eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.Zagospodarowanie skweru pl.1000-lecia PP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-24

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie skweru pl.1000-lecia PP
Numer ogłoszenia: 18505 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180891 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie skweru pl.1000-lecia PP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i rewitalizacja zieleni w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie skweru pl.1000-lecia PP 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Lokalizacja - działka nr 2380, Obr. 0004 Śródmieście, AM-12 położona jest na obszarze ujętym w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków objętym ustaleniami Mpzp Świdnicy Śródmieście - Południe zatwierdzonego uchwałą nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 16 czerwca 2010 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym, wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót autorstwa firmy Sztuka Ogrodów LART DES JARDINS Sp. z o.o. ul. K. Olszewskiego 178/1 51-648 Wrocław. 3.3. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii robót, która rzutuje na wysokość ceny ryczałtowej. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowić wycenę kompletu robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. Poz.1409) oraz rozporządzeniami powiązanymi. 3.5.W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3. Projekt Wykonawczy. 4. Projekt Budowlany. 5. Oferta Wykonawcy. 3.6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45112730-1-Prace z zakresu małej architektury 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45314310-7 Układanie kabli 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45332200-5 Roboty instalacji hydraulicznej 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45320000-6 Roboty izolacyjne 45262512-3 Kamieniarskie roboty wykończeniowe 77231000-8 Usługi gospodarki leśnej 45112710-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4 WARUNKI REALIZACJI, ODBIORU I ROZLICZENIA ROBÓT: 4.1. Warunki realizacji robót: 1.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. 2.Zamawiający zapewnia nadzór autorski. 3.Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. 4.Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być nowe, odpowiadać parametrom podanym w projekcie i powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu w formie karty materiałowej. 5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. 6.Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. 7. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). W operacie geodezyjnym należy zamieścić zestawienia długości wykonanych sieci oraz powierzchni wykonanych nawierzchni (chodników, terenów zielonych itp.) 8. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy, Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Tauron Dystrybucja, itp.). 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilno - prawną za ewentualne uszkodzenia pojazdów, urazy pieszych spowodowane brakiem lub niewłaściwym oznakowaniem, zabezpieczeniem terenu prowadzonych robót. 10. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 11. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 12. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 13. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 14. Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie i na własny koszt sporządzić projekt zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania swoich prac wraz z jej wykonaniem. 15. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Inwestorem miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki posiadających wartość budowlaną. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki a nie nadających się do ponownego wbudowania. 17. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych przez cały okres trwania budowy. 18. Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. 19. Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia. 20. Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 21. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 22. Wykonanie nasadzeń nie później niż do dnia 28.10.2016 r. zgodnie ze specyfikacją techniczną zieleni. 23. Wykonawca ma obowiązek pielęgnować drzewa, krzewy i trawniki do 30.10.2017 r. w celu zachowania ich żywotności (m.in. podlewać, zabezpieczać rośliny na zimę, nawozić, zwalczać choroby i szkodniki, kosić, odchwaszczać, wymieniać rośliny, które nie zachowały żywotności ). 4.2 Warunki odbioru robót: 1Wykonawca zgłasza Inspektorowi Nadzoru do odbioru wszystkie roboty zanikowe oraz zamiar wykonania nasadzeń i okazania planowanych do nasadzeń roślin. 2.Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru. 3. Dokumentem potwierdzającym przejęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione dostarczone przez Wykonawcę Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania w tym: - oryginał dziennika budowy, - protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, - dokumentację powykonawczą, - atesty i aprobaty na wbudowane materiały, - protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy: -o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu, -o właściwym zagospodarowaniu terenów przyległych, jeżeli eksploatacja wybudowanego obiektu jest uzależniona od ich odpowiedniego zagospodarowania, - kartę gwarancyjną na wykonane roboty budowlane. 4. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru poprawności i kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. Strony postanawiają, że z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. 5. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały i rośliny. Niekompletna dokumentacja odbiorowa może być przyczyną odmowy przez Zamawiającego przystąpienia do czynności odbioru końcowego. 6. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie do 28.10.2016 r. 7. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 4.3 Warunki rozliczenia robót: 1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową brutto Wykonawcy, uwzględniające wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej SIWZ i w projekcie umowy. 2 . Strony postanawiają, że roboty objęte umową będą rozliczane nie częściej jak jeden raz w miesiącu fakturami częściowymi do wysokości 85 % kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy; proporcjonalnie do zaawansowania rzeczowego elementów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Do każdej faktury musi być sporządzony stosowny protokół odbioru elementów robót podpisany przez kierownika budowy i potwierdzony przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego oraz dokumenty potwierdzające dokonanie przez Wykonawcę zapłaty za roboty wykonane przez Podwykonawców (dalszych Podwykonawców), pod rygorem nie przyjęcia faktury. 3. Należność za faktury częściowe i fakturę końcową zostanie uregulowana po przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań w pełnej wartości robót wykonanych przez Podwykonawcę w ramach niniejszej umowy wraz z dokumentem rozliczeniowym potwierdzającym dokonanie przez Wykonawcę zapłaty za roboty wykonane przez Podwykonawcę w okresie rozliczeniowym (łącznie z kopią przelewu bankowego potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub po pisemnym oświadczeniu Wykonawcy, że roboty w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy faktura wykonywał siłami własnymi. 4. Faktura końcowa może być wystawiona po protokolarnym końcowym odbiorze robót przez Zamawiającego i przekazaniu uporządkowanego terenu budowy Zamawiającemu. 5. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę do faktury oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań w pełnej wartości robót wykonanych przez Podwykonawcę w ramach niniejszej umowy wraz z dokumentem rozliczeniowym potwierdzającym dokonanie przez Wykonawcę zapłaty za roboty wykonane przez Podwykonawcę w okresie rozliczeniowym (łącznie z kopią przelewu bankowego potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub oświadczenia Wykonawcy, że roboty w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy faktura wykonywał siłami własnymi, Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy lub zapłaty wynagrodzenia bezpośrednio jego Podwykonawcom. 6. Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu łącznie z wymaganymi załącznikami. 4.4 . Informacje dodatkowe Szczegółowe warunki dotyczące odstąpienia od umowy zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ. 5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Wymagany termin realizacji zadania: 1. Rozpoczęcie realizacji: od dnia podpisania umowy, 2.a) Zakończenie realizacji robót budowlanych - 30.06.2016r. - rozumiane jako data zakończenia robót budowlanych i konserwatorskich, oraz montaż małej architektury i udostępnienia do użytkowania dla ruchu pieszych, b) Zakończenie wykonania nasadzeń: - 28.10. 2016 r . rozumiane jako data całkowitego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzona protokołem odbioru końcowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.21.00-3, 45.23.13.00-8, 45.11.27.30-1, 45.23.31.61-5, 45.31.43.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 45.11.10.00-8, 45.22.35.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.12-3, 77.23.10.00-8, 45.11.27.10-2, 77.31.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park-M Poland Sp. z o.o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1034898,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 918336,43

  • Oferta z najniższą ceną: 918336,43 / Oferta z najwyższą ceną: 1352053,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.