eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziora Wielkie › Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki II w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Jeziora Wielkie: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki II w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 184867 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165321 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 31 87 220, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki II w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Jeziora Wielkie w ramach projektu: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki II. W skład zamówienia wchodzić będą wszystkie elementy wymienione w przedmiarach - Załącznik nr 11 - podzielonych na II części: Część I - place zabaw; Część II - łazienki; W zakresie budowy placów zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: sprężynowce, piaskownice, huśtawki, zestawy wielofunkcyjne, ściany wspinaczkowe, kryjówki, wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem Wykonawca sporządzi dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę placów zabaw wraz z koncepcją - projektem ich lokalizacji zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placów zabaw do użytkowania. Urządzenia placów zabaw muszą być zgodne z normą PN-EN 1176 (zgodność potwierdzona Certyfikatem lub Deklaracją Zgodności). Uwaga! Norma PN-EN 71-8 oraz certyfikaty potwierdzające zgodność z tą normą, a także oznaczenie znakiem CE nie mogą być odniesieniem dla publicznych placów zabaw. Dotyczą jedynie urządzeń przeznaczonych do przydomowych, prywatnych ogródków. Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub wizualizację przedstawiającą wyposażenie placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 2) Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: meble łazienkowe, wymiana umywalek, misek ustępowych, półek łazienkowych, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, podajników na mydło, itp. zgodnie z przedmiarem - załącznik nr 11 - zamówienie obejmuje również montaż. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Tam gdzie w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie na przykład marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji projektowej. Podane nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 Ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny. 2. Wspólny słownik CPV: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39715100-8 Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 3. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Jeziorach Wielkich, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Wójcinie 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. płk Stanisława Wyskoty- Zakrzewskiego w Rzeszynku. 4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ, 5. Przewiduje się płatność jedną fakturą końcową po podpisaniu protokołu dostawy, odbioru i montażu wszystkich elementów opisanych w SIWZ - przedmiar - załącznik nr 11, w terminie do 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opóźnienia w płatności w przypadku przekazywania przez Instytucje Pośrednicząca środków pochodzących z UE, lecz niezwłocznie po otrzymaniu środków, oraz Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu odsetek. 6. Zaleca się wizję w terenie przed złożeniem oferty , gdyż wszystkie prace nieujęte w opisie przedmiotu (przedmiar) muszę być wykonane. 7. Przedmioty muszą być oznakowane zgodnie z wymogami Unii Europejskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 37.50.00.00-3, 39.22.00.00-0, 39.71.51.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Place zabaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253851,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 252457,91

  • Oferta z najniższą ceną: 252457,91 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.