286 m2 nawierzchni syntetycznej boiska o wymiarach 13x22 [m], typu sztuczna trawa - włókna: monofil wiązany lub włókna niefibrylowane , o wysokości całkowitej trawy min. 18 [mm], pole gry w kolorze -czerwonym, pole autowe- w kolorze zielonym ,z wklejonymi standardowymi liniami boiska , wypełnienie: suszony piasek kwarcowy; wyprofilowane spadki nawierzchni - 0,5% 2.1.5. - boisko wydzielone od sąsiadującego terenu obrzeżami betonowych 25x8x100[cm] układanymi na ławie z betonu B15 - z oporem . 2.2 Szkoła Podstawowa Nr 11 , ul. Moniuszki 9 2.2.1. - zdjęcie do 5 cm części istniejącej warstwy nośnej z miału kamiennego, korekta zagęszczenia istniejącej podbudowy (tłuczeń + kliniec + grys ) korekta spadków z wyrównaniem podbudowy przed położeniem , 2.2.2. - położenie 968 m2 nawierzchni syntetycznej boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22x24 [m] , typu sztuczna trawa - włókna: monofil wiązany lub włókna niefibrylowane , o wysokości całkowitej trawy min. 18[mm], w podstawowym kolorze zielonym , z wklejonymi polami 3 sekund - 4 sztuki ( trumny ) + wklejonymi polami bramkowymi - 2 sztuki - w kolorze czerwonym , z wklejonymi standardowymi liniami boisk , wypełnienie: suszony piasek kwarcowy , wyprofilowane spadki nawierzchni- 0,5%. Boisko wielofunkcyjne składać się będzie z boiska do piłki ręcznej o wymiarach areny 20 x 40 [m2], dwóch boisk do siatkówki , o wymiarach areny - każde 9x18[m] oraz 2 boisk do koszykówki o wymiarach areny 14x20[m] 2.2.3. -boisko wydzielone od sąsiadującego terenu obrzeżami betonowych 25x8x100[cm] układanymi na ławie z betonu B15 - z oporem . 2.3 Gimnazjum Nr 2 , ul. Sudecka 53a 2.3.1. - rozbiórkę zniszczonej nawierzchni asfaltowej ,stanowiącej nie użytkowaną płytę boisk sportowych, łącznie z utylizacją asfaltu ( ~ 95 m2 = ~ 5,0m3); 2.3.2. - wykonanie podbudowy pod boisko: grunt rodzimy, warstwa odsączająca z piasku lub pospółki - gr.10 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego ( fr.31,5 - 63mm) - gr.10 cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr.0 - 31,5mm) - gr.5 cm, warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr.0 - 4mm) - gr.4 cm; 2.3. 3. - wykonanie drenażu gałązkowego pod płytą boiska - z rur drenarskich z filtrem, Dz 126mm, i=0,5%, z odprowadzeniem wód rurami PVC fi 160 , i=1,5% ( ok.80 mb) PVC fi 200 , i=1,5% ( ok.20mb) poprzez nowe 1 studnię PCV fi 1000 do istniejącej studni, ilość studni pośrednich - 4 narożne PVC fi 425 ; 2.3.4 . - położenie 448 m2 nawierzchni syntetycznej boiska do koszykówki o wymiarach 16x28 [m] , typu sztuczna trawa - włókna: monofil wiązany lub włókna niefibrylowane , o wysokości całkowitej trawy min. 18[mm], w podstawowym kolorze zielonym , z wklejonymi polami 3 sekund -2 sztuki ( trumny ) i polem autowym - w kolorze czerwonym , z wklejonymi standardowymi liniami boisk , wypełnienie: suszony piasek kwarcowy , wyprofilowane spadki nawierzchni- 0,5%. 2.3.5. - bieżnia lekkoatletyczna o powierzchni 525 m2 z trójwarstwową nawierzchnią syntetyczną -poliuretanowo-gumową , bezspoinową - w technologii natrysku, przepuszczalną dla wody, ułożoną na podbudowie z kruszywa, o łącznej grubości nawierzchni ok. 48mm 2.3.6. - skocznia w dal - rozbieg o powierzchni 38 m2 m2 z trójwarstwową nawierzchnią syntetyczną -poliuretanowo-gumową , bezspoinową - w technologii natrysku, przepuszczalną dla wody, ułożoną na podbudowie z kruszywa, o łącznej grubości nawierzchni ok. 48mm; skrzynia+ belka do skoku w dal - standardowa dla szkolnych obiektów sportowych. 2.3.7. -wykonanie niwelacji terenu objętego zadaniem ( lokalizacja boiska do koszykówki, bieżni i skoczni w dal), korytowanie dla potrzeb wykonania podbudowy . 3. Ogólne wymagania techniczne 3.1 Pożądana trawa DD Crown 2020 lub inna- o zbliżonej gęstości włókien, z której wykonana nawierzchnia umożliwiać będzie dobre odbijanie piłki przy grze w koszykówkę . Dobre odbijanie się piłki jest wtedy, kiedy swobodnie puszczona z wysokości 1m odbije się do około 75% wysokości (około = ± 2% ) . 3.2 Montaż nawierzchni sportowej WARSTWA STABILIZUJĄCA - nałożenie maszynowo bezspoinowej warstwy przepuszczalnej dla wody - mieszanina granulatu gumowego i kruszywa kwarcowego połączona lepiszczem poliuretanowym- o grubości ok. 35mm . WARSTWA PODKŁADOWA - nałożenie maszynowo bezspoinowej syntetycznej warstwy elastycznej przepuszczalnej dla wody z czarnego granulatu gumowego (fr.1-4mm) połączonego lepiszczem poliuretanowym - o grubości ok. 11mm . WARSTWA UŻYTKOWA - ułożenie metodą wysokociśnieniowego natrysku systemu poliuretanowego uzupełnionego drobnej frakcji granulatem EPDM (fr.0,5-1,5mm) - o grubości ok. 2mm . Naniesienie linii boisk specjalistyczną farbą poliuretanową. Nawierzchnia musi posiadać ważną aprobatę techniczną ITB na pełen system trójwarstwowy (warstwa stabilizująca, podkładowa i użytkowa) o grubości ok. 48mm. Nawierzchnia musi posiadać atest higieniczny PZH. Wykonawca musi załączyć do oferty przetargowej pełną aprobatę techniczną ITB oraz atest higieniczny PZH na oferowaną nawierzchnię.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie na konto W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zespołu Obsługi Oświata 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy i odrzucenie jego oferty na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej i jeden obiekt o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa , z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b)dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, uprawnień oraz zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia - oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej syntetycznej i jeden obiekt o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru ,referencje ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, od kwoty stanowiącej minimum równowartość oferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. jelenia-gora.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiajacego,w godzinach urzędowania lub otrzymać drogą elektroniczną - po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania na adres:faks075/ 6420970 lub jhanusz@o2.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 08:15, miejsce: budynek zamawiającego-Zespołu Obsługi Oświata - 58-500 Jelenia Góra, ul. 1.Maja 62, pokój 21 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.