Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Lublin: Dostawa mebli z rozładunkiem i montażem dla Kliniki Psychiatrii ( nr sprawy: EO-2734/119/07)
Numer ogłoszenia: 185036 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli z rozładunkiem i montażem dla Kliniki Psychiatrii ( nr sprawy: EO-2734/119/07).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Meble pod wymiar:1. Szafa biurowa wysokość ok. 180cm, szerokość Ok. 270cm, głębokość Ok. 45cm, 4 drzwiowa, podzielona na 4 części, wewnątrz każdej części 4 półki z możliwością regulacji, zamykane na zamki, nadstawka na szafce wysokość Ok. 120cm, szerokość Ok. 260cm, głębokość Ok. 45cm, podzielone na 4 części, wewnątrz każdej części dwie półki z możliwością regulacji, kolor do ustalenia - 3 szt.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa szerokość 80cm, dwie półki z możliwością regulacji wysokości, zamek jednopunktowy, zasuwka z lewej strony, głębokość ok. 40cm, wysokość ok. 70cm, z ociekaczem - 1 szt.3. Szafka stojąca dwudrzwiowa szerokość 80cm, dwie półki z możliwością regulacji wysokości, zamek jednopunktowy, zasuwka z lewej strony, głębokość ok. 50cm, wysokość ok. 70cm - 1 szt.Zadanie 2. Meble metalowe:1.Szafa ubraniowa dla pacjentów, szafa dla dwóch osób, wysokość ok. 1800mm, szerokość ok. 400mm, głębokość ok. 490mm, waga ok. 50kg, z dwoma przedziałami w kształcie litery l (typu l), możliwość wieszania długich części odzieży, bez nóg, otwory wentylacyjne w ścianach tylnych, korpus szafy z blachy stalowej o grubości 0,8mm, malowane farbami proszkowymi - kolor beżowy, zamykane zamkiem - 49 szt.2. Regał magazynowy, wymiary: głębokość ok. 50cm, wysokość ok.198cm, szerokość ok. 94cm, z kątowników, półki wykonane z blachy min. 2mm grubości, kolor popielaty, malowane proszkowo, z możliwością regulacji wysokości półek, ilość półek 5 - 26 szt.3. wieszak ścienny, konstrukcja stalowa z rury okrągłej malowanej proszkowo z półką, szerokość ok. 1070mm, z 10 haczykami na ubrania - 7 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.oz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE POD WYMIAR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafa biurowa wysokość ok. 180cm, szerokość Ok. 270cm, głębokość Ok. 45cm, 4 drzwiowa, podzielona na 4 części, wewnątrz każdej części 4 półki z możliwością regulacji, zamykane na zamki, nadstawka na szafce wysokość Ok. 120cm, szerokość Ok. 260cm, głębokość Ok. 45cm, podzielone na 4 części, wewnątrz każdej części dwie półki z możliwością regulacji, kolor do ustalenia - 3 szt.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa szerokość 80cm, dwie półki z możliwością regulacji wysokości, zamek jednopunktowy, zasuwka z lewej strony, głębokość ok. 40cm, wysokość ok. 70cm, z ociekaczem - 1 szt.3. Szafka stojąca dwudrzwiowa szerokość 80cm, dwie półki z możliwością regulacji wysokości, zamek jednopunktowy, zasuwka z lewej strony, głębokość ok. 50cm, wysokość ok. 70cm - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.40-9, 36.12.23.00-5, 36.13.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MEBLE METALOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szafa ubraniowa dla pacjentów, szafa dla dwóch osób, wysokość ok. 1800mm, szerokość ok. 400mm, głębokość ok. 490mm, waga ok. 50kg, z dwoma przedziałami w kształcie litery l (typu l), możliwość wieszania długich części odzieży, bez nóg, otwory wentylacyjne w ścianach tylnych, korpus szafy z blachy stalowej o grubości 0,8mm, malowane farbami proszkowymi - kolor beżowy, zamykane zamkiem - 49 szt.2. Regał magazynowy, wymiary: głębokość ok. 50cm, wysokość ok.198cm, szerokość ok. 94cm, z kątowników, półki wykonane z blachy min. 2mm grubości, kolor popielaty, malowane proszkowo, z możliwością regulacji wysokości półek, ilość półek 5 - 26 szt.3. wieszak ścienny, konstrukcja stalowa z rury okrągłej malowanej proszkowo z półką, szerokość ok. 1070mm, z 10 haczykami na ubrania - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
więcej: Regały biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.