eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa papieru kserograficznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-10

POZYCJA 18509

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Ryszard Zabłocki, ul. Świętokrzyska 12, 00-001 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 69443650, fax 022 6944552, e-mail: Ryszard.Zablocki@mf.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa papieru kserograficznego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 21.12.56.92. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 410 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja broszur i ulotek informacyjnych dla podatników. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.15.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 573 770 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dystrybucja pakietu edukacyjnego składającego się z podręczników (druk) oraz płyt CD (kopiowanie) przeznaczonych do realizacji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej skierowanej do uczniów szkół ponadgimnazjalnych "Co o podatkach każdy uczeń szkoły ponadgimnazjalnej wiedzieć powinien". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 491 803 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa gazet, dzienników, czasopism (prenumerata 3 letnia na okres 2007 - 2009 r.). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 800 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy resortowych wynikających z ustawy ordynacja podatkowa i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 311 475 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy NIP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 362 305 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy "mandatów karnych kredytowych". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 46 393 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy "mandatów karnych gotówkowych". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 37 787 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drukowanie świadectw zawodowych - świadectwa zawodowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 098 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy do rozliczeń miesięcznych podatników podatku dochodowego w I półroczu 2007 r. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 900 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy do rozliczeń miesięcznych podatników podatku dochodowego w II półroczu 2007 r. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.2007. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja deklaracji w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych PCC-1, załącznika do deklaracji PCC-1/A, objaśnienia do PCC-1. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 70 344 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja deklaracji w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych PCC-1, załącznika do deklaracji PCC-1/A, objaśnienia do PCC-1. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 70 344 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja zeznania podatkowego w sprawie podatku od spadków i darowizn, załącznika do zeznania podatkowego w sprawie podatku od spadków i darowizn. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 35 164 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja deklaracji w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych PCC-1, załącznika do deklaracji PCC-1/A, objaśnienia do PCC-1. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 140 935 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja zeznania podatkowego w sprawie podatku od spadków i darowizn, załącznika do zeznania podatkowego w sprawie podatku od spadków i darowizn. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 70 308 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja formularzy dla podatku od towarów i usług. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 819 672 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja deklaracji dla podatku akcyzowego: AKC-3/AKC-3ZH (wraz z załącznikami); AKC-U. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 43 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie formularzy służących do ewidencji obrotu towarowego z zagranicą. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 240 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie formularzy służących do wsparcia procesu obsługi zgłoszeń celnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 240 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja formularzy resortowych dla urzędów skarbowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.82.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 16 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja pomocy dydaktycznych drukowanych (plakatów, kalendarzyków, krzyżówek planszowych, plansz literowych, rebusów) przeznaczonych do realizacji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej skierowanej do uczniów szkół podstawowych "Skąd mamy te wydatki - wszyscy płacimy podatki". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.86.92.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 98 361 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wizytówek. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.86.30.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 780 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa służbowych wyjazdów zagranicznych realizowanych przez MF, w tym dokonywanie rezerwacji podróży, wystawianie, sprzedaż i dostarczanie biletów na podróż, wizowanie paszportów. Umowa zawierana na 3 lata. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.98.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10 500 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup kamizelek kuloodpornych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 29.60.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 770 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup pałki wielozadaniowej (Tonfa) - WZP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 29.66.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 260 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup paralizatorów elektrycznych - WZP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 29.66.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 605 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyposażenia stanowisk kierownika resortem finansów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 29.86.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 104 918 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup kserokopiarek przenośnych dla komórek kontroli celnej, kontroli podmiotów gospodarczych, kontroli podatku akcyzowego, szczególnego nadzoru podatkowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.12.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 040 850 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup kserokopiarek stacjonarnych dla komórek kontroli celnej, kontroli podmiotów gospodarczych, kontroli podatku akcyzowego, szczególnego nadzoru podatkowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.12.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 784 080 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup urządzeń fotokopiujących i drukujących. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.12.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 328 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu biurowego (materiały biurowe). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.19.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 312 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa notebook'ów (60 szt.). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 319 672 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwerów sieciowych (3 szt.). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.1.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 98 361 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 245 902 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 459 016 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu dla potrzeb wsparcia, rozwoju i utrzymania systemu Celina. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 409 836 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 600 szt. jednostek komputerowych (dla akcyzy). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 065 574 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa napędu do biblioteki taśmowej Dell Powervault 132 t type Library LTO 2, Rack 4U, SCSI - 1 szt. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 8 197 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa macierzy dyskowej w technologii Fibre Channel Type EMC Cx300 - 1 szt. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 188 525 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów komputerowych klasy Tempest. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 819 672 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu, licencje dla systemów SEED, EWSE i MVS. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa skanerów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.61.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 146 721 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa certyfikatów kwalifikowanych i czytników dla pracowników administracji podatkowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.71.31. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 225 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i oprogramowania dla systemu Machina. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 163 934 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa laptopów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 819 672 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.13.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 327 869 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drukarek laserowych sieciowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.23.32.31. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 111 475 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa altovaŽ enterprise xmlsuite 2005. upgrade from xmlspyŽ enterprise ed. (2 users). upgrade from xmlspyŽ 2005 professional edition + smp (1 year) to altova professional xml suite (6 users). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 13 115 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa korporacyjnej hurtowni danych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów oprogramowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.80.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 327 869 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa systemu KBK - krajowa baza kontrahentów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 122 951 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa centralnego systemu analityczno-referencyjnego Cesar. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 245 902 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania Total Commander - 3 stanowiska. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 820 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania Adobe Creative Suite Premium PC C.R/PLF - 1 stanowisko. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 7 377 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania Corell Draw Graphic Suite 12 PL - 2 szt. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 098 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ACL - Desktop Edition. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 327 869 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i programu komputerowego ewidencyjno - analitycznego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 537 770 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu informatycznego wspomagającego pracę w zakresie współpracy z innymi państwami UE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 245 902 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji systemów operacyjnych, oprogramowania dedykowanego i baz danych (Centralna Baza Danych, Aplikacja epodatki, Portal epodatki, Obsługa podpisu elektronicznego i znakowanie czasem, Repozytorium Wzorów Dokumentów, Platforma Integracji & usługi bezpieczeństwa, System obsługi dokumentów składanych elektronicznie, Dostosowanie systemów skarbowych (podatkowych, celnych) do e-Deklaracji) 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 19 689 770 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie aplikacji MIS - sprzęt i licencje. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie i utrzymanie architektury korporacyjnej resortu finansów (licencje). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 225 410 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: uzupełniające zakupy sprzętu na potrzeby systemu Sindbad. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.24.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 163 934 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa uzupełniającego wyposażenia na potrzeby systemu Sindbad. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 40 984 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 200 licencji na okres 3 lat na kurs języka niemieckiego przeznaczonego do systemu Atena. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 28 689 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oraz prowadzenie serwisu internetowego dla systemu Simik. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.25.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 163 934 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego (Centralna Baza Danych, Aplikacja epodatki, Portal e-podatki, Obsługa podpisu elektronicznego i znakowanie czasem, Repozytorium Wzorów Dokumentów, Platforma Integracji & usługi bezpieczeństwa, System obsługi dokumentów składanych elektronicznie, Dostosowanie systemów skarbowych (podatkowych, celnych) do e-Deklaracji). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 45 510 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwera treści do systemu Atena. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 16 393 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usługi hostingu wraz z obsługą administratorsko-operatorską infrastruktury teleinformatycznej oraz utrzymania aplikacji dla informatycznego systemu obsługi budżetu państwa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 500 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: analiza i koncepcja wdrożenia narzędzi do zarządzania projektami i portfolio projektów - licencje. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 102 459 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i oprogramowania dla informatycznego systemu F-K "Eurobudżet". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 15 820 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i oprogramowania dla informatycznego systemu zarządzania budżetami jednostek samorządu terytorialnego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 122 951 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 41 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwera. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 24590 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: doposażenie serwera Whtax: - dodatkowa pamięć RAM 16 GB - dodatkowe dyski wraz z półką do umieszczenia w macierzy, - licencja na klucz umożliwiający rozszerzenie pamięci dyskowej w macierzy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie informatycznej i teleinformatycznej infrastruktury Ministerstwa Finansów w sposób umożliwiający jej współpracę z Systemem Schengen (SIS II) /wartości przeliczono wg tabeli NBP nr 1/A/NBP/2006 z dnia 2.01.2006). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6 962 459 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu hurtowni danych i danych referencyjnych celnych i podatkowych dla służby celnej - Cesar. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 5 929 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przełącznik 4-portowy umożliwiający sterowanie 4 komputerami za pomocą 1 klawiatury, monitora i myszy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 312 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drukarka laserowa mono z duplexem - 4 szt. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.31. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 7 800 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, instalacja, szkolenie licencji nowej wersji programu księgowego "Qwant" w wersji dla Windows. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 14 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: słownik języka francuskiego - licencja sieciowa wielostanowiskowa (3 stanowiska jednoczesnego dostępu). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.13.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 345 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwer (dwuprocesorowy) z systemem operacyjnym Windows serwer 2000 (ze streamerem lub z nagrywarką DVD). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 5 500 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa zintegrowanego systemu bezpieczeństwa dla obiektów granicznych administracji celnej - CAIFS /postępowanie zostanie uruchomione w przypadku zakwalifikowania zadania do realizacji w ramach finansowania z norweskiego mechanizmu finansowego/. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 11 475 410 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu łączności radiowej dla radiokomunikacji ruchomej lądowej AC. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 157 377 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu specjalistycznego wykorzystywanego do wykonywania czynności operacyjno - rozpoznawczych, wywiadowczy sprzęt wideo, aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu, dyktafony, skanery. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.32.35.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 120 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu sieciowego na potrzeby sieci WAN (E-podatki). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.43.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 100 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup samochodów osobowych różnych marek i modeli na potrzeby prowadzenia czynności operacyjno-rozpoznawczych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.11.00.00 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 720 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup samochodów typu bus na potrzeby realizacji czynności operacyjno - rozpoznawczych (RPZ). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.11.44.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 640 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pojazdy specjalistyczne typu bus - WZP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.11.44.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 400 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: samochody osobowe dla komórek kontroli celnej (w tym 4045/89), kontroli podmiotów gospodarczych, kontroli podatku akcyzowego, szczególnego nadzoru podatkowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.11.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 7 192 800 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: samochód chłodnia - WPR. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.11.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 162 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: samochody kombi - WZP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.11.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 560 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: samochody osobowe - WPR. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.11.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 349 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 2 urządzeń do prześwietlania pojazdów i kontenerów w ramach współfinansowania projektu PHARE 2001. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.28.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 28 651 639 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zestaw do pobierania próbek paliwa - WZP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 370 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: narkotesty. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.26.24.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 148 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup mebli. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 475 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.